2 van de 3
 < Vorige 1 2 3 Volgende > 
   
De redactie vraagt om interactie
vanderiet
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 954
Geregistreerd: 07-05-2012

- GS/GSA Break special Service Tolèe
- BX 14E
- GS/GSA GS 1220 Club
Gepost: 12 juli 2013 10:50 PM
  [ # 16 ]

leuk verhaal!!

Huidig wagenpark:

Citroen c5 break service 2.0 HDI automatique

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27791
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 13 juli 2013 08:24 PM
  [ # 17 ]
Profiel  
 
demuywo
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3205
Geregistreerd: 05-04-2008

- ID/DS Dspécial
- CX Prestige automatic
Gepost: 13 juli 2013 08:27 PM
  [ # 18 ]

Met veel plezier gelezen en je leren kennen! Doe zo voort! Smile

Profiel  
 
Penny Lane
> 11000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 11613
Geregistreerd: 06-05-2007

- Xantia TD SX
Gepost: 13 juli 2013 08:38 PM
  [ # 19 ]
oldenhage schreef:

Jazeker, welkom nieuw redactielid.

De volgende komt uit Duitsland? Smile

Dat is toch nog bijna gelukt. Bij redelijk weer hoef ik maar 200 meter te lopen om vanaf de dijk naar de Volkswagen-fabriek in Emden te kunnen kijken Very Happy

Derk

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
GWHENDRIKS2
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5446
Geregistreerd: 01-07-2007

- 2CV 6 Charleston
Gepost: 14 juli 2013 02:29 PM
  [ # 20 ]
Profiel  
 
Penny Lane
> 11000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 11613
Geregistreerd: 06-05-2007

- Xantia TD SX
Gepost: 14 juli 2013 06:46 PM
  [ # 21 ]

Dank allen voor het warme welkom! Ik zal proberen mijn plezier in Citroëns al schrijvend met jullie te delen Cool

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
Dumnoz
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 626
Geregistreerd: 08-08-2008

- C5 2.0 16v (LPG-G3)
Gepost: 15 juli 2013 07:26 AM
  [ # 22 ]

very good

Groetjes Harry

Profiel  
 
par eXeMple!
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5019
Geregistreerd: 02-12-2007

- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Gepost: 15 juli 2013 09:24 AM
  [ # 23 ]

Artikelen geschreven op de Remington, met foto’s uit de Praktica… Heerlijk ouderwets wordt het weer op het forum! Welkom Derk bij de redactie! very good

Edit: oeps een Pentax, zie ik op je avatar…

Profiel  
 
Robin Visser
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5231
Geregistreerd: 29-08-2008

Gepost: 15 juli 2013 11:25 AM
  [ # 24 ]

Succes en plezier met het redactiewerk !

Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.

Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl

Profiel  
 
RensKorevaar
> 17000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 17339
Geregistreerd: 15-10-2006

Gepost: 06 mei 2014 08:06 PM
  [ # 25 ]

van de voorpagina

Citroën-nieuws lees én schrijf je op het forum

Al drie jaar lang kun je via de voorpagina van Citroën-Forum.nl op de hoogte blijven van het laatste Citroën-nieuws, direct wanneer het gebeurt. Via facebook kun je zelfs handige linkjes krijgen. Heb je de voorpagina eenmaal ontdekt, dan wil je misschien wel meehelpen om deze steeds actueel te houden. De redactie zou blij zijn met jouw verhalen!

Citroën-actualiteiten lees je hier
Ervaren forummers herinneren zich misschien nog wel dat van augustus 2010 tot maart 2011 een artikel over groenere diesels op de voorpagina stond. De bijbehorende foto van groen plaatwerk met een “e-HDi”-badge erop kon na een paar maanden niemand meer zien. In maart 2011 trad een nieuw redactieteam aan dat zich ten doel stelde bovenop de Citroën-actualiteit te zitten. Al snel werd de voorpagina om de andere dag ververst en dat is sindsdien zo gebleven. Op de voorpagina vind je nu aankondigingen en verslagen van Citroën-gerelateerde evenementen en wetenswaardigheden uit persberichten van Citroën Nederland, Citroën Belux en Citroën Frankrijk. Ook lees je hier spannende belevenissen van forummers en serieus uitgevoerde autotests. Wanneer we door Citroën uitgenodigd worden om bij de persvoorstelling van een nieuw model aanwezig te zijn, willen we de artikelen daarover natuurlijk zo snel mogelijk met jullie delen.

Like ons op facebook
Citroën-Forum.nl vind je op facebook via facebook.com/citroenforum.nl. Deze pagina is vooral bedoeld om de facebook-gemeenschap van ons bestaan op de hoogte te brengen, maar forummers hebben er zeker ook veel aan. We plaatsen er de links naar onze voorpagina-artikelen, dus als je ons via facebook volgt, zie je die op je eigen startpagina. Zo kun je gemakkelijk naar het nieuwste voorpagina-artikel op het forum klikken en steeds op de hoogte blijven. Ook foto-albums en filmpjes van bijvoorbeeld de persvoorstellingen vind je op facebook.

Word zelf Citroën-journalist!
De redactie gaat natuurlijk graag op zoek naar Citroën-nieuws, maar nog leuker vinden we het om verhalen van forummers aangeleverd te krijgen. De meeste forumberichtjes zijn maar enkele regels lang, terwijl je vast meer te vertellen hebt over een oud avontuur of een recent evenement. Wij zetten je verhaal graag op de voorpagina, want afwisseling van spijs doet eten. Als je .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken) zo vroeg mogelijk over je bijdrage informeert, kunnen we er in de planning rekening mee houden. Misschien vind je op deze manier zo veel plezier in het Citro-schrijverschap dat je de redactie wilt komen versterken. Vanzelfsprekend zouden wij blij zijn met versterking die een vlot verhaal kan vertellen en daarin ook nog eens de d’s en de t’s, de komma’s en de punten juist kan plaatsen!

tekst: RensKorevaar, foto’s: CitroenAZU

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
Poekoek
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3865
Geregistreerd: 08-05-2006

- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Gepost: 22 januari 2015 09:46 PM
  [ # 26 ]

van de voorpagina

Redacteur Poekoek stelt zich voor

Normaal gesproken kunnen jullie op deze plek een Citroën-nieuwtje, beursverslag, rijtest of een ander bericht verwachten. Dit keer geen autogerelateerd nieuwtje, maar mijn voorstel’rondje’ als redacteur. Forummers kunnen mij kennen van mijn nickname ‘Poekoek’, een aantal kennen mij al onder mijn echte naam: Wouter. Die hadden we al binnen de redactie en blijkbaar is dat goed bevallen!

Afgelopen najaar is er een artikel van mij verschenen op de voorpagina van het forum. Dat ging over de eerste ervaringen in mijn C4 Cactus. De reacties die ik daar op kreeg waren positief en ik vond het zelf ook leuk om te doen. In overleg met mijn nieuwe ‘collega’s’ had ik daarom besproken om ook nog een stuk te schrijven over mijn BX en het herstel daarvan. Ik had de smaak flink te pakken en daarom… wachten jullie nog altijd op dat stuk?

Hoe dan ook is mij onlangs gevraagd of ik de redactie wil komen versterken en daar hoefde ik niet lang over na te denken. Ik voer een soortgelijke rol sinds kort ook uit op een ander autoforum en haal daar een hoop voldoening uit. Het is natuurlijk niet zo dat mijn redactie-collega’s en ik al dat werk alleen moeten en kunnen doen. De verhalen van forummers worden net zo goed gewaardeerd en ik zal dan ook graag stukken van gastschrijvers doornemen.

Terugkomende op mijn wagenpark: dat bestaat momenteel uit de eerdergenoemde C4 Cactus, BX 16 Valve en een Peugeot 106 Rallye.

Van huis uit ben ik niet anders gewend dat er Citroën werd én wordt gereden. Dat in combinatie met de passie voor auto’s die ik al van kleins af aan heb, maakte het geen moeilijke keuze om bijna negen jaar terug als eerste auto een Citroën te kopen (een BX 16 TGI Progress). Daarna heb ik nog een BX, én nog een BX gehad. Vervolgens heb ik een tijdje XM gereden, om over te stappen op de Peugeot die ik nu nog heb. Niet veel later kocht ik mijn eerste hobbyauto, een Visa 11 RE en verscheen ook mijn eerste leaseauto ten tonele; een voor een 23-jarige jongen superstroere DS3 met vrijwel alle opties. Daar heb ik in twee-en-een-half jaar ruim 155.000 plezierige kilometers mee gemaakt. In de tussentijd had ik de Visa verkocht, waar ik niet de klik mee had zoals ik die wel had met de drie BX-en die ik eerder in bezit had. Als vervangende hobbyauto is de BX 16 Valve in de plaats gekomen. Die heb ik inmiddels ruim drie jaar, voor mijn doen erg lang…

Zoals gezegd moest de DS3 na twee-en-een-half jaar vertrekken en toen ben ik twee keer ‘vreemdgegaan’ voor de auto van de zaak. Via korte omzwervingen langs Volvo (vrijwillig) en Volkswagen (onvrijwillig) ben ik gelukkig weer terug op oude nest, en wel met de C4 Cactus. Ik had geen betere keuze kunnen maken, wat een geweldige auto is dat.

Ik hoop op een leuke manier bij te kunnen dragen aan de redactie en daarmee het forum. Naast de stukken die ik van de gastschrijvers en collega-redacteuren zal doornemen is het mijn bedoeling om jullie ook nog af en toe te kunnen voorzien van een stukje proza van mijn kant. Als geboren en getogen tukker voeg ik bovendien weer een windstreek toe aan de toch al gemêleerde redactie. En ja, dat stuk over die BX ben ik jullie nog verschuldigd…

tekst en foto’s: Poekoek

Profiel  
 
MWH.C
> 1700 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1787
Geregistreerd: 25-06-2007

- BX 19 GT
- Traction Avant 11BL
Gepost: 22 januari 2015 09:49 PM
  [ # 27 ]

Leuk dat je hier nu zo aan de slag gaat Wouter!

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27791
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 22 januari 2015 09:50 PM
  [ # 28 ]
Profiel  
 
Marviin
> 1300 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1312
Geregistreerd: 20-06-2011

- BX 16 TRS
Gepost: 22 januari 2015 10:18 PM
  [ # 29 ]

Leuk Wouter! Ik ben wel benieuwd naar je stukje over de BX Mr. Green

1985 Citroën BX 19 Spogt
2001 Volvo S60 24 170pk

Profiel  
 
RensKorevaar
> 17000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 17339
Geregistreerd: 15-10-2006

Gepost: 22 januari 2015 10:29 PM
  [ # 30 ]

Welkom bij de redactie, Wouter!

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
 
2 van de 3
 < Vorige 1 2 3 Volgende > 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook