Hallo allemaal,
Ik ben nieuw hier en zal me dus eerst even voorstellen. Ik ben Tim en woon in Borne. Vorige week heb ik een xsara coupe 1.6 gekocht uit 1999. Het is werkelijk een heerlijke auto om in te rijden.
Ik heb er alleen 2 vragen over. De vorige eigenaar heeft namelijk de centrale deurvergrendeling laten uitschakelen hebben ze me verteld bij de garage waar ik hem gekocht heb. Heeft iemand enig idee hoe deze weer ingeschakeld kan worden?
En dan als 2e vraag. Er zit in de ventilator een heel irritant ratelend geluid. Heeft iemand enig idee waar het vandaan kan komen en hoe het op te lossen is? Het geluid houdt namelijk op als ik de ventilator uitzet.
Bedankt .

Totaal aantal Berichten: 1014
- Xsara 2.0 16V VTS Coupe 167pk
Je bedoeld de ventilar van de verwarming neem ik aan?
En de centrale vergrendeling uitzetten k wist neit eens dat dit ook al mogelijk was. Maar wisten ze je dat bij de dealer ook niet te vertellen?
ZX 1.4i(totalloss bij 117000 km)
PH2 Xsara 1,6 16V VTR uit 2001(ingeruild)
PH2 Xsara 2.0 16V VTS 167pk Uit 2002(verkocht)
PH1 C5 2.0 uit 2003

Totaal aantal Berichten: 27973
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Het zou kunnen zijn dat er iets in de fan is gekomen.
Je zou de fan eruit kunnen halen en schoonmaken, er zijn genoeg topic waar beschreven wordt waar dat ding zit, dus dat vind je wel
Ik zou bij de dealer dat ding weer even laten inschakelen, dat mag niet veel tijd kosten.
Thx voor de reactie .
Ik denk dat ik de oude dealer maar eens even ga bellen waarom die centrale deurvergrendeling is uitgeschakeld. De bonnen zaten nog in de auto namelijk. De vorige eigenaar heeft wel ruim 130 euro betaald voor het uitschakelen…

Totaal aantal Berichten: 250
- Xsara HDI 110 Exclusive
Das goed geld verdienen 130 euro voor het doorknippen van een draadje/verwijderen van een zekering

Totaal aantal Berichten: 7867
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Je hebt een coupé. Bedoel je dat alleen de achterklep niet mee gaat met de deuren of werkt de cv echt niet?
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Na een telefoontje blijkt dat de auto steeds zelf van slot ging. De vorige eigenaar heeft er dus voor gekozen om het uit te schakelen. Dat hebben ze inderdaad gedaan door het kabeltje los te halen van de zendunit. Van de zomer maar eens kijken of ik het kan fixen . Iemand enig idee waar ik 3 nieuwe cv motortjes vandaan kan halen?

- CX 25 GTi Turbo 2
Sloop of dealer.
Bart Ebben heeft vast wel wat liggen.
Kan je me ook vertellen wie Bart Ebbens is?
Update: Heb de website al gevonden. Thx voor de tip

- CX 25 GTi Turbo 2