Die knak was 1 keer, de rammel van de schokbrekers is er altijd..
Van DS3 Racing naar BMW 116i 2.0
Sorrie mensen, maar ik word er nu zo ff helemaal niet goed van, dit lach ik echt niet meer weg. Waarvoor mijn welgemeende excuses.

Totaal aantal Berichten: 482
- DS 3 1.6 eHDI airdream so chic
- DS 3 puretech 110 ines de la fressange 1.2 vti
het is je goed recht! je verwacht wat van het product en je hebt tegenslag na tegenslag.
Citroen DS3 eHDI So Chic,Gris alu + noir onyx, select comfort, metallisee bicolore, 3D achterlichten
DS3 1.2vti 110pk puretech Innes de la fressange
Maar het is mij niet meer uit te leggen dit, echt niet. Het lijkt me beter dat er morgen een oorzaak gevonden wordt.
Nou, zeker weten.
Waar het ook aan mag liggen, het is een vreselijke frustratie.
Met een auto van 300 euro (mijn saxo) mag je wel mopperen op een kraakje, maar je moet niet zeuren voor dat geld. Maar dertig ruggen en dan een bak met stenen achterin zou ik ook niet trekken.

Iwanb schreef:Maar het is mij niet meer uit te leggen dit, echt niet. Het lijkt me beter dat er morgen een oorzaak gevonden wordt.
het gaat helemaal goed komen,je hebt genoeg dingen verzameld om ze mee om de oren te slaan Iwan!!
Citroen DS3 eHDI So Chic,Gris alu + noir onyx, select comfort, metallisee bicolore, 3D achterlichten
Inderdaad, de messen worden geslepen. Ben ook erg benieuwd naar de proefrit vanmiddag

we vernemen het wel weer van je!!
Sure thing!
Je kan het proces mogelijk nog versnellen door een aantal stoeptegels in de kofferbak te gooien.
Als er dan niets boven water komt wat er loos ist…
Neem gerust een paar drempels zou ik zeggen…
2011 DS3 eHDI Mativoire + Rouge Carmen dak en Ashera velgen. Pack Perfo en Myway comfort. I am loving it

Totaal aantal Berichten: 1626
- C3 c3 1.0 collection zenith
- 2CV 2CV-6
- ID/DS 21 Pallas BVH
- CX 25 prestige automatic
niet gewoon te wijten aan diezelfde mount? mede daar deze invloed kan hebben op het scheeftrekken? Als hij niet opnieuw uitgelijnd was reed ze nu misschien rechtuit..
Hij wás ten tweede male uitgelijnd en heeft een 1200 kilometer recht gereden

Totaal aantal Berichten: 1626
- C3 c3 1.0 collection zenith
- 2CV 2CV-6
- ID/DS 21 Pallas BVH
- CX 25 prestige automatic
jaja, maar door een mount die ‘werkt’ kan scheeftrekken weer opdoemen en eventueel verdwijnen lijkt me.
Oh ja, soort symptoombestrijding
Vanmiddag ging mijn compagnon een proefrit rijden in een nieuwe DS3 Racing, hij wil er misschien ook een. Aangezien mijn auto niet echt een visitekaartje is voor Citroën zijn we naar Dijkstra in Almere gegaan. Daar stond een zwarte oranje Racing klaar met 1600 kilometer op de teller.
Eindoordeel: hij wil er nu ook een, en hij rijdt recht, en rammelt niet. Vnaaf een filmpje, zoals u inmiddels gewend bent
Overigens: de eerste die 20.000 euro biedt kan hem overnemen. Fijne auto met aanvaardbare ongemakken en Dekra keuringsrapport. Vaak binnen gestaan. Slechts 19.000 kilometer gelopen al dan niet van harte. Doet het tevens goed als vrouwenmagneet en kermisattractie.