

Totaal aantal Berichten: 60
Geregistreerd: 17-11-2010
- ID/DS DS20 Pallas
sorry haha.. (dom) nou dan maar hoogteregelaars eraf neus er (weer) af..





























Totaal aantal Berichten: 10631
Geregistreerd: 21-04-2006
- Overig Mercedes CLA 250 shooting brake
Veel gymnastieken toch??
ex 2cv 15pk, 11BL 1938, dspecial 1973, ds pallas 23 IE bvh 1973, gs, austin princess 2300, cx 2400 break, bx 19 d, cx 2500 trd, xm 2.0 16v, mgb, mgc, Suzuki vitara, ds 21 ie pallas 1971, saxo 1.1i, sm 2.7 ie, xantia 2.0 16v, C5 3.0V6 exclusive, C4 1.6HDI, C4 1.6 16v.
Heb soortgelijk probleem een tijdje geleden gehad: veel rijden en het wordt steeds minder!
Ik heb ‘t LHM vat vol LHM gedaan in de laagste stand, dus sowieso genoeg olie en dan gewoon rijden. Na 1000 km werd het al merkbaar minder, nu 4500 km verder is het weg. Werd me toen ook verteld dat het lucht was in de hoogteregelaar. Het eerst hoog komen dan dan “vallen” van de neus klinkt bekend ja…


Totaal aantal Berichten: 60
Geregistreerd: 17-11-2010
- ID/DS DS20 Pallas
@ D_Special
Je had gelijk! de toesporing van de wagen was te veel! ik heb dat iets terug gedraaite en voilá, ze rijd weer fantastisch!
Heren bedankt voor alle moeite, stel het zeer op prijs!
Groeten,
Christian Sloot
Harderwijk
Christaan, mooi. Altijd eerst de basics. Trouwens bij demonteren van alles, alles merken met verf of witte stift. Dat maakt het monteren een eitje.
id19b 1970, gris d’anjou,zwart dak met schuifdak Coenen, aftermarket airco ( project console gevraagd!, zwart sky int.
Ik heb dat ook sinds ik de originele deelbare bollen in het vooronder heb laten plaatsen. Niets aan de hand, ze danst gewoon wat heftiger. levert altijd wel aandachtige blikken bij het stoplicht op ; ) (als de hoogte weer wordt gecorrigeerd.)
C’est une voiture du ministre !