43 van de 92
« Eerste  < Vorige 41 42 43 44 45 Volgende >  Laatste »
   
Gert z’n Digit oftewel “de karakterbak”..
japv
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3167
Geregistreerd: 29-06-2008

- Xantia 1.8i X
- GS/GSA Spécial
Gepost: 25 april 2012 07:34 PM
  [ # 631 ]

Ik zeg: ducttape! Grin

GSA Spécial ‘81 - ORGA 1534 - AC 650 Bleu Azurite
Xantia 1.8i (VS)X ‘93 - ORGA 6094 - EJXcR Rouge Furio
Xantia 2.0i 16V VSX ‘93 - ORGA 6079 - EYCCR Gris Quartz
Saxo 1.4i Sport ‘98 - ORGA 7967 - KMHC Bleu Grand Pavois
Ex: BX Chic ‘91

Profiel  
 
GWHENDRIKS2
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5446
Geregistreerd: 01-07-2007

- 2CV 6 Charleston
Gepost: 26 april 2012 07:15 PM
  [ # 632 ]

Ik zal jouw eens met Ducttape inwikkelen.. Mr. Green .....


Goed nieuws! Nee de digit is nog steeds daar! Maar het onderdeel is besteld, en kan morgen geleverd worden..
Tenzij het in de backorder gaat bij de dealer… hmz

Profiel  
 
woutersmits
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3717
Geregistreerd: 08-05-2005

- CX 2200
- CX 2200
Gepost: 26 april 2012 07:30 PM
  [ # 633 ]

Wat zoek je precies Gert, dat ding waar de slang op zit? Wellicht heb ik dat nog liggen.

Edit; ja dus. Ik kijk straks wel even.

Profiel  
 
GWHENDRIKS2
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5446
Geregistreerd: 01-07-2007

- 2CV 6 Charleston
Gepost: 26 april 2012 07:41 PM
  [ # 634 ]

Je hebt een pbtje Wouter.. Mr. Green

Profiel  
 
woutersmits
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3717
Geregistreerd: 08-05-2005

- CX 2200
- CX 2200
Gepost: 26 april 2012 10:16 PM
  [ # 635 ]

Gevonden! Mocht je hem morgen bij de dealer niet kunnen ophalen dan kom maar langs. Overigens, tot nu toe heb ik alles voor de bixen kunnen vinden bij GAM in Cuijk en Dick van Kleef hier in Nijmegen.

Profiel  
 
GWHENDRIKS2
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5446
Geregistreerd: 01-07-2007

- 2CV 6 Charleston
Gepost: 27 april 2012 08:44 PM
  [ # 636 ]

Het bewuste onderdeel zou vandaag bij de dealer binnenkomen…. Niet dus…. hmz

De garagehouder was wel blij met de onderdeel nr van het bewuste thermostaathuis. Bij de eerste keer krijg hij te horen dat het niet besteld kon worden…

Met mijn info kon het zo besteld worden…


Tja blijkt maar weer dat je zelf de nodige info moet opzoeken en dat doorgeven aan de dealer.. Die willen niet door de datebase zoeken als ze géén chasisnr hebben..
Wat je alsnog niks aan hebt, als de chasiscode van de digit niet herkent wordt door het systeem..

Maar goed, dinsdag/woensdagavond kan ik de digit ophalen…. Maar aangezien dat ik ook nog wat wil veranderen voordat ik ga rijden (Relais/Flowmeter uitschakelen) is de kans groot dat ze dit jaar niet op Citromobile is… Neutral

Profiel  
 
GWHENDRIKS2
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5446
Geregistreerd: 01-07-2007

- 2CV 6 Charleston
Gepost: 27 april 2012 08:57 PM
  [ # 637 ]

Zoals me nieuwe titel aan aangeeft:

Wat is het nut van taxeren?


De verzekeringsmaatschappij heeft mij al laten weten waarom wil je jouw BX laten taxeren? Aangezien de waarde van mij BX op 500/1000 wordt geschat zien ze niet de meerwaarde in.. “Auto’s met hogere waarden worden eerder getaxeerd, dan auto’s met weinig waarde”.

Huh…. mijn agrument is:

-Der zijn bij de RDW 8bekend in Nl Wink  (info uit het BX-clubblad)
-Zit een beetje geld in (Ahm… Rolling Eyes  om de Bx rijdend te krijgen en houden!
-Een vervanger (BX) die gelijkwaardig is als de Digit, die vindt je niet in Nl.. Die ook nog orgineel Nl is.

Dus… de taxatie ga ik toch doen, de info heb ik van de week eens bellen..

Maar heb ik het verkeerd als ik zeg met een taxatie krijg je meer terug dan de dagwaarde?
Dat is toch de nut van de taxatie..


Maarre ik verwacht echt géén hoge taxatie gezien de uiterlijk… Ik schat 2000Euro in..

Of is de taxatie op dit moment niet handig? Aangezien ik het uiterlijk nog moet doen? Hoewel dat nog wel even duurt! Techniek vindt ik het belangrijkste op dit moment.. En ik kan nu niet echt met me handen werken om de nieuwere deuren/ Lm op te knappen… hmz

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27811
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 27 april 2012 09:31 PM
  [ # 638 ]

Natuurlijk taxeren, anders kan je ook niet all risk verzekeren…
Zit je bij Emerpark?

Als je woensdag de BX terug heb kan je toch volgend weekend gewoon naar CitroMobile?
De rest van de werkzaamheden zijn toch niet nodig om ermee te kunnen rijden?

Profiel  
 
GWHENDRIKS2
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5446
Geregistreerd: 01-07-2007

- 2CV 6 Charleston
Gepost: 27 april 2012 09:51 PM
  [ # 639 ]

Niet bij Emerpark Arjan..

Nou ik moet de relais aansluiten ( ik wil me lichtschakelaar héél houden! Wordt al warm), kabels netjes wegwerken (ik wil de kabels in een zwarte gootje wegwerken), nieuwe accupolen (BX onwaardig!  Laughing ) monteren,  Flowmeter uitschakelen..

Aangezien ik beperkte uren heb volgende week , en ik gá niet haasten, kan het zijn dat de Xsaar naar Citromobile gaat.. hmz

Nouja, ik heb dit keer wel tot september om te zweven en tussen door te sleutelen, en niet dat ze 2maanden niet gereden kan worden niet zoals vorig jaar…Wat zwaar $@!#R$ was!!

Nee, ik wil graag weer rijden met de BX! Laat dat duidelijk zijn… Mr. Green
Maar ook dat ze technisch goed is!

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27811
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 27 april 2012 10:01 PM
  [ # 640 ]

Je hoeft toch niet de hele weg dimlicht te voeren naar CitroMobile? Wink

Tijd om te sleutelen heb je toch niet dat weekend, dan kan je net zo goed ermee rijden Smile

Profiel  
 
Hilko16TZI
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 6068
Geregistreerd: 23-03-2007

- C1 1.0 Collection
- Overig BMW E39 525i Touring
Profiel  
 
Ree
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5162
Geregistreerd: 29-06-2004

- HY H78 1600
- Dyane Akadyane
- Traction Avant 15
Gepost: 27 april 2012 10:34 PM
  [ # 642 ]

Gert, als je gaat wachten tot je BX perfect is, zal je NOOIT met dat ding rijden.

Bij klassiekers is een all risk polis relatief goedkoop. Dan zit je sowieso om het jaar aan een taxatie vast.

Forget safety.
Live where you fear to live.
Destroy your reputation.
Be notorious.

― Rumi

Profiel  
 
GWHENDRIKS2
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5446
Geregistreerd: 01-07-2007

- 2CV 6 Charleston
Gepost: 27 april 2012 10:44 PM
  [ # 643 ]
Ree schreef:

Gert, als je gaat wachten tot je BX perfect is, zal je NOOIT met dat ding rijden.

Bij klassiekers is een all risk polis relatief goedkoop. Dan zit je sowieso om het jaar aan een taxatie vast.


Perfect is een groot wordt Ree, ik wil dat hij goed is, en dan rijden waar ze voor bedoelt is in de zomer..

Wat is goedkoop? Ik betaal nu 86perjaar aan (oldtimer)verzekering. Dat is dan wel de standaard oldtimerverzekering. Met een taxatie kan ik het wat uit bereiden meende ik?

Profiel  
 
Ree
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5162
Geregistreerd: 29-06-2004

- HY H78 1600
- Dyane Akadyane
- Traction Avant 15
Gepost: 27 april 2012 10:54 PM
  [ # 644 ]

All-risk zal wat meer dan het dubbele zijn, afhankelijk van je kilometrage. Daar komt dan nog het geld van de taxatie bovenop.

Forget safety.
Live where you fear to live.
Destroy your reputation.
Be notorious.

― Rumi

Profiel  
 
bx16vert
> 200 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 211
Geregistreerd: 16-10-2008

Gepost: 28 april 2012 12:46 AM
  [ # 645 ]
GWHENDRIKS2 schreef:

Tja blijkt maar weer dat je zelf de nodige info moet opzoeken en dat doorgeven aan de dealer.. Die willen niet door de datebase zoeken als ze géén chasisnr hebben..
Wat je alsnog niks aan hebt, als de chasiscode van de digit niet herkent wordt door het systeem..

Dat laatste klopt, type1 bx-en zijn niet opgenomen in het programma.
Dan moeten ze de microfiches weer uit het stof trekken, als ze die nog hebben.
Maar daar staan oude bestelnummers op die later omgenummerd zijn, en dus moeilijk te achterhalen.

Profiel  
 
 
43 van de 92
« Eerste  < Vorige 41 42 43 44 45 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook