Totaal aantal Berichten: 27959
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
par eXeMple! schreef:Pfff, na zoiets heb ik 3 dagen rust nodig…
Het scheelt je in elk geval een fitness abbo
Je kan er voor kiezen een paar delen tegelijk te doen ipv de hele auto in 1 keer.

Totaal aantal Berichten: 17420
- CX 2400 Super
Arjan, als jij nou eens meekomt naar Parijs, dan voegen we een extra programma-onderdeel in. Ik stel mijn auto ter beschikking!
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Totaal aantal Berichten: 27959
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Een Prestige gaat me nou net 30 cm te ver!

Totaal aantal Berichten: 952
- CX 25 prestige automatic
- Ami 6 club break
- ZX 1.4i break
Beetje off-topic, maar ik doe het toch
Om de hoek bij ons verzamelpunt Le Chalet vert staat het Afrika Museum. Dat geld als een van de belangrijkste Afrika-instituten ter wereld. Collecties met Afrikaanse (meest sub-Sahara, veel Congo) cultuur, natuur, geologie en meer van dat vrolijks. Gehuisvest in de Neo-Renaissance gebouw dat op zich al de moeite waard is. Voor wie in het Zuiden woont of gewoon vroeg opstaat: Het opent om 10:00u dus een uurtje, of anderhalf is daar kwijt temaken voorafgaand aan het verzamelen.
En nee, ik heb daar géén aandelen.
Groet,

- CX 2400 Super
Goede tip!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Totaal aantal Berichten: 3205
- ID/DS Dspécial
- CX Prestige automatic
prachtig initiatief! ik droom er al jaren van om Parijs per CX of DS eens te bezoeken. Ik bekijk even of ik maandag kan vrijkrijgen, en zoja, dan vul ik me nog snel in op de lijst. (ook nog even de vrouw ‘bewerken’, gni gni)

- CX 2400 Super
Er zijn nog slechts 10 dagen om je keuzes in Het Lijstje aan te passen:
- kolommen A-C: het Conservatoire verlangt een lijst met de namen van alle bezoekers!
- kolom D: deelname “misschien” moet “ja” of “nee” worden
- kolom K: lunch in “Le Chalet Vert” te Wezembeek-Oppem (€15) of liever boterhammen van thuis?
- kolom L: 1-persoonskamer in Ibis (€65/nacht) of ernaast in Etap (€48/nacht)
- kolom P: bezoek kasteel en tuin Chantilly (€11) of liever zondagmiddag in Parijs?
- kolommen Q-S: keuze uit 2 alternatieven bij voor-, hoofd- en nagerecht van diner op zondag
- kolom T: bezoek Conservatoire (€5) op maandag, in principe ‘s morgens
- kolom U: indien groep Conservatoire op ma-morgen te groot (>40), wil jij dan evt. ma-middag?
- kolom W: aantal rallyschilden à €10
Vanaf 1 september moet er een slotje op Het Lijstje en zijn wijzigingen en annuleringen niet meer gegarandeerd kostenloos. Maak je keuzes dus zo snel mogelijk definitief. Lukt het niet in Google Docs? Dan een PB naar “cx25gtit2” of “RensKorevaar”!
PS voor niet-forummers “Calvadox” en “littlegert”: maak je hier zsm bekend, de coordinatoren wensen persoonlijk contact met alle deelnemers op te nemen.

Totaal aantal Berichten: 1481
- CX 2500 diesel
- GS/GSA GS break club
Hoi iedereen, ik heb een lift van Amsterdam naar Brussel, dus dat is helemaal top! Alleen begon mijn werk gisteren te z@#$%ken over het weekend maar daar kom ik nog wel uit. Ik verheug mij nog altijd desondanks dat ik niet met mijn eigen CX die kan op ga.
Bestuur Citroen Contract, organisatie 100 jaar Citroen eiland van Maurik en ICCCR 2016, nu een GS 1220 club break, ex CX 2500 diesel 1984, CX2400 special break c-matic 1980, GSA 1.3 special 1984, BX 1.9 diesel 1991, BX 1.4 1990, DS 23 Pallas, 1973

- CX 2400 Super

Totaal aantal Berichten: 3909
- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
ook vanuit hier
Citroen CX - magnifiek zweven !! mijn Flickr foto stream mijn CX GTi Turbo 2 KdFi draadje
Fijn! Kun je geen verhuisdag opnemen?
Citroën: l’Art pour l’Art
Filmpje : 37 ans Citroën CX !!!
demuywo schreef:prachtig initiatief! ik droom er al jaren van om Parijs per CX of DS eens te bezoeken. Ik bekijk even of ik maandag kan vrijkrijgen, en zoja, dan vul ik me nog snel in op de lijst. (ook nog even de vrouw ‘bewerken’, gni gni)
Vrouw bewerken kostte me wel wat moeite, maar is mij in ieder geval wel gelukt. Heeft niets met auto’s wel met Parijs.
Succes

- CX 2400 Super
Er zijn nog 8 dagen om je keuzes in Het Lijstje aan te passen. Daarna gaat er een slot op en zijn wijzigingen niet meer gegarandeerd kostenloos.
- kolommen A-C: volledige naam, ook van reisgenoten. Geen naam, geen Conservatoire!
- kolom D: deelname “misschien” moet “ja” of “nee” worden
- kolom K: lunch in Wezembeek-Oppem (€15) of boterhammen van thuis?
- kolom L: 1-persoonskamer in Ibis (€65/nacht) of ernaast in Etap (€48/nacht)
- kolom P: bezoek kasteel en tuin Chantilly (€11) of zondagmiddag in Parijs?
- kolommen Q-S: keuze uit 2 alternatieven voor de drie gangen van het diner op zondag
- kolom T: bezoek Conservatoire (€5) op maandag, in principe ‘s morgens
- kolom U: indien groep Conservatoire op ma-morgen te groot (>40), wil jij dan evt. ma-middag?
- kolom W: aantal rallyschilden à €10
Indien er deelnemers (bijv. partners) zijn die zich niet bijzonder voor het Conservatoire interesseren, kunnen zij in kolom T “nee” invullen en maandagmorgen een terrasje opzoeken. Er zijn voldoende geïnteresseerden voor de zo vrijkomende plaatsen!
PS voor niet-forummer Calvadox: maak je hier zsm bekend, de coordinatoren wensen persoonlijk contact met alle deelnemers op te nemen.

Totaal aantal Berichten: 511
- CX 20 Pallas 1984
- Xantia 2.0I 16V automaat 2000
- Xantia 2.0I 16V automaat 1999
cx25gtit2 schreef:en dit is zeker een overweging. dat kan alleen niet in de bestaande spreadsheet.
ik heb een 2e spreadsheet voor deze GSM info, alleen met de link kan je er in.
die link stuur ik een ieder per PB, en maak ik niet openbaar. opgelost !
Ik heb deze PB nog niet ontvangen, komt die nog?
Wat vinden jullie van het idee dat edereen in zijn auto een kaartje plaatst waarop bv de forumnaam en echte naam wordt vermeld. Zichtbaar op de hoedenplank of zijruit(en) moet mogelijk zijn.
Des te eerder weten we wie waarbij hoort.

Totaal aantal Berichten: 3909
- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
zie PB. er stond al een GSM nummer vermeld ! controleer je die even ?
leuk idee, gaan we even over nadenken !
er komt in ieder geval een heel mooi draaiboek met alle info + namen.
Citroen CX - magnifiek zweven !! mijn Flickr foto stream mijn CX GTi Turbo 2 KdFi draadje