1 van de 2
 1 2 Volgende > 
   
Zomaar een idee voor de homepagina
RonK.
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2947
Geregistreerd: 06-03-2004

- CX 22TRS Blanc Meye
- C1 Collection 5d Noir
- Overig VW T-Cross R-line Pure White
Gepost: 09 februari 2011 11:28 AM

Beste forum beheerders,.......

Ik kijk al een geruimetijd tegen een groot groen HDI foto op de homepagina aan, deze begint me toch wel aardig te vervelen.


Dit is gekoppeld aan de nieuwsitems die toch niet erg vaak wordt ververst, dat begrijp ik.


Is het misschien mogelijk om op die plaats een diavoorstelling te impleteren, dus wel de nieuwsitems daaronder geplaatst maar iets anders voor die toch wel grote afbeelding.


Ik zat te denken zoals ik al zei aan een soort van diavoorstelling, misschien zefs wel met mooie Citroen foto’s van leden hier. Er komen toch vaak best mooie foto’s voorbij in diverse topics.

Als een foto door een van de leden wordt aangeboden kunnen deze na beoordeling aan het “dia blok” toegevoegd worden.

[ Advertentie en of publicatiefoto’s kunnen ook een mooi alternatief zijn ]

Dat maakt de homepagina een stuk leuker, persoonlijker en dynamischer lijkt mij,...


Zomaar een idee Smile


RonK.

Profiel  
 
Gepost: 09 februari 2011 02:11 PM
  [ # 1 ]

Kan ik me ook wel in vinden Ron!

Profiel  
 
René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724
Geregistreerd: 27-04-2004

Gepost: 09 februari 2011 02:34 PM
  [ # 2 ]

Hoi Ron,

Ik ook.

We hadden een mooie nieuwsredactie opgezet.

Hier is helaas geen moer van terecht gekomen.Leden haken helaas wel eens af

Intussen hebben we de boel weer op poten, maar daar binnenkort meer over!


Ik kan die e-hdi ook niet meer aanzien Laughing

 

Profiel  
 
Gepost: 09 februari 2011 03:13 PM
  [ # 3 ]

Kan eenvoudig, via een diavoorstellingtje van Flickr bijvoorbeeld. Dat ziet er dan zo uit;

http://www.citroenazu.nl/

(zoals onder die foto van die besteleend)

Een Flickr account aanmaken is zo gepiept en kost niets tot 200 foto’s.

Ik wil eventueel best (kostenloos) wat foto’s leveren voor een eventuele diavoorstelling.
(al is het wellicht wel zo leuk als de leden een foto van hun eigen wagen opsturen)

Profiel  
 
hogervp
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 8156
Geregistreerd: 15-08-2004

- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Gepost: 09 februari 2011 03:19 PM
  [ # 4 ]

Strak plan! Leden kunnen dan een foto van hun auto opsturen naar dat account. Dat kan ook via een apart mailadres bijvoorbeeld.

Patrick

Iemand nog doneren?

Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724
Geregistreerd: 27-04-2004

Gepost: 09 februari 2011 03:23 PM
  [ # 5 ]

In principe blijft het als het nu is.

Maar we nemen het mee!!

 

Profiel  
 
jaco
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5920
Geregistreerd: 09-08-2004

Gepost: 09 februari 2011 05:22 PM
  [ # 6 ]

Heel goed idee! Die plek is bij uitstek de ruimte om bezoekers te plezieren met mooie foto’s van auto’s van forumleden, publiciteitsfoto’s en oude advertenties.

Ik wacht hoopvol maar geduldig af René. Wink

Profiel  
 
RonK.
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2947
Geregistreerd: 06-03-2004

- CX 22TRS Blanc Meye
- C1 Collection 5d Noir
- Overig VW T-Cross R-line Pure White
Gepost: 09 februari 2011 06:52 PM
  [ # 7 ]
Rene schreef:

In principe blijft het als het nu is.

Maar we nemen het mee!!


Hoi Rene, het is ook zomaar een los idee natuurlijk, we wachten geduldig af wat het gaat worden Smile.


Bedankt voor jullie reacties jongens Cool

Profiel  
 
René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724
Geregistreerd: 27-04-2004

Gepost: 09 februari 2011 07:33 PM
  [ # 8 ]

We zijn een nieuw redactieteam aan het vormen… Dit is de plek om nieuws te posten natuurlijk.

Je moet het alleen wel bijhouden.. En dáár wordt hard aan gewerkt.

 

Profiel  
 
hogervp
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 8156
Geregistreerd: 15-08-2004

- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Gepost: 09 februari 2011 07:57 PM
  [ # 9 ]

Via bepaalde sites komt er ook Citroën-nieuws naar leden toe, via social media bijvoorbeeld. Als er straks een redactieteam is, dan wil ik best nieuws doorsturen bijvoorbeeld. Om nu echt nieuws te vergaren, daar zit ik niet op te wachten, maar ik wil best helpen vanuit de achtergrond.

Patrick

Iemand nog doneren?

Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724
Geregistreerd: 27-04-2004

Gepost: 09 februari 2011 07:58 PM
  [ # 10 ]

Dan hebben we het vier keer.  Ik krijg ze ook allemaal. en het redactie mailadres ook Laughing

 

Profiel  
 
hogervp
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 8156
Geregistreerd: 15-08-2004

- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Gepost: 09 februari 2011 09:16 PM
  [ # 11 ]

ik was er al bang voor…..
cheese

Iemand nog doneren?

Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
RensKorevaar
> 17000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 17339
Geregistreerd: 15-10-2006

Gepost: 11 februari 2011 03:15 AM
  [ # 12 ]

Die groene e-HDI werkt inmiddels velen op de zenuwen. Achter de schermen is er de laatste weken gewerkt aan het reactiveren van de redactie, maar dat is helaas niet gelukt: van de oude redactie is niemand meer beschikbaar. Daarom heeft iedereen die in dit topic gepost heeft per PM een uitnodiging ontvangen om deel uit te gaan maken van een nieuw redactieteam. Jullie snelle reactie wordt op prijs gesteld.

Eind februari is er nog overleg met Citroën Nederland over de nieuwsvoorziening, zodat ons mooie forum direct daarna weer de informatieve en actuele startpagina krijgt die het verdient!

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
RensKorevaar
> 17000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 17339
Geregistreerd: 15-10-2006

Gepost: 16 februari 2011 11:39 PM
  [ # 13 ]

Jullie suggestie is opgevolgd: de groene e-hdi is van zijn té prominente plek op de home page verdrongen en wel door een mooie foto van de DS3 WRC. Bedankt voor het meedenken!

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
RonK.
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2947
Geregistreerd: 06-03-2004

- CX 22TRS Blanc Meye
- C1 Collection 5d Noir
- Overig VW T-Cross R-line Pure White
Gepost: 17 februari 2011 12:00 AM
  [ # 14 ]

Een stuk kleurrijker idd ......................... Smile

mooi, mooi, mooi.

 

 

 

 

 


Ps, toch houd ik het dia verhaal als suggestie open ....

Profiel  
 
Pimperklaas
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 527
Geregistreerd: 20-03-2008

- BX SPORT
- XM 2.0i Turbo CT Automaat
Gepost: 01 maart 2011 11:07 AM
  [ # 15 ]

ik wil ook nog altijd nieuws posten, maarja.. wacht wel totdat het team een aanbod doet Wink

Profiel  
 
 
1 van de 2
 1 2 Volgende > 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook