414 van de 862
« Eerste  < Vorige 412 413 414 415 416 Volgende >  Laatste »
   
CX’en te koop
Mulder
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 6517
Geregistreerd: 10-02-2005

- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Gepost: 26 december 2011 10:13 PM
  [ # 6196 ]

Onzin. De schaarste van een bepaalde auto speelt ook een flinke rol. Vind maar eens een break in topstaat met alle opties die het ook nog eens doen…

“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)

Profiel  
 
harry45
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 667
Geregistreerd: 05-07-2009

- CX 25 GTi Turbo
Gepost: 26 december 2011 10:32 PM
  [ # 6197 ]

De olie temp meter doet het niet, de bestuurders stoel wordt niet getoond alles onder de auto is in de shit gespoten zodat je de staat van de leidingen niet goed kan controleren en een 1/2 miljoen km op de teller en dan er onberispelijk uitzien? Ik geloof dit niet, goed uitkijken met dit soort advertenties is mijn devies.

Harry

Zweven dat is pas leven
Citroen XM D12
Citroen CX S2 GTI Turbo VEMS

Profiel  
 
Mulder
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 6517
Geregistreerd: 10-02-2005

- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Gepost: 26 december 2011 10:38 PM
  [ # 6198 ]

Die meter zat alleen op de GTi Turbo.
En uitkijken moet je met elke CX.

Edit: onberispelijke bestuurdersstoel trouwens, op de site van de adverteerder… Wink

“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)

Profiel  
 
F.SvM
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9367
Geregistreerd: 25-05-2010

- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Gepost: 26 december 2011 10:45 PM
  [ # 6199 ]

Ik kan het met Ree eens zijn zulke bedragen horen aan orginele wagens toe.

De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/

http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/

Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27978
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 26 december 2011 10:49 PM
  [ # 6200 ]
citroen23 schreef:

Maar ja, zeg nou zelf: met roest op je Cx kom je nooit op die 9 mille…....

Dat is zo’n beetje het enige wat zichtbaar is op het plaatwerk Wink

Dat paneel wordt nog wel een keer vervangen.

Profiel  
 
Falk
> 200 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 299
Geregistreerd: 06-05-2007

- CX 22RS brk "Jacky Brown"
- Jumpy 2.0HDI
- Xantia 2.0 16V
Gepost: 26 december 2011 11:05 PM
  [ # 6201 ]

Dat is zo’n beetje het enige wat zichtbaar is op het plaatwerk Wink

Dan zou ik me juist zorgen maken over wat je niet ziet.
Even een paneel vervangen en alle problemen zijn verleden tijd haha

Profiel  
 
Falk
> 200 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 299
Geregistreerd: 06-05-2007

- CX 22RS brk "Jacky Brown"
- Jumpy 2.0HDI
- Xantia 2.0 16V
Gepost: 26 december 2011 11:19 PM
  [ # 6202 ]
harry45 schreef:

De olie temp meter doet het niet, de bestuurders stoel wordt niet getoond alles onder de auto is in de shit gespoten zodat je de staat van de leidingen niet goed kan controleren en een 1/2 miljoen km op de teller en dan er onberispelijk uitzien? Ik geloof dit niet, goed uitkijken met dit soort advertenties is mijn devies.

Harry

Je hebt de auto dus gezien?
Heb je nog wat foto’s genomen en dan zeker van de onderkant, zoals je zelf al schrijft, daar ben ik nieuwsgierig naar.

De bestuurdersstoel staat gewoon in de advertentie, maar daar kan ook vrij simpel een ander in!

Profiel  
 
waterman
> 40000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 43431
Geregistreerd: 26-02-2005

- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Gepost: 26 december 2011 11:22 PM
  [ # 6203 ]

Ik zie geen olietemp meter. Dat ding heeft gewoon een watertempmeter een klok en een buitentemp meter. Er zit geen olietemp meter op af fabriek.

Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!

Doneer, zo blijven we draaien!

disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste

Profiel  
 
Gepost: 26 december 2011 11:22 PM
  [ # 6204 ]
F.SvM schreef:

Ik kan het met Ree eens zijn zulke bedragen horen aan orginele wagens toe.

Zulke bedragen behoren OOK aan auto’s toe die misschien wat tonnetjes hebben gedraaid, maar die daarbij altijd stipt zijn onderhouden en waarvan de techniek geheel up to date is. En natuurlijk moet het plaatwerk dan strak en zonder roest zijn! En de onderkant gaaf.

Het gaat om de vervangingswaarde, en die is een stuk hoger als je onlangs voor 6k aan onderhoud hebt laten plegen aan je strakke CX hè? Wink

Ben dus benieuwd hoe dat zit met die CX waar jullie over spreken, maar ik kan die wagen niet.

Zeldzaamheid speelt trouwens wel degelijk een grote rol, zoals Mulder al zei en een harde Break met onderhoudshistorie, ABS en airco waarvan verder álles werkt is tamelijk zeldzaam hoor.  Very Happy

Wat mij in zekere mate intrigeert, is hoe een sluiptol opereert! ©2D  Cool

Profiel  
 
Mulder
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 6517
Geregistreerd: 10-02-2005

- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Gepost: 26 december 2011 11:25 PM
  [ # 6205 ]

Ik zal over mijn hart strijken en deze week eens geheel belangeloos voor jullie gaan kijken.

“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)

Profiel  
 
Falk
> 200 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 299
Geregistreerd: 06-05-2007

- CX 22RS brk "Jacky Brown"
- Jumpy 2.0HDI
- Xantia 2.0 16V
Gepost: 26 december 2011 11:28 PM
  [ # 6206 ]

Neem dan wel wat foto’s Smile

Profiel  
 
F.SvM
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9367
Geregistreerd: 25-05-2010

- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Gepost: 26 december 2011 11:42 PM
  [ # 6207 ]
Falk schreef:

Neem dan wel wat foto’s Smile

Ook even van de onderkant en de leidingen Laughing

De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/

http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/

Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.

Profiel  
 
wim V8
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1102
Geregistreerd: 12-06-2011

Gepost: 27 december 2011 01:13 AM
  [ # 6208 ]

Taxatiewaardebepaling is natuurlijk voor de verzekeringsmaatschappij zelf bepalen wat de inkomsten zijn.
Dus bijv. als je tax. 10k is betaal je 500,- per jaar, terwijl de auto maar 3k opbrengt, hij moet er natuurlijk wel mooi uitzien om die 10k te taxeren. Als ze m op 3k taxeren betaal je maar 150,- p.jaar, dat scheelt de maatschp(veel) inkomsten.
Als het tot uitbetalen moet komen moet je eerst de kleine lettetjes maar eens lezen. Bij sommige geld een rapport bijv. 5 jaar, als je dan na 4 jaar schade hebt of hij wordt gestolen(laten we van het laatste uitgaan,ze zouden dan 10k moeten uitkeren)is 80% van de 5 jaar om en krijg je nog 2000,-! En zo zijn er nog veel meer regeltjes, en iedere maatschappij is weer anders.Als je een fiets van 50,- wilt verzekeren voor een miljoen moet dat in principe ook kunnen, kost je alleen wel
80.000 per jaar!
Gr. Wim.

Profiel  
 
voormaligcitrofiel
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2119
Geregistreerd: 18-11-2007

Gepost: 27 december 2011 04:13 PM
  [ # 6209 ]
wim V8 schreef:

Taxatiewaardebepaling is natuurlijk voor de verzekeringsmaatschappij zelf bepalen wat de inkomsten zijn.
Dus bijv. als je tax. 10k is betaal je 500,- per jaar, terwijl de auto maar 3k opbrengt, hij moet er natuurlijk wel mooi uitzien om die 10k te taxeren. Als ze m op 3k taxeren betaal je maar 150,- p.jaar, dat scheelt de maatschp(veel) inkomsten.
Als het tot uitbetalen moet komen moet je eerst de kleine lettetjes maar eens lezen. Bij sommige geld een rapport bijv. 5 jaar, als je dan na 4 jaar schade hebt of hij wordt gestolen(laten we van het laatste uitgaan,ze zouden dan 10k moeten uitkeren)is 80% van de 5 jaar om en krijg je nog 2000,-! En zo zijn er nog veel meer regeltjes, en iedere maatschappij is weer anders.Als je een fiets van 50,- wilt verzekeren voor een miljoen moet dat in principe ook kunnen, kost je alleen wel
80.000 per jaar!
Gr. Wim.

mee eens!

Profiel  
 
Falk
> 200 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 299
Geregistreerd: 06-05-2007

- CX 22RS brk "Jacky Brown"
- Jumpy 2.0HDI
- Xantia 2.0 16V
Gepost: 27 december 2011 07:50 PM
  [ # 6210 ]

Lekker kort door de bocht weer….......

A laat je je auto niet bij een maatschappij taxeren, maar bij een onafhankelijke taxateur(helaas voor velen kost dat wel geld)
B als je voor een duppie eerste rang wilt zitten…............

Dus zullen we gewoon weer on topic gaan??

Profiel  
 
 
414 van de 862
« Eerste  < Vorige 412 413 414 415 416 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook