1 van de 38
 1 2 3 Volgende >  Laatste »
   
Een heerlijk rijdende SM heeft een nieuw baasje
Robin Visser
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5231
Geregistreerd: 29-08-2008

Gepost: 12 april 2010 10:47 AM

Hoe het begon:

bogaard77 schreef:

Te koop:
Vanwege een aanstaande emigratie ga ik afscheid nemen van mijn
Citroen SM

Bouwjaar 1972, chassisnummer: 00SB7048
Km. stand: 140.000 km.
Motor: Maserati V6 carburateur
Kleur: Brun Scarabee
Transmissie: Handgeschakeld, 5 versnellingen
Okerkleurige stoffen bekleding
Airco, getint glas
APK tot 1-1-2011


Historie en onderhoud:

1e eigenaar was Roger Imbrun in Marseille, die de SM op 4 april 1972 heeft gekocht. Ik heb nog het originele “Certificat d’Immatriculation.” De auto is vervolgens altijd door de Citroën vestiging in Marseille onderhouden.
Na het overlijden van de eigenaar in 2003 is de auto via Jaap van de Broek aan mij verkocht, kilometerstand toen bijna 110.000 km.

Bij aanschaf is er veel vernieuwd:
RVS dorpels, RVS uitlaat, airco omgebouwd en gereviseerd, nieuw stoffen interieur, volledige tectylbeurt, motorkap, kinnebak, en zijkant opnieuw gespoten, alle deur- en kofferrubbers vernieuwd, startblokkering ingebouwd en alles wat niet goed werkte vervangen of gerepareerd.

Op 1 maart 2004 heb ik de auto in gebruik genomen.
Tot vandaag heb ik er ruim 30.000 km. mee gereden, meest lange ritten.
In de tussentijd zijn naast het reguliere onderhoud (elke 5000 km) de volgende zaken gedaan:
2004: nieuwe banden en achterveerbollen, elektronische ontsteking (Rootselaar), elektronische spanningsregelaar, voorremblokken vervangen, lekzakken achter vervangen, kachelkraan vervangen
2006: complete motorrevisie (preventief) uitgevoerd door Jaap v.d. Broek, inclusief de bekende modificaties (oliepompasje, stalen kleppen, nieuwe kettingen en spanners)
2008: nieuwe voorveerbollen, nieuwe accu.

Afgezien van de bekende kleine plekjes (motorkapvoorrand, koplamphuis, C-stijl) is de auto roestvrij. En op wat gebruikssporen na (nog uit Marseille) ziet de SM er ook van buiten strak uit. Omdat een gedeelte van de auto nog de eerste lak heeft, zou zij wel eens helemaal goed moeten worden overgespoten.

De prijs van deze technisch uitstekende en heerlijk rijdende SM is € 12.000.

Alleen voor een liefhebber, en incluisef: instructieboekje, alle documentatie, werkplaatshandboeken en onderdelenboeken, alsmede de reserve onderdelen, die ik heb liggen, zoals reserve frontramen en lampglaasjes.

Dat leek me in ieder geval de moeite van een mailtje waard. Ik tikte een bericht en ging weer wat minder dichterlijke proza schrijven, zo van wij gelasten u dit en dat te doen en anders hel en verdoemenis. Ach ja, iedereen moet doen waar die goed in is, zal ik maar zeggen. Een paar minuten later dacht ik, laat ik ‘ns even Yuri bellen of ie wat van de auto weet: “Ha meneer Visser, jouw telefoontje had ik al verwacht”. Nou, het zou inderdaad een fijn rijdende auto zijn en gezien de stand van zaken en de hoogte van de op handen zijnde kosten van het plaatwerk aan het restauratieproject, was het in ieder geval de moeite waard te gaan kijken. Dus toen heb ik het nummer gebeld, dat in eerste instantie nog in de advertentie stond: “Ja, hallo. Ik ben net een mailtje aan het terugsturen.”

Er bleken wat wederzijdse contacten te zijn en toen was het ijs gebroken. Ik had een afspraak te gaan kijken met de 2 wederzijdse bekenden en mijn vriendje plaatwerker.

Dalijk verder met een nieuwe post.

Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.

Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl

Profiel  
 
citroen23
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7277
Geregistreerd: 18-01-2004

- SM 2.7 carb
Gepost: 12 april 2010 11:50 AM
  [ # 1 ]

Toch meende ik me te herinderen dat Brun Scarabee en stoffen bekleding niet (om het zacht uit te drukken) je favoriet was….... En Paul dat WAS toch de eigenaar ??

Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!

history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.

Profiel  
 
Robin Visser
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5231
Geregistreerd: 29-08-2008

Gepost: 12 april 2010 12:53 PM
  [ # 2 ]

lees vanaf pagina 14: http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/200760/P135/

Tja, soms moet je de mogelijkheden zien. Ik jou ook al ‘ns getipt over de sets leer die bij David stonden. Dus toen werd één van de interessantste vragen of de SM van Paul oker geel tapijt in goede staat op de bodem heeft liggen. Dat is zo. En toen dacht, nou dat wordt smeren en de goede delen bij elkaar laten zetten. De deal is daarna geworden, dat we ruilen, David het stoffen interieur, ik de leren sets. En dan heb ik een SM met origineel leer. Dat is natuurlijk ook nooit weg voor de waarde van de auto. Het leer zal niet in top staat zijn, maar in goed gebruikte staat. Leer in gebruikte goed staat, geeft de auto ook een patine. En dat wordt doorgaans ook goed gewaardeerd, mits uiteraard intact. Dat laatste wordt nu geregeld met bovendien nieuw schuim op maat.

Brun Scarabée, tja inderdaad niet mijn favoriete kleur. Maar het heeft ook wel wat, een echte seventies kleur. Laatst zag ik bij Wheeler Dealers weer de aflevering waarin een Porsche 928 in dezelfde kleur werd opgeknapt. Toch wel leuk. We gaan het zien wat te doen met de kleur. Paul en ik vinden beiden Vert des Tropiques een erg mooie SM-kleur. Maar daar moet de auto echt ver voor uit elkaar. Het scheelt ongeveer een dikke week werk voor iemand die de weg kent. En dan is het een simpele rekensom.

Ik pak zo het verhaal weer op.

Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.

Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl

Profiel  
 
Robin Visser
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5231
Geregistreerd: 29-08-2008

Gepost: 12 april 2010 02:41 PM
  [ # 3 ]

Toen de afspraak was gemaakt, heb ik nog een paar keer contact gehad met Paul. Wat mij betreft verliep dat uitermate leuk. Ik hoop, dat het voor Paul ook zo is. De auto moest, zoals in de advetentie omschreven bij een echte liefhebber terechtkomen die goed voor de auto zou zorgen. Ik vond het zoals gezegd, de moeite waard op onderzoek uit te gaan. En Paul stuurde me toen het volgende:

“Hallo Robin,

Ik weet niet of ik de afspraak al bevestigd had, dus bij deze. Jij komt dinsdag a.s. (9 maart) rond 16:30 de SM bekijken en rijden. Wel rustig aan, want de auto komt dan uit de winterslaap; heeft paar maanden niet gereden. Ik zorg er natuurlijk voor, dat alle sapjes erin zitten.  Cool  en Cool  komen ook om je advies te geven.

Samen hapje eten daarna is prima. Ik stel voor: als je de SM koopt trakteer ik, als je niet koopt trakteer jij. Accoord?

Groet, Paul”

Nou, zo ging het dus. We werden leuk ontvangen door Paul, z’n vrouw en zoon Tim. Tim wilde even kijken wat voor vlees z’n vader in de kuip had. Want tja, er waren toch veel gezamenlijke herinneringen met de SM. Het kwam voor Tim te vroeg om de SM over te nemen. Onderwijl een lekker biertje vertelde Paul’s vrouw nog, dat ze het wel erg jammer vond, dat de SM wegging. Eigenlijk moest de auto beter blijven. Ik heb toen plechtig beloofd, dat als het wat zou worden, ik er goed voor zou zorgen.

En toen naar buiten. 

Eerst even gekeken, met name onderop de plaatdelen. Uit de aanduiding in de advertentie, dat de auto geen roest zou hebben, blijkt, dat Paul en ik daar ander gedachten over hebben. Op alle onderkanten van de plaatdelen bobbelt de lak. En in ieder geval op 3 plaatsen moest er worden gelast. Dat drukte de pret wel. Ik had er al zo mijn bekomst van gehad, van de roest Twisted Evil . Toch maar even proefrijden. Ik dacht, we zijn er nu toch, SM-rijden is altijd een feest en op de roest na was alles ok, en vooral erg leuk met elkaar. Wim ook mee op de achterbank en Paul achter het stuur. Hij zou de auto wel even naar buiten de bebouwde kom rijden en dan kon ik even proberen. Onderweg met een noodgang over de drempels heen onderwijl Paul breed grijnzend en pochend over de drempelcapaciteiten van de SM. En toen buiten de kom. Snel wisselen en toen weer heerlijk SM gereden. Dat was het hier geposte verhaal over die BMW nog even inhalen op de 2 baans uitvoegstrook. Wel lachen achteraf. Ik kreeg een opmerking, dat een SM is gemaakt om gas te geven. Mijn antwoord was, dat de motor en de bak eerste maar ‘ns goed door en door warm moesten zijn. Na een tijdje de snelweg op, effe spiegelen en gelijk naar links onderwijl terugschakelend naar de 4 om op snelhie dte komen voor ‘op links’. Na de rit zei Paul: “ik was effe bang dat je geen waardige SM-rijder zou zijn. Maar je hebt je inderdaad goed gerevancheerd.“Ik zei: “Haha, Paul, eerst goed warm rijden en dan pas trappen…, goed doortrappen !”.

Op weg naar het plaatselijke eetcafé flink in de slag met Wim, mijn plaatwerkvriendje. Er kwam een globale inschatting. Ik heb het toen laten gaan en me er bij neergelegd, dat het ‘m niet zou worden. Vervolgens leuk met z’n vijfen, gegeten met het clubje,  Cool  en Cool  , Wim, Paul en ik. Mooi gekeuveld over de club en meer, terwijl er 2 lekkere flesjes Italiaanse druivensap doorheen gingen. Toen alles op was en het op zijn einde liep, heb ik me tactisch teruggetrokken naar het toilet. Mijn verlies had ik geslikt en ik heb afgerekend. Natuurlijk moest ik zelf het slechte nieuws brengen en dus vroeg ik even weg te blijven bij de tafel, zodat het betalen van de rekening nog even bleef hangen. Ik kwam terug aan de tafel en zei: “Paul, zullen we ons even afzonderen?” Dat deden we met een lekker drankje en toen vertelde ik, dat ik zou afzien van de koop. Altijd eerst het slechte nieuws en dan pas de uitleg. Toen heb ik het rekensommetje voorgehouden voor met leer bekleden, plaatwerken en spuiten. Paul gunde me de auto. Toen was er nog even praat over de losse onderdelen, toch leuk, onder meer een set koplampenglas. En zo kwamen we toch tot elkaar. En er was nog een punt… Ik moest even de ontvagst van wat declaraties afwachten. Ik had net vlak achter elkaar de afdracht van 2 jaar vrienden van Kabouter SprookjesBos achter de rug, waarvan ik aan het bijkomen was. Dat alles zo zijnde, is alles rond gebreid en is het de planning aanstaande zaterdag de auto op te halen en dan gelijk een rondje langs wat plaatwerkers te gaan maken voor een offerte.

En zo is het gekomen, dat de SM van Paul een nieuw begin krijgt en ik ook, maar nu met een heel veel betere start. Want de auto rijdt, zoals een SM hoort te rijden, om met de woorden van Cool te spreken.

Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.

Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl

Profiel  
 
DriverD
> 10000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 10298
Geregistreerd: 22-03-2005

- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Gepost: 12 april 2010 02:59 PM
  [ # 4 ]

Beetje vaag allemaal. Heb je die auto nu gekocht of niet?

Citroen!

Profiel  
 
Robin Visser
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5231
Geregistreerd: 29-08-2008

Gepost: 12 april 2010 03:25 PM
  [ # 5 ]

Dat was voor de aandachtige lezer op het forum al bekend:

Robin Visser schreef:
Blooper1963 schreef:
bogaard77 schreef:

VERKOCHT!!

Wie zou deze nu toch gekocht hebben?

dance

En in het stuk hiervoor:

Robin Visser schreef:

...Dat alles zo zijnde, is alles rond gebreid en is…

Ik vond het in ieder geval een leuk verhaal om te schrijven en hoop veel lol aan de auto te gaan beleven. Met behulp van mod Waterman is er bovendien nog een zinnetje toegevoegd voor nog meer duidelijkheid.

Van de volgende stappen zal ik ook foto’s maken, eerst zaterdag van het ophalen, daarna van de werkzaamheden. Er komt dus binnenkort bruin leer in. De set beige stof is voor de liefhebbers binnenkort bij David te koop. Die ziet er nog top uit. Die was er een tijdje terug nieuw ingemaakt. Het plaatwerk en het spuiten zal ik ook proberen te documenteren met foto’s.

Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.

Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl

Profiel  
 
MWH.C
> 1700 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1789
Geregistreerd: 25-06-2007

- BX 19 GT
- Traction Avant 11BL
Gepost: 12 april 2010 03:39 PM
  [ # 6 ]

Het was ook een leuk verhaal om te lezen. Smile

Maar goed, eerst ging het niet, toen praatten jullie wat over onderdelen, en toen toch maar wel. Helemaal duidelijk is het mij ook nog niet…  red face

Profiel  
 
Robin Visser
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5231
Geregistreerd: 29-08-2008

Gepost: 12 april 2010 03:53 PM
  [ # 7 ]

Nou kijk, het is simpel, ik wil hier niet de precieze details over de euro’s melden. Maar het moge duidelijk zijn, dat we wat hebben onderhandeld, terwijl ik moet toegeven, dat de prijs toch al scherp was. De aandachtige forum-lezer weet wat het ongeveer kost om een SM te laten plaatwerken en spuiten en wat leer kost. Wat een kant en klare SM in gewoon goede staat doet, is ook bekend. En daar moet je als koper met weet van de kosten dus gewoon naartoe rekenen. Anders ben je een dief van eigen portemonnaie, voor zover je dat sowieso toch al niet bent met een SM. Als je een reële verkoper hebt, dan wordt de auto verkocht, zo denk ik. En anders blijft de SM staan. Kijk op Leboncoin en Autoscout voor het laatste. Bovendien voldoe ik aan het vereiste, dat een liefhebber de auto moest overnemen.

Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.

Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl

Profiel  
 
MWH.C
> 1700 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1789
Geregistreerd: 25-06-2007

- BX 19 GT
- Traction Avant 11BL
Gepost: 12 april 2010 03:55 PM
  [ # 8 ]

Bedankt voor de aanvulling. En natuurlijk gefeliciteerd met de aankoop. Very Happy

Profiel  
 
gjspan
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 170
Geregistreerd: 16-10-2008

- SM 2,7IE
Gepost: 12 april 2010 10:15 PM
  [ # 9 ]

Ja, ja, die gaat op de mijne lijken….of die van mij op die van jou, want de jouwe rijdt al en dat kun je van de mijne niet zeggen. Gefeliciteerd en veel plezier met de aankoop gooi

Al het goede duurt (heel) lang…..

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27811
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 12 april 2010 10:24 PM
  [ # 10 ]

Gefeliciteerd!

Het wordt tijd voor wat foto’s Wink

Ik vind dit een mooie kleur, net als op de DS.

Profiel  
 
mark sm
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 556
Geregistreerd: 17-01-2009

Gepost: 12 april 2010 11:37 PM
  [ # 11 ]

gefeliciteerd met je aankoop, veel succes en vooral plezier er mee excaim

gr mark

gr Mark

Profiel  
 
samuel
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 573
Geregistreerd: 07-12-2009

Gepost: 12 april 2010 11:58 PM
  [ # 12 ]

Geweldig, mooi verhaal. SM is echt de mooiste.
In mijn dromen…...heb ik er ook ooit een….

Ik ben niet de beste, maar wel arrogant
CX22trs (4x) ; CX24IE ; CX25GTI prestige; BX 19GTI (2x); 2cv 1960 ; VW Buggy ; AX (2x) ; Renault 4
War is peace, freedom is slavery, ignorance is strength.

Profiel  
 
Robin Visser
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5231
Geregistreerd: 29-08-2008

Gepost: 13 april 2010 12:28 AM
  [ # 13 ]
gjspan schreef:

Ja, ja, die gaat op de mijne lijken….

Zelfde werk gedaan ?  tongue wink

Robin Visser schreef:

Gisteren heb ik ervaring opgedaan met het aanpakken van uitgedroogd bruin leer. Ik heb een paar sets oude leren stoelen behandeld met professioneel reinigingsmiddel en professioneel leervet, dat sinds kort op de markt is. Het is een bijzonder liquide goedje en het trekt dus erg goed in. En als je de porieën eerst schoonmaakt, gaat dat alles natuurlijk helemaal super. Ik heb met schoonmaken en behandelen bereikt, dat de bekleding weer soepel werd, zijn oorspronkelijke kleur terug kreeg en ook weer oprekte. Ik heb namelijk de blokken van de zitting in de naad en aan de oppervlakte met elkaar vergeleken. En dat was exact hetzelfde.

Nadat alle delen zijn behandeld, wordt van de 3 beschikbare sets één complete set bekleding gemaakt. Ik heb gezien, dat ik beschik over 2 goede bovenkanten en 2 redelijk zittingen. Met de beste stukken worden de redelijke zittingen weer helemaal top gemaakt. Van het leer op de achterkanten van de rugleuningen worden de hoofdsteunen opnieuw gedaan. De blokken zijn allemaal echt helemaal goed. Ik kan heb wat dat betreft zelfs dus de keuze bij het op kleur samenstellen. En dat levert op, dat ik binnenkort beschik over een originele set leer in een meer goede staat. En daar ben ik erg blij mee !

In de gouwigeid heb ik vergeten de naam van het reinigingsmiddel en het leervet te noteren.Vandeweek ga ik weer een paar avonden aan de slag met schoonmaken en insmeren. Ik zal wel even foto’s maken en de specificaties van de gebruikte middelen noteren en hier bekend maken. Je kunt het leervet trouwens ook bestellen bij CJ. Ze zijn nu dealer en gaan ermee de markt op. Degenen die om goed spul verlegen zitten, maken zaterdag op weg naar Hedel even een tussenstop in Culemborg. Dan kun je gelijk het resultaat zien van mijn werk en beoordelen of het goedje wat voor je is.

Robin Visser schreef:

Het goedje dat ik gebruik om de bekleding weer soepel te krijgen heet Smartleather. Het bestaat in wit en bruin. Ik ben er heel blij mee. Ik heb gisteravond weer staan reinigen en invetten. Carli en Jan werken altijd ook ‘s avonds en terwijl zij hun avondeten thuis naar binnen schoven, ben ik aan de slag geweest. Toen ze weer terug waren, hebben we eerst een bakkie gedaan, waarna ik weer ben gegaan. Ik zal mijn best doen wat mee nemen van vóór en van na de behandeling. De hoofdsteunen zijn erg brak en volledig verschrompeld. Ik zal zien een niet gescheurd exemplaartje te vinden om de werking van de middelen te tonen aanstaande zaterdag. Eerst nog 2 avonden zwoegen en dan ben ik een set bekleding rijker. En dat scheelt met inbegrip van vermaakkosten denk ik toch al snel 3,5 k.

Robin Visser schreef:

Gisteren mijn oude deurpanelen terug gehad. Geen toppers, maar intact op de armliggers na. Ooit de deurpanelen achter gelaten bij VdL omdat ik dacht ze niet nodig te hebben. Inmiddels toch weer wel en weer terug gehad, waar ik dankbaar vor ben. Morgen weer verder poetsen en dan kijken of de armliggers van de andere panelen kan overzetten. Het is een hoop werk allemaal. Maar om met hoofdzakelijk eigen energie een interieur compleet te krijgen, is ook wat waard. Ik hoop, dat Carli en Jan het weer een beetje mooi krijgen.

Robin Visser schreef:

De rappportage over het leer komt eraan. Zodra alle stappen zijn doorlopen, ga ik er effe voor zitten om de foto’s hier te krijgen. Dat wordt over een paar weken. Afgesprokenis, dat het vóór Citromobile klaar moet zijn.

Gisteren heb ik voorlopig voor de laatste keer het leer van buiten ingesmeerd. De zojuist weer tezamen gekomen deurpanelen zien er prima uit na een rondje reinigen en insmeren. In de stoelen en de banken zit net voldoende materiaal om één complete set leer te maken. Hier en daar zit er nog een beetje krimp in het leer. Dat gaat als volgt worden opgelost. De leren bekledingsdelen worden uit elkaar gehaald. Vervolgens worden de beste stukken bij elkaar gedaan en gestikt. De hoezen worden vervolgens van binnen nog een paar keer in de olie gezet. Vervolgens worden de schuimdelen op maat gemaakt in de hoezen. Normaal gesproken gebeurt dat andersom, eerst de vorm van de stoel gemaakt en dan de hoezen erom heen. Dit verklaart trouwens ook waarom het niet werkt om bekleding te herstellen met kant en klaar hoezen. Slechts bij toeval kunnen hoezen en schuim volledig op elkaar passend zijn afgestemd. En dat verklaart denk ik ook waarom Yuri hier een tijdje terug over de kant en klaar bekledingsstes voor SM er niet geweldig uitzien.

Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.

Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl

Profiel  
 
Robin Visser
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5231
Geregistreerd: 29-08-2008

Gepost: 13 april 2010 12:31 AM
  [ # 14 ]

En dan de foto’s die bij deze auto gaan horen en zijn geplukt uit het andere topic. Dan staat alles bij elkaar.:

Robin Visser schreef:

Het is me weer gelukt !!! bravo voor mezelf wederom, want ik heb er toch maar weer een uurtje over gedaan om uit te vinden hoe en wat. Dat is al een enorme tijdswinst ten opzichte van de vorige fotosessie met de CX. Niet slecht voor een jurist digibeet. Ik hoop dat de steile leercurve wordt doorgezet. Laughing


Deze is niet van mij maar van een SM die Carli en Jan op dit moment onder handen hebben. Super mooi.

Nou allez, niet van super kwaliteit. Maar de telefoon heb ik nu eenmaal wel altijd bij me….

Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.

Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl

Profiel  
 
Robin Visser
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5231
Geregistreerd: 29-08-2008

Gepost: 13 april 2010 12:34 AM
  [ # 15 ]

En dank je wel allemaal voor de leuke reacties !

Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.

Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl

Profiel  
 
 
1 van de 38
 1 2 3 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook