




Totaal aantal Berichten: 486
Geregistreerd: 18-05-2008
- XM XM 3.0 V6 Exclusive
Dus: andere bobine hielp niet, andere bougies bracht maar weinig verbetering, 98/95 zou niet zoveel uit mogen maken dat je bokkig gedrag krijgt (mijn TCT rijdt voorbeeldig op die 95 bocht) dan kan ik je qua goedkope oplossingen alleen nog aanraden om een flesje injectorreiniger in hooguit een kwart volle tank te mieteren en zien wat dat je brangt.
En als dat niet werkt zou ik inderdaad je hele benzine-toevoer circuit eens onder de loep nemen. Succes!
Het zijn zulke heerlijke blokken…
Vliegend tapijt: Citroën DSuper 1973, Bleu Delta (in restauratie)
Daily 1: Citroën Dspécial 1974, Candy Root Beer (“Thrasher” a.k.a. Hok Rod)
Daily 2: Citroën C5 X7 1.6 Ligne Business Blanc Perlé
En ik mis nog steeds m’n V6 XM…
Injectie reiniger en verbrandingskamer reiniger zijn er al doorheen gegaan
Ik ga er wel ff naar kijken als mn diesel gerepareerd is, die moet als eerste onder t mes
Ouwe mopperkont
Ondertussen is het gehik vrijwel weg
Omdat ik mn V6 wil proberen te redden ga ik deze weer te koop zetten voor hetzelfde geld. Dan maar beetje verlies
Ouwe mopperkont
Kan je het even vertellen,
De TCT ging weg en je ging in de V6 Break rijden.. Zover ik het verhaal ken…
En nou zag ik de V6 Break in onderdelen te koop staan??
Ik snap het niet…
Mijn Fotosessie’s
_____________________________________
Huidig wagenpark:
BX 19 GTI ‘91 | BX 19 TRS Aut. ‘91
Ex:
BX 19 TRI ‘89 | BX 14 Rallye ‘87 | BX Break 19 16V ‘92
BX 19 GTI ‘91 | BX 19 TRD Aut. ‘86 | BX 16 TRS LPG ‘85
BX 19 16V MK2 ‘91 | BX 19 TZD TD ‘91 | Xantia 2.0 SX Aut. ‘93
BX 19 GTI ‘92 | C2 1.4 VTR ‘07 | Xantia 2.0 Zender ‘94
Aangezien voor deze geen animo was/is, ga ik de v6 niet meer repareren. Die had een boel hydroliek leidingen nodig en de APK was al verlopen. Dus ik had liever voor de V6 gekozen maar financieel gezien was de TCT houden en de V6 slopen beter.
Ouwe mopperkont
Ah, kijk aan…
Jammer van de V6.
Krijgt de TCT toch nog het door Poekoek gewenste beige interieur..
Mijn Fotosessie’s
_____________________________________
Huidig wagenpark:
BX 19 GTI ‘91 | BX 19 TRS Aut. ‘91
Ex:
BX 19 TRI ‘89 | BX 14 Rallye ‘87 | BX Break 19 16V ‘92
BX 19 GTI ‘91 | BX 19 TRD Aut. ‘86 | BX 16 TRS LPG ‘85
BX 19 16V MK2 ‘91 | BX 19 TZD TD ‘91 | Xantia 2.0 SX Aut. ‘93
BX 19 GTI ‘92 | C2 1.4 VTR ‘07 | Xantia 2.0 Zender ‘94
Ja dat klopt
Gister met de kärcher het tapijt schoongemaakt van de V6, daar kwam echt zwart koffiewater uit, na een 2e beurt kwam er nog steeds theewater uit zo ontzettend goor, ladingen met zand ook. Hij ligt nu te drogen en lijkt heel mooi te zijn geworden.
Daar gaat de poekoekmobiel wel van opknappen
Daarna is het plan de koppeling te doen t.z.t. en wat speelgoed rondom de motor
Ouwe mopperkont






















Totaal aantal Berichten: 3865
Geregistreerd: 08-05-2006
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Hoe staat het met de XM Matthijs? Al wat verder gekomen met de aandachtspunten?





















Totaal aantal Berichten: 2329
Geregistreerd: 13-11-2003
- C5 V6 Exclusive BVM5
Goh, rijdt ‘ie nog?
Weer wat eigenzinnigs: Saab 9-5 3.0t uit 2002
Haha nog een maandje ofzo
Ouwe mopperkont





















Totaal aantal Berichten: 2329
Geregistreerd: 13-11-2003
- C5 V6 Exclusive BVM5
En dan weer slopen?
Weer wat eigenzinnigs: Saab 9-5 3.0t uit 2002
Jep, ik wil iets kleiners als 2e auto en ik kan hem niet te koop zetten met goed fatsoen
Ouwe mopperkont






















Totaal aantal Berichten: 3865
Geregistreerd: 08-05-2006
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Hmm jammer. Had toen je ‘m kwam ophalen er nog wel goede hoop in dat je er mee aan de slag ging.
Aan de andere kant ook wel begrijpelijk, zeker als ik lees dat je in een verhuizing zit.
Ik wilde hem ook wel fixen maar naar mate je met de auto bezig gaat kom je steeds meer tegen. Iemand heeft een stukje uit de bestuurdersder geflexed om de deurvanger te fixen :S
onetouch systeem omgesoldeerd tot simpel raammechanisme :S
type1 bedrading voor de stoelen dat er hatseflas ingeknutselt zit.
Op het dak is er met ee nschuursponsje een vlek weggehaald, laten er stukjes blanke lak los en is met grof geweld het dakraam gemonteerd waardoor er flauwe deuken inzitten.
Subframe heeft een gat
bumpers in poseidon zijn zo goed als onvindbaar
Dat irritante KVS lampje blijft maar afgaan
Stuuhuis interne lekkage
etcetc Daar heb ik allemaal geen zin (meer) in, en ik ga met deze wetenschap ook zo’n wagen niet te koop zetten om iemand willens en wetens een sch**thok te verkopen.
Ouwe mopperkont
Matthijs309 schreef:Jep, ik wil iets kleiners als 2e auto en ik kan hem niet te koop zetten met goed fatsoen
Interesse in een BX GTI?
Mijn Fotosessie’s
_____________________________________
Huidig wagenpark:
BX 19 GTI ‘91 | BX 19 TRS Aut. ‘91
Ex:
BX 19 TRI ‘89 | BX 14 Rallye ‘87 | BX Break 19 16V ‘92
BX 19 GTI ‘91 | BX 19 TRD Aut. ‘86 | BX 16 TRS LPG ‘85
BX 19 16V MK2 ‘91 | BX 19 TZD TD ‘91 | Xantia 2.0 SX Aut. ‘93
BX 19 GTI ‘92 | C2 1.4 VTR ‘07 | Xantia 2.0 Zender ‘94