Hoogste bod 3000 euro, minimale verkoopprijs niet bereikt….
Dus liefhebbers kunnen het nog een keer proberen bij de verkoper met een paar honderd euro meer
@beerpeet: Daar had ik naar zitten zoeken, maar kon het niet vinden. Of kijk ik niet goed?
Maar goed, Mindestpreis nicht erreicht. Dusss…

Totaal aantal Berichten: 3025
- BX 19 GT
- BX 16 RS
De ingestelde minimale verkoopprijs is niet zichtbaar
Is ook al meer dan 10 pagina’s geleden
beerpeet schreef:bonetone schreef:Wat moest ‘ie vorige keer kosten? Die is echt wel schitterend!
3150 euro, dacht ik. Is ‘ie imho eigenlijk niet waard zoals ‘ie erbij staat. De km-stand is volgens de onderhoudspapieren zo’n 147k, meen ik me te herinneren.

Totaal aantal Berichten: 1823
- Berlingo 1.9D 600
- CX 2400 Pallas
- CX 2000
En voor diegene die niet genoeg krijgt van het bieden via eBay, een hele mooie turbodiesel! Biedingen, as we speak, 300 pond
Way out in the water, see it swimming.

Totaal aantal Berichten: 27973
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Tja, wat moet je ermee op het vaste land
Wel mooi ding verder.
Arjan Verkade schreef:Tja, wat moet je ermee op het vaste land
Idd, lekker rijden is anders.
M Citroen schreef:Arjan Verkade schreef:Tja, wat moet je ermee op het vaste land
Idd, lekker rijden is anders.
Als vakantie auto naar Engeland is ie toch niet verkeerd,en dat voor nog geen €350,-
Dit ziet er ook best aardig uit. Weliswaar een platte diesel, maar nieuw gespoten en weinig kms.
rode break
‘t Is dat ik nog niet een een 2de CX toe ben, maar anders ...
Jelte
lid #1998 http://www.citroen-cxclub.nl

Totaal aantal Berichten: 4911
- C15 GV (Grand Volume)
Hoe zie jij dat het een platte diesel is? In ‘86 was de TRD1 er al…
MB C200CDI daily driver, Yaris Verso
EX: BX(x6), Berlingo, Mondeo, C15(x2), CX(x8), Express, XM break, 900T8, 900i16v, Saab 99, Mégane, R4, C3, Terrano, 306, Visa cabrio, Discovery, Clio, Xantia, C5, ZX, Pajero, 99GL, Landcruiser, Golf SDI, Xsara, Twingo, MB Vito, Passat B5, Freelander, Corsa

Totaal aantal Berichten: 4911
- C15 GV (Grand Volume)
Arjan Verkade schreef:Tja, wat moet je ermee op het vaste land
Wel mooi ding verder.
Ik zou zeggen, probeer het eens….. Heb met LHD in Ierland/Engeland gereden en dat gaf geen centje pijn, reed best wel prettig eigenlijk.
Wel übertypeplaatje voor de verzamelaars… DTR TURBO2!!
MB C200CDI daily driver, Yaris Verso
EX: BX(x6), Berlingo, Mondeo, C15(x2), CX(x8), Express, XM break, 900T8, 900i16v, Saab 99, Mégane, R4, C3, Terrano, 306, Visa cabrio, Discovery, Clio, Xantia, C5, ZX, Pajero, 99GL, Landcruiser, Golf SDI, Xsara, Twingo, MB Vito, Passat B5, Freelander, Corsa
25trd schreef:Hoe zie jij dat het een platte diesel is? In ‘86 was de TRD1 er al…
Aanname, omdat er verder niets bij staat. Maar het kan inderdaad onkunde or desinteresse van de verkoper zijn. En bij mij verschijnt alleen de eerste foto in het groot.
Jelte
Jelte Feenstra schreef:bij mij verschijnt alleen de eerste foto in het groot.
Hier ook. Jammer, want ik had die andere foto’s ook graag even bekeken. Rouge Florentin op een break… ik zou haar bijna blind willen kopen…
jaco schreef:Rouge Florentin op een break… ik zou haar bijna blind willen kopen…
Klopt, als ik niet voorzien was of nu een Break erbij wilde hebben, .............
Wellicht een mailtje er aan wagen?
Jelte
En maar 63000 km…. Daar kun je nog lang mee vooruit. Zou die airco hebben?