
























Totaal aantal Berichten: 6515
Geregistreerd: 10-02-2005
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)




























Totaal aantal Berichten: 9365
Geregistreerd: 25-05-2010
- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Nog even sparen Freek .
Zeker de moeite waard.
De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/
Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.

























Totaal aantal Berichten: 6515
Geregistreerd: 10-02-2005
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Even maar, haha. Zo mooi zie je ze niet vaak.
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)




















Totaal aantal Berichten: 1929
Geregistreerd: 18-03-2012
- C5 Break Prestige 2.0 16V
- CX 25RD Turbo
Deze TRi staat ook nog steeds te koop. Is één van de mooiste die ik ken. ->klik
Prijs, iets goedkoper dan die Duitse TRI van ‘Mulder’
JW

























Totaal aantal Berichten: 6515
Geregistreerd: 10-02-2005
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Die is ook mooi. Snap wel dat ie nog te koop staat, kan in ieder geval nergens een advertentie vinden…
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)
Deze CX 25 TRI automaat heeft origineel plm. 85000 km., originele Nederlandse auto.
Om de wagen te wekken is er een paar maanden geleden voor ongeveer € 2500,- aan uitgegeven.
De eigenaar heeft geen haast om de wagen te verkopen.
Prijsindicatie voor deze wagen is +/- € 11000,-

























Totaal aantal Berichten: 6515
Geregistreerd: 10-02-2005
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Iets goedkoper?? Iets duurder bedoel je…
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)




















Totaal aantal Berichten: 1929
Geregistreerd: 18-03-2012
- C5 Break Prestige 2.0 16V
- CX 25RD Turbo
OK, ik had 9000 gehoord. Het is en schitterende wagen.
Maar zoals gezegd de verkoper heeft absoluut geen haast.
JW

























Totaal aantal Berichten: 6515
Geregistreerd: 10-02-2005
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Nou ja, is de onderhandelruimte in ieder geval duidelijk…
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)


























Totaal aantal Berichten: 7608
Geregistreerd: 03-04-2006
- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
F.SvM schreef:Nog even sparen Freek .
Zeker de moeite waard.
Nu snappen jullie dat ik gewoon uit armoe in een Prestige rijdt. Een werkelijk nette TRI blijft toch altijd nog een wens. Ach, er moet ook nog wat te dromen blijven.

























Totaal aantal Berichten: 6515
Geregistreerd: 10-02-2005
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Deze is dan een stuk bereikbaarder. Gebruikter ook, maar ach. Breaks met airco, in Duitsland blijkbaar ganz normal.
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)


























Totaal aantal Berichten: 7608
Geregistreerd: 03-04-2006
- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
Maar da’s dan ook geen TRI - ook al maakt dat buiten mijzelf gerekend niemand ene moer uit. Airco en ABS, allebei fijn. En Umweltplakette:4 (Grün), dus daar mag je voorlopig in het buitenland ook de steden mee in. Kan ik van mijn auto niet zeggen. Werd de TGI in Duitsland al standaard met katalysator geleverd?

























Totaal aantal Berichten: 6515
Geregistreerd: 10-02-2005
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
TRI = TGI in de laatste modeljaren.
Volgens mij komen alle CX’en met turboloze 2,5 liter benzinemotor in aanmerking voor een groene sticker.
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)


























Totaal aantal Berichten: 7608
Geregistreerd: 03-04-2006
- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
De TRI/TRD was toch echt net wat luxer afgewerkt dan de latere TGI/TGD. Maar zoals gezegd - alleen iets voor pietlutten zoals ik . En ik dacht dat alleen auto’s met een geregelde katalysator ‘groen’ waren. ‘t Was niet alleen diesel aanbod dat de laatste jaren vanuit Duitsland onze kant op kwam. Maar da’s een ander topic.

























Totaal aantal Berichten: 6515
Geregistreerd: 10-02-2005
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Ik ben te weinig purist om dat te weten maar wel purist genoeg om vanavond de folders eens naast elkaar te leggen…
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)