8 van de 40
« Eerste  < Vorige 6 7 8 9 10 Volgende >  Laatste »
   
Centraal navigatietopic MyWay RNEG
DS3Breda
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 209
Geregistreerd: 03-03-2011

- DS 3 1.6 E-HDI So Chic
Gepost: 23 augustus 2011 12:35 PM
  [ # 106 ]

zoals zichtbaar in deze lijst

zou de SE geen problemen moeten geven, echter is de samsung ace niet getest

DS3, Blanc Banquise/Noir Onyx, Pack Perfo, Pack Select Confort Myway

18 Mei 2011 Ds3 Ontvangst
01 Jun 2015 DS3 af, over naar captur… aircross 7mnd levertijd, was mij te lang.

Profiel  
 
Rieske
> 200 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 255
Geregistreerd: 17-01-2011

- (Grand) C4 Picasso C4 Picasso 1.6 HDI
Gepost: 23 augustus 2011 01:05 PM
  [ # 107 ]

Helaas leidt de link naar niets, kun je die nog even controleren?
Ik ben ook van mening dat het aan mijn MyWay ligt nu beide dit resultaat geven.

Denk dat ik mijn telefoon eens moet proberen in een auto welke ook het MyWay systeem heeft.

Richard

Profiel  
 
DS3Breda
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 209
Geregistreerd: 03-03-2011

- DS 3 1.6 E-HDI So Chic
Gepost: 23 augustus 2011 01:24 PM
  [ # 108 ]

het probleem zit hem erin dat het spaties bevat. Ik kan hem ook niet op photobucket zetten.

http://www.citroen-verhelst.com/MOBILE PHONES COMPATIBLE WITH MYWAY.pdf

inclusief de spaties kopieren naar je adres balk

DS3, Blanc Banquise/Noir Onyx, Pack Perfo, Pack Select Confort Myway

18 Mei 2011 Ds3 Ontvangst
01 Jun 2015 DS3 af, over naar captur… aircross 7mnd levertijd, was mij te lang.

Profiel  
 
gompy58
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6206
Geregistreerd: 30-04-2004

Gepost: 23 augustus 2011 01:30 PM
  [ # 109 ]

Het is wel feest zeg met dit spul. Heb je net stevig geld neergelegd voor een nieuwe auto krijg je dit gedonder en schijnbaar mag je als koper gewoon braaf je mond houden en afwachten…

Profiel  
 
Rieske
> 200 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 255
Geregistreerd: 17-01-2011

- (Grand) C4 Picasso C4 Picasso 1.6 HDI
Gepost: 23 augustus 2011 01:53 PM
  [ # 110 ]

Dank je DS3Breda! Hiermee kan ik de dealer laten zien dat het echt niet aan mijn telefoon ligt.

Het is jammer dat je voor zoveel geld niet waar voor je geld krijgt. De kaarten van het navigatie systeem zijn niet up-to-date en de telefoon werkt niet. Maar 5 september gaat de auto naar de dealer en gaan ze kijken.

Profiel  
 
gompy58
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6206
Geregistreerd: 30-04-2004

Gepost: 24 augustus 2011 02:29 AM
  [ # 111 ]

ik vraag me af wat een dealer er in vredesnaam aan kan veranderen. Zulke problemen zit ws in de software en die krijgt de dealer aangeleverd. Lost dat het probleem op dan is het klaar. Zo niet, dan geeft de dealer er een draai aan en blijf je voor veel geld met een auto zitten met een probleem waar je zelf dus echt gewoon niets aan kunt veranderen. Probeer je hetzelf toch op de eoa manier op te lossen dan zal een dealer zeggen dat jij het veroorzaakt hebt en hij dus van het probleem af is.

nope, het is best een leuk ding om te zien dat moderne spul maar ook een bak problemen op 4 wielen… Overigens dat die kaarten niet ip2date zijn is echt een schande naar mijn mening.

Renault en Fiat hebben dat eindelijk zinvol opgelost en zijn gewoon met TT in zee gegaan.

Profiel  
 
Hans de G.
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 10
Geregistreerd: 10-06-2011

- 2CV 18 pk
- GS/GSA ?
- BX Palmares
- C3 1.4 Exclusive
- C4 (2004-heden) 1.6 16V VTR Coup
- C3 e-HDi Selection
Gepost: 26 augustus 2011 05:21 PM
  [ # 112 ]
Rieske schreef:

Vandaag contact gehad met de Citroen dealer.Belde mijn vrouw vanuit de auto en ik kon haar prima verstaan maar zij kon mij helemaal niet verstaan. Op de terugweg nog een geprobeerd en als ik stilsta ga het (ze had het idee dat er erg veel verkeer voorbij kwam!) en op de snelweg hoorde ze me niet eens meer.

De dealer vertelde dat er problemen zijn met de Smartphones en het MyWay systeem en dat ik dus niet de enige was.
Dus vanavond de proef op de som genomen. Mijn oude Sony uit de mottenballen gehaald en een eindje rijden. Resultaat hetzelfde! dus zij verstaat mij niet en ik kan haar goed volgen. Ook lijkt het alsof ik met mijn hand voor mijn mond praat (bij beide toestellen).

Heeft iemand een idee wat dit zou kunnen zijn? Lijkt wel of de microfoon te gevoelig is.

De gevoeligheid van de microfoon kan volgens mij worden aangepast in het verborgen menu. Maar ik heb het zelf nog niet aangedurfd om iets aan te passen.

mvg,
Hans

Profiel  
 
tilanus
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5999
Geregistreerd: 03-01-2007

- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Gepost: 26 augustus 2011 05:25 PM
  [ # 113 ]
gompy58 schreef:

nope, het is best een leuk ding om te zien dat moderne spul maar ook een bak problemen op 4 wielen…

Nee, een XM is lekker storingsvrij.. Wink

Profiel  
 
Rieske
> 200 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 255
Geregistreerd: 17-01-2011

- (Grand) C4 Picasso C4 Picasso 1.6 HDI
Gepost: 26 augustus 2011 06:46 PM
  [ # 114 ]

Alvorens ik ze aansprakelijk kan stellen voor het leveren van een ondeugelijk product moeten ze de gelegenheid hebben om het op te lossen. De lijst van DS3Breda geeft mij een de gelegenheid ze te overtuigen dat het niet aan de telefoon ligt. Ik hoop dat ze het gewoon kunnen oplossen, ik zit niet op een hoop gedoe te wachten maar op een carkit die gewoon werkt.

Ik zal tevens aanhalen dat er sprake is van een nieuwe versie van de firmware. Wellicht dat ze daar meer over weten.

Profiel  
 
René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724
Geregistreerd: 27-04-2004

Gepost: 26 augustus 2011 06:56 PM
  [ # 115 ]

Even een huishoudelijke mededeling.

Ik wil jullie als gebruikers er even op wijzen dat ons forum een liefhebbersforum is.

Elk bericht wat kan worden opgevat als een bijdrage tot het mobiliseren van gebruikers richting Citroën of een van haar dealers zal worden gewist.  De gebruiker zal een waarschuwing krijgen en bij een tweede overtreding zal je worden verwijderd van het forum.

We gaan hier hier ook geen archief aanleggen om Citroen-nederland te kunnen confronteren met een eventueel slecht product.

Je bevindingen op het forum posten is natuurlijk wel toegestaan, daar is niets op tegen.


Ik hoop dat jullie onze neutrale houding respecteren.


Als je een van de crew wat wil vragen kan dat uiteraard per PM. Niet in dit topic.


Bedankt alvast.

 

Profiel  
 
victor1964
> 200 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 252
Geregistreerd: 30-04-2011

- DS 3 ds3 e-hdi so chic
- 2CV 2CV6 Club
Gepost: 28 augustus 2011 11:47 AM
  [ # 116 ]

ook ik heb met myway de nodige moeite gehad,echter navigatie heeft mij tijdens de vakantie geen moment in de steek gelaten,enige jammere was dat je in frankrijk de peage niet kon vermijden zoals bij het tomtom wel mogelijk is.met mijn oude telefoon had ik hetzelfde probleem zoals enige andere forumdeelnemers dat ik hen wel kon horen maar zij mij niet. heb een andere telefoon gekoppeld en nu werkt het prima.
ik ben momenteel tevreden zoals het werkt, maar hoop wel dat als er een kaartupdate komt, citroen de prijzen redelijk zal houden.

groeten victor

Profiel  
 
gompy58
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6206
Geregistreerd: 30-04-2004

Gepost: 28 augustus 2011 06:43 PM
  [ # 117 ]
tilanus schreef:
gompy58 schreef:

nope, het is best een leuk ding om te zien dat moderne spul maar ook een bak problemen op 4 wielen…

Nee, een XM is lekker storingsvrij.. Wink

uhm euh…. naja ... maar dat is karakter en daar heb ik bewust voor gekozen. Dat kan ik me van de nieuwe auto rijden groep me niet voorstellen…

Profiel  
 
rmharing
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 9
Geregistreerd: 15-01-2011

Gepost: 31 augustus 2011 09:40 PM
  [ # 118 ]

rij nu ruim 2 weken met de nieuwe Grand C4 en nu ruim 3000km erop in NL en BE. Alles ok qua auto maar vind Myway ronduit bagger 1e klas.  Wat een draak van een programma.  Wel nieuwe firmware (V 29) maar oude kaarten uit 2009…  Ik kan er niet bij dat mensen dit een fijn pakket vinden. Wegadvisering ronduit slecht qua voorgestelde routes. Moest van Cuijk naar Padualaan in Utrecht, dit is op de Uithof. MyWay kwam er eerst niet uit (!) en na heel lang wachten toch een route voorstel. Stuurt die draak je over de provinciale weg (!)langs de oostkant van de Maas richting Nijmegen en dan door Zeist en Bunnik….Zoooo begin 2000 zeg. Terwijl er al jaren een A73 ligt.

Blijft ook hardnekkig proberen je weer op de route terug te krijgen ook al moet je omrijden vanwege een wegopbreking. Ben je een eind weg van de voorgestelde route, dan niet een nieuwe bepaling, nee gewoon weer proberen om je terug te krijgen. Kun je je dit voorstellen als je in Belgie hiermee rijdt?  Dan dus ook een aap in je dashboard. Ook rampzalige voorstellen tussen snelle route bepaling en optimale route bepaling.

Heb good old TomTom op Smartphone er weer bij gehaald en dit is veel slimmer van opzet ook al heeft mijn TT geen TMC maar wel up to date kaarten.
Toch een pluspuntje aan MyWay. Ik heb nu wel een meedraaiende, grote landkaart op het display voor naast TomTom voor de feitelijke reisadvisering.

In bezit (13-08-2011) Grand C4 Picasso Ligne Business, 5 zits, handgeschakeld, HDi 110 Fap, Nocciola

Profiel  
 
tilanus
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5999
Geregistreerd: 03-01-2007

- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Gepost: 31 augustus 2011 11:25 PM
  [ # 119 ]

Volgens mij heb ja dan toch je instellingen niet helemaal lekker staan. Hij kent de A73 weldegelijk en betrekt hem ook gewoon in de route.

Profiel  
 
Rieske
> 200 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 255
Geregistreerd: 17-01-2011

- (Grand) C4 Picasso C4 Picasso 1.6 HDI
Gepost: 01 september 2011 12:06 AM
  [ # 120 ]

Vandaag had ik een ‘goed gesprek’.

Eindelijk een handsfree gesprek zonder dat ik slecht te verstaan was.
Wat ik gedaan heb ik wat zit duwen tegen de hemel waar het microfoontje zich bevindt. Weet iemand hoe ik die los kan maken en of dat makkelijk verkeerd kan zitten?

Profiel  
 
 
8 van de 40
« Eerste  < Vorige 6 7 8 9 10 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook