Met de hete dagen die eraan staan te komen is een CX met airco geen overbodige luxe
http://veiling.catawiki.nl/kavels/2472813-citro-n-cx-25-gti-turbo-1-1986
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.




























Totaal aantal Berichten: 9367
Geregistreerd: 25-05-2010
- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Snel de stalen bumpers er weer op,geen gezicht zo
De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/
Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.
Mmmm, ik zie nou die schatting van de veilingmeester: vanaf 5600 euro
dan nog 10% voor de veilingmeester + de BTW 21%. dan heb je het al over een minimum van 7500 euro…......
Bieden volgens de info (gelukkig) geen garantie voor de werkelijke waarde.
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.












































Totaal aantal Berichten: 27981
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
En dan mag je hem nog zelf importeren…
Echt een project auto, daar zit wel wat werk aan.
Een mooie Confort uit ‘77 op marktplaats.
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!




























Totaal aantal Berichten: 9367
Geregistreerd: 25-05-2010
- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Volgens mij een bekende van hier,maar ik vraag me af wat er mis mee is.
Het heeft alles bij elkaar meer gekost dan 7500 euro ( nog geen jaar terug) en nu nog niet verkoopbaar voor 3500
Ligt dat aan de automaat?
De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/
Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.
F.SvM schreef:
Ligt dat aan de automaat?
Ik vind dat automaten fantastisch rijden, ik denk eerder aan de volle MRB die dwars ligt.












































Totaal aantal Berichten: 27981
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Dat geld voor elke late serie 2 die MRB, er zijn genoeg auto’s die wel verkocht worden.
Geen idee waarom deze zo lastig te verkopen is, iemand al eens wezen kijken?
Ik denk dat er technisch niets mis is met de auto, maar simpelweg een vraag/aanbod probleem.
Er zijn veel leuke/goeie/mooie CX-en te vinden in die prijsklasse.
Deze moet dan maar net aan je wensenlijst voldoen.
Deze auto heeft wel alle opties, maar is bijvoorbeeld een grijze serie 2.
Alle opties of niet: ik zou dan verder zoeken..
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!












































Totaal aantal Berichten: 27981
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Eigenlijk is dit een kleur die je maar weinig ziet, hij is namelijk niet zilver/grijs
Gek genoeg zit er geen VIP interieur in, wat ik vreemd vind want ik dacht dat VIP standaard was bij een 89er.
Bij een 86er GTi wel het optioneel, dat is ergens gewijzigd.
Ik weet het, was iets te snel.
Maar goed, ik denk echt dat het ligt aan de markt.
Er staan legio CX-en al tijden te koop..
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!




















Totaal aantal Berichten: 1929
Geregistreerd: 18-03-2012
- C5 Break Prestige 2.0 16V
- CX 25RD Turbo
Tja, het verhaal is op het forum uitgebreid besproken. De auto is in oktober 2013 uit Duitsland gehaald en gekocht voor iets minder dan 3K, gelijk helemaal over gespoten, zover op de foto’s te beoordeel best netjes. Geleverd eind 2013, alweer te koop augustus 2014 om een nieuwe CX te kunnen kopen en wat winst te maken. In eerste instantie voor 7500. Nu dus te koop voor 3500. Het hoeft geen slechte auto te zijn, iedereen maakt zijn eigen afwegingen. Maar het is wel een curieus verhaal.
JW












































Totaal aantal Berichten: 27981
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Dat is het probleem met spuitwerk, dat kan je nagenoeg niet beoordelen op foto’s
Hetzelfde geld eigenlijk voor de technische staat van de auto.
Het kan zomaar een CX zijn waar je zo mee weg rijdt en jaren plezier van heb.
Echter het kan ook een op zijn Franse overgespoten auto zijn welke helemaal niet rijdt zoals je van een CX verwacht.
Het enige wat ik zie een redelijk unieke kleur en airco is een leuke optie. Ben je daar op zoek zal je gewoon even moeten gaan kijken.
De nadelen van de automaat weet je van te voren, dat is een bewuste keuze.
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.

























Totaal aantal Berichten: 6520
Geregistreerd: 10-02-2005
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
JWH schreef:Tja, het verhaal is op het forum uitgebreid besproken. De auto is in oktober 2013 uit Duitsland gehaald en gekocht voor iets minder dan 3K, gelijk helemaal over gespoten, zover op de foto’s te beoordeel best netjes. Geleverd eind 2013, alweer te koop augustus 2014 om een nieuwe CX te kunnen kopen en wat winst te maken. In eerste instantie voor 7500. Nu dus te koop voor 3500. Het hoeft geen slechte auto te zijn, iedereen maakt zijn eigen afwegingen. Maar het is wel een curieus verhaal.
JW
En een curieus verhaal is nooit goed voor de verkoopkansen. Zo groot is het CX-wereldje niet.
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)