Het wordt zeker een spannend jongensboek
Zojuist email gekregen van mijn advocaat, die ooit weleens strut mounts onder een Ferrari kitcar heeft gemonteerd en beaamt dat dit een lastig een zeer precies werk is. Die advocaten van tegenwoordig zijn ook van alle markten thuis.
Van DS3 Racing naar BMW 116i 2.0
Eindelijk een beetje schot in de zaak het gaat de goede kant op!
Dat denk ik ook. Maar mocht het goed gaan komen, wat ik bijna zeker weet, dan is het voor mij zo klaar als een klontje…met boerenverstand, een welwillende dealer, een internetaansluiting, YouTube en je vrienden op het Citroën forum kun je heel oplossingsgericht te werk gaan.

Totaal aantal Berichten: 3865
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
De laatste weken wordt ik een beetje gek van allerlei rammels en kraakjes;
- Middenarmsteun kraakt weer (moet weer even WD40 tussen)
- Bestuurdersstoel kraakt bij verzitten
- Irritante rammel in het dashboard, weet niet waar vandaan
- Speakers/kunstof rondom de speakers kraken bij het minste of geringste
Vind het langzamerhand wel een flinke lijst worden, denk dat ik de dealer er maar een keer naar laat kijken

Totaal aantal Berichten: 8165
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
@Iwanb. Een mooie tekst voor op een tegeltje!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Ja hè!?
De grap is dat ik een webshop in gekke T-shirts heb. Deze week is het ontwerp klaar met daarop diezelfde tekst: “Wat er ook rammelt, altijd blijven lachen. It’s a Citroën way of life”

Totaal aantal Berichten: 562
- DS 3 e-HDi 90 So Chic
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 82 ETG Feel
Iwanb schreef:“Wat er ook rammelt, altijd blijven lachen. It’s a Citroën way of life”
Haha, een heel mooi motto! Ik heb wel oren naar zo’n t-shirt.
A.s. donderdag gaat mijn auto opnieuw de brug op bij Auto Klaver. Met speciaal gereedschap gaan ze de achteras eraf halen en vervolgens de bussen / strut mounts controleren.
Ik ben echt zó benieuwd…
* Er is weer een nieuw T-Shirt in de maak: “Een dag niet gerammeld, is een dag niet gereden. It’s a Citroën way of life”
Je kan wel een Citroën kleding lijn beginnen. Wie weet kunnen de dealers de t-shirts dan weggeven als je met een DS naar de garage moet voor garantie zaken.
(ff flauw, dan kan je goede zaken doen als ik zo het forum lees)
Dat ga ik ook doen, de eerste shirts gaan deze week op de post naar Citroën Nederland en Dekra
Correctie op mijn eerdere post: donderdag gaan ze de strut mounts controleren en eventueel daarna pas de achteras er af halen.

Totaal aantal Berichten: 338
- DS 3 E-HDI 90 cabrio automaat
misschien donderdag rijden in de andere racing die ze voor de test hebben gebruikt?
DS3 Club NL op facebook: https://www.facebook.com/groups/ds3clubnl
DS3 Club NL op Twitter: @ds3clubnl
mag mee rijden in de DS3 van ray78 en zelf sinds 17-2-2014 in het bezit van een ds3 ehdi90 cabrio
Wie zal het zeggen… Ben benieuwd of ze die Racing nog komen brengen naar Alkmaar
En deze epic failure gaat nog even verder!
Vanochtend was er een soort knak vanachter uit de auto en sindsdien trek de auto weer scheef. Pfffff….dit wordt echt een groot fiasco denk ik. Niemand, maar dan ook niemand gaat mij meer wijs maken dat er niks te vinden is aan deze auto. Dat Dekra rapport (welke sommige van jullie van mij hebben gekregen) is natuurlijk the laugh of the century!
Ik heb op een afgelegen stuk weg geprobeerd een filmpje te maken, maar er is te veel tegenlicht. http://m.youtube.com/watch?v=ejdcN4Rggic
Straks naar Rotterdam en ik hoop oprecht dat dit ding uit elkaar pleurt onderweg, al is het alleen maar om mijn gelijk te krijgen ;-(
Maar eerst vanmiddag nog even in mijn “aanvaardbare ongemak” naar Almere voor een proefrit, met wellicht een mooi vervolg.

Totaal aantal Berichten: 482
- DS 3 1.6 eHDI airdream so chic
- DS 3 puretech 110 ines de la fressange 1.2 vti
ik kan er niet meer bij met mijn verstand…word hoe erger,hoe gekker…nou die knak weer. heb je al onder de wagen gekeken of je iets ziet wat afgebroken is? mijn 1ste ingeving zegt nu niets,kan werkelijk van alles zijn weer…maar ik hou nog steeds rekening met die strouth mount,die verder is gaan werken op de gehele carrosserie.
Citroen DS3 eHDI So Chic,Gris alu + noir onyx, select comfort, metallisee bicolore, 3D achterlichten
DS3 1.2vti 110pk puretech Innes de la fressange

Totaal aantal Berichten: 9520
- C3 Pluriel 1.6 16v sensodrive
- C3 Picasso 1.6 VTi Exclusive
Is na de knak het geluid van de stuiver in het potje nu weg of nog steeds hoorbaar?
Heb je het idee dat de hele achterbrug er nu scheef onder staat?
Citroën en stock: DS23 Break Confort 1973, DS23IE Pallas bvm 1974, CX25TGD Turbo 2 ambulance 1990
Autres véhicules: 2x Moto Guzzi Le Mans II 1980, Peugeot 205 Accent 1.1 1993
Possédé et conduit: Honda CB500F 1974, 2CV6 1972, Renault 4F6 1977, CX2400 Super Break 1979, GSA1300 Service Tolée 1983, BX14RE 1983, BX19TRD Turbo Break 1989, XM2.1TD Break Ambiance 1994, AX1.4TGS 1993, AX1.1TGE 1995, CX25TRD Turbo 1 berline 1986