2 van de 5
 < Vorige 1 2 3 4 Volgende >  Laatste »
   
USB in combinatie Myway navigatiesysteem
CestLaVie
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 110
Geregistreerd: 18-10-2010

Gepost: 02 april 2011 07:38 PM
  [ # 16 ]

Gisteren kreeg ik de adapter en het kabeltje binnen. Plaatjes zeggen misschien meer dan tekst:

Met 12V adapter en kabeltje:

De iPhone had ik nodig om de foto te maken, daarom zie je die niet in het vakje onder de armsteun liggen. De iPhone is trouwens net te groot en past alleen schuin in dat vakje en steekt een beetje uit. Met de armsteun omlaag kun je er niet bij, bedienen tijdens het rijden kun je vergeten. De dradenboel en de schuin uitstekende iPhone liggen onder de armsteun netjes uit het zicht.

Geluidskwaliteit via AUX is prima en de iPhone laadt op tijdens het afspelen.

Toch denk ik niet dat ik deze constructie vaak ga gebruiken.
Telefoon tevoorschijn halen en aankoppelen is me teveel gedoe, ik ben steeds bang dat ik m’n telefoon bij het uitstappen ga vergeten en het verplicht nummers moeten luisteren omdat je niet kunt skippen stoort me enorm.

Voor lange ritten kan het wel een uitkomst zijn omdat op de iPhone nou eenmaal veel meer nummers staan dan ik zin heb om ooit op CD’s te branden.

Profiel  
 
Eendje024
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 33
Geregistreerd: 19-02-2011

- 2CV 6 Spécial
- C3 1.6 e-HDI Dynamique
Gepost: 03 april 2011 01:19 AM
  [ # 17 ]

Wat gebeurt er als je wilt bellen of gebeld wordt, terwijl je muziek luistert via je kabeltje? Stopt de muziek en voer je het gesprek dan automatisch via Bluetooth?

Profiel  
 
CestLaVie
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 110
Geregistreerd: 18-10-2010

Gepost: 03 april 2011 02:05 AM
  [ # 18 ]

Het is niet gebeurd, maar het lijkt me niet anders dan hoe de telefoon normaliter zou reageren als hij muziek afspeelt en je wordt tegelijkertijd gebeld. De muziek pauzeert dan, je hoort je ringtone en kunt opnemen. In dit geval via (bluetooth en) het stuur.

Ik zal erop letten, als ik meer weet post ik het wel.

Profiel  
 
Alfred van der Heijden
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5
Geregistreerd: 11-04-2011

Gepost: 14 april 2011 11:11 AM
  [ # 19 ]
Freak schreef:

Met dit product heb je ook stuurbediening (wel met een extra apparaatje), en die “poot” waar aan de ene kant de iPod dock/houder zit en aan de andere kant de 12v aansluiting is is flexibel, zodat je iPod toch (enigzins) in gezichtsveld kunt plaatsen. Dat is natuurlijk wel afhankelijk van de plaats van je 12v aansluiting.

Weet iemand waar die precies zit? En krijg je er een 2e bij als je MyWay hebt? Ik dacht dat ergens gelezen te hebben…

Ook dit product kan interessant zijn.


Ik heb overigens geen ervaring met beide producten, maar zit er wel sterk over na te denken. Ik heb mijn DS3 echter nog niet.. Pas als deze geleverd is kan ik echt gaan onderzoeken wat handig is.


Overigens betwijfel ik of de geluidskwaliteit minder is met een AUX kabeltje. Persoonlijk denk ik zelfs dat het een betere oplossing is dan streamen via BT…

ik ben in het bezit van een DS3 e-HDI met alles erop en eraan, vond de navigatie belangrijker dan de usb aansluiting.
ik sluit mijn iphone 4 gewoon aan via de aux, en de kwalitiet is echt geweldig.
hiervoor had ik een toyota prius met dezelfde constructie en dat was inderdaad slecht.
en zet de muziek gewoon op shuffle dat verveeld het nooit.
Ben trouwens over het geheel bijzonder en aangenaam tevreden over de DS3
Geweldig kar.

Profiel  
 
Freak
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 109
Geregistreerd: 01-02-2011

Gepost: 14 april 2011 11:20 AM
  [ # 20 ]

Ik denk dat ik uiteindelijk ook gewoon voor een los aux kabeltje ga, meer niet. Al die andere zooi zorgt toch weer voor “vervuiling” in je auto, kabeltje hier, draadje daar. Ben juist zo blij dat ik nu ingebouwde navigatie heb, dat was ook altijd zo’n gedoe met dat losse ding + ontvanger + tmc ontvanger + houder….

Ik heb overigens op DealExtreme dit aux kabeltje besteld;
http://www.dealextreme.com/p/retractable-3-5mm-m-m-audio-cable-black-1m-length-35750

Is een aanrader, omdat de kabel “retractable” is. Zorgt dus ook weer voor minder troep in je auto, en je kan je Ipod even naar je toe halen en dan weer neerleggen, en het aux kabeltje rolt dan automatisch weer op.

Ze hadden deze ook bij de Mediamarkt overigens, maar daar kost het kabeltje 20 euro. Oplichters…

Profiel  
 
Poekoek
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3865
Geregistreerd: 08-05-2006

- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Gepost: 14 april 2011 11:39 AM
  [ # 21 ]
CestLaVie schreef:

Gisteren kreeg ik de adapter en het kabeltje binnen. Plaatjes zeggen misschien meer dan tekst:

Met 12V adapter en kabeltje:

De iPhone had ik nodig om de foto te maken, daarom zie je die niet in het vakje onder de armsteun liggen. De iPhone is trouwens net te groot en past alleen schuin in dat vakje en steekt een beetje uit. Met de armsteun omlaag kun je er niet bij, bedienen tijdens het rijden kun je vergeten. De dradenboel en de schuin uitstekende iPhone liggen onder de armsteun netjes uit het zicht.

Geluidskwaliteit via AUX is prima en de iPhone laadt op tijdens het afspelen.

Toch denk ik niet dat ik deze constructie vaak ga gebruiken.
Telefoon tevoorschijn halen en aankoppelen is me teveel gedoe, ik ben steeds bang dat ik m’n telefoon bij het uitstappen ga vergeten en het verplicht nummers moeten luisteren omdat je niet kunt skippen stoort me enorm.

Voor lange ritten kan het wel een uitkomst zijn omdat op de iPhone nou eenmaal veel meer nummers staan dan ik zin heb om ooit op CD’s te branden.

Is het geen idee om een mooi houdertje te kopen voor de iPhone en alleen als je ‘m gebruikt de AUX-kabel in te pluggen? Ik had in mijn XM een leren houder die in voetenruimte van de passagier komt, stond prima Smile Zoiets bijvoorbeeld:

Hier te koop.

Let op: dit is zonder die houder voor de telefoon, het is puur het leren stuk. Hier kun je heel eenvoudig een universele of andere gewenste houder monteren.

Profiel  
 
Hififreak
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 89
Geregistreerd: 31-01-2011

Gepost: 14 april 2011 11:52 AM
  [ # 22 ]

Ik ga gewoon een mooie houder van Brodit kopen voor de DS3. Gebruikte ik ook in mijn 107:

Voor de DS3 bestaat er ook eentje die je links plaats, net voor de B-stijl.

Lééf je droom   -  in afwachting van de bestelde DS3 e-HDI Jaune/Noir

Profiel  
 
Poekoek
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3865
Geregistreerd: 08-05-2006

- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Gepost: 14 april 2011 12:10 PM
  [ # 23 ]

Springt mij te veel in het oog, zo’n Brodit. Bovendien vind ik dat ook vrij goedkoop ogen, zo’n leren houder oogt toch wat netter. En je kunt er ook gewoon zo’n draaiend houdertje opschrijven zoals jij die op je Brodit hebt.

Profiel  
 
hbeck
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 988
Geregistreerd: 30-06-2007

Gepost: 14 april 2011 12:23 PM
  [ # 24 ]

Heb gisteren mijn Brodit geplaatst en ben daar zeer happy mee, telefoon gat er makkelijk in en uit en het ziet er zeer strak uit.
Kwestie van smaak zullen we maar zeggen.

Acadiana, GS break, 3 AXen, 2 BXen, Xantia, C5 break, C4GP 1.6 HDIF EB6, DS3 eHDI en een Ciroen C4 Cactus

Profiel  
 
Alfred van der Heijden
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5
Geregistreerd: 11-04-2011

Gepost: 14 april 2011 12:40 PM
  [ # 25 ]
Freak schreef:

Ik denk dat ik uiteindelijk ook gewoon voor een los aux kabeltje ga, meer niet. Al die andere zooi zorgt toch weer voor “vervuiling” in je auto, kabeltje hier, draadje daar. Ben juist zo blij dat ik nu ingebouwde navigatie heb, dat was ook altijd zo’n gedoe met dat losse ding + ontvanger + tmc ontvanger + houder….

Ik heb overigens op DealExtreme dit aux kabeltje besteld;
http://www.dealextreme.com/p/retractable-3-5mm-m-m-audio-cable-black-1m-length-35750

Is een aanrader, omdat de kabel “retractable” is. Zorgt dus ook weer voor minder troep in je auto, en je kan je Ipod even naar je toe halen en dan weer neerleggen, en het aux kabeltje rolt dan automatisch weer op.

Ze hadden deze ook bij de Mediamarkt overigens, maar daar kost het kabeltje 20 euro. Oplichters…

Dank je wel voor deze link, heb er meteen 3 besteld (voor dat geld!!! Smile
ik heb gisteren al een brodit besteld, dus komt allemaal goed.

Profiel  
 
hbeck
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 988
Geregistreerd: 30-06-2007

Gepost: 14 april 2011 01:18 PM
  [ # 26 ]

Bedankt voor de link, heb inmiddels ook het kabeltje bij DealExtreme bestld

Acadiana, GS break, 3 AXen, 2 BXen, Xantia, C5 break, C4GP 1.6 HDIF EB6, DS3 eHDI en een Ciroen C4 Cactus

Profiel  
 
Poekoek
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3865
Geregistreerd: 08-05-2006

- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Gepost: 14 april 2011 01:22 PM
  [ # 27 ]
hbeck schreef:

Heb gisteren mijn Brodit geplaatst en ben daar zeer happy mee, telefoon gat er makkelijk in en uit en het ziet er zeer strak uit.
Kwestie van smaak zullen we maar zeggen.

Welke Brodit heb je gekozen?

Profiel  
 
Freak
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 109
Geregistreerd: 01-02-2011

Gepost: 14 april 2011 01:53 PM
  [ # 28 ]

Ik heb het kabeltje zelf nog niet binnen hoor, dus ik kan nog niets zeggen over kwaliteit… Maar voor dat geld kun je bijna geen buil vallen…

Reken wel op 3 tot 4 weken levertijd vanuit HongKong (bijna net zolang als de DS3 zelf ;- ) )

Profiel  
 
Roels21
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 146
Geregistreerd: 31-01-2011

Gepost: 14 april 2011 01:54 PM
  [ # 29 ]

Verzenden die dat kabeltje gratis vanuit de US?

Oh nee vanuit Hong Kong.

Profiel  
 
Freak
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 109
Geregistreerd: 01-02-2011

Gepost: 14 april 2011 01:57 PM
  [ # 30 ]

Het komt niet uit de US, komt uit Hong Kong. En ja, geen verzendkosten. Alle bestellingen worden vanuit Hong Kong naar elk land ter wereld verzonden, in Hong Kong investeert de overheid namelijk masaal in bedrijven die handel drijven met het westen, vandaar…

Reken wel op lange levertijd.

Beetje offtopic:
Ik heb zelf al vaker dingen besteld bij DealExtreme, gaat altijd prima. Vooral dit soort zaken als kabeltjes die je niet direct morgen nodig hebt. In NL wordt je gewoon opgelicht met dit soort zaken. Een usb kabeltje kost zo 10 euro bij de Mediamarkt, terwijl ze in Azie voor 50ct per stuk geproduceerd worden (of misschien nog wel minder)... Dus dit is een goed alternatief…

Profiel  
 
 
2 van de 5
 < Vorige 1 2 3 4 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook