7 van de 8
« Eerste  < Vorige 5 6 7 8 Volgende > 
   
Jaap’s C5 Break
Ries
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2152
Geregistreerd: 09-05-2005

- C3 1.4 VTi Exclusive
Gepost: 30 september 2012 09:23 PM
  [ # 91 ]

Als dat eenvoudig te doen is waarom zou je het dan niet proberen?
Aan de andere kant zou hij het gewoon moeten doen met het scherm actief.

Profiel  
 
JaapJ
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2997
Geregistreerd: 20-07-2007

- C5 Break 2.0i 16v Exclusive
Gepost: 01 oktober 2012 12:54 AM
  [ # 92 ]

Ja maar logica is ver te zoeken met die fuzzy meuk, daar weet je alles van….....

Profiel  
 
Ries
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2152
Geregistreerd: 09-05-2005

- C3 1.4 VTi Exclusive
Gepost: 01 oktober 2012 01:26 PM
  [ # 93 ]

Helaas waar ja..

Profiel  
 
JaapJ
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2997
Geregistreerd: 20-07-2007

- C5 Break 2.0i 16v Exclusive
Gepost: 14 mei 2013 07:17 PM
  [ # 94 ]

Afgezien van een niet meer werkende parkeerhulp weinig problemen gehad en weinig kilometers gemaakt. SInds kort zakt de auto achter in (lekke veercylinder waarschijnlijk) en sinds gister:

WTF nu weer ?

Komt ergens achter de wielkast vandaan maar in de motorruimte is niks te zien, het kleine vlekje meer naar rechts bevalt me ook niet…. Confused
Voelt vettig aan, auto blijft voor goed op hoogte..

Profiel  
 
EW
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5007
Geregistreerd: 03-08-2004

Gepost: 14 mei 2013 07:27 PM
  [ # 95 ]

Aan die kant zitten het LDS-vat en de ruitensproeiertank.
Beiden goed te zien als je het spatbord er even uit haalt.


Goede kans dat de slangklem op de LDS-slang los zit.

Profiel  
 
Ries
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2152
Geregistreerd: 09-05-2005

- C3 1.4 VTi Exclusive
Gepost: 15 mei 2013 02:43 PM
  [ # 96 ]

Probeer eens iets op te vangen in een bakje of zo en beoordeel zo wat het is.

Profiel  
 
JaapJ
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2997
Geregistreerd: 20-07-2007

- C5 Break 2.0i 16v Exclusive
Gepost: 15 mei 2013 03:29 PM
  [ # 97 ]

Het weer trok wat bij vandaag dus maar een poging gewaagd. Op één boutje na (uiteraard) de wielkuip helemaal los gekregen, wat een zooi plastic en een verscheidenheid aan boutjes, schroefjes en plugjes is dat zeg.  vampire 

Anyway, niet veel lekkage kunnen ontdekken. Ik neem aan dat ik tegen de expansietank van de radiator kijk in foto 1 ?
Wel wat donkere vlekken hier maar kon ik niet plaatsen. Nadere inspectie onder de motorkap leert dat er toch wat lekkage op de retourslang en/oof naad van het tankje zit. Ik vraag me alleen af of dit verantwoordelijk is voor de 2 grote olievlekken op de tegels. Tenzij de isolatie zo drijfnat is geworden dat het opeens verzadigd is geworden en alles door heeft laten lopen. 


Profiel  
 
Ries
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2152
Geregistreerd: 09-05-2005

- C3 1.4 VTi Exclusive
Gepost: 15 mei 2013 03:37 PM
  [ # 98 ]

Tis wel een natte boel op die onderste foto.
Kan het niet goed plaatsen, maar is dat het KVS tankje?

Profiel  
 
JaapJ
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2997
Geregistreerd: 20-07-2007

- C5 Break 2.0i 16v Exclusive
Gepost: 15 mei 2013 03:58 PM
  [ # 99 ]

Nee LDS tankje met de retourslang bovenop, ik vermoed dat die lekt…

Profiel  
 
Ries
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2152
Geregistreerd: 09-05-2005

- C3 1.4 VTi Exclusive
Gepost: 15 mei 2013 04:18 PM
  [ # 100 ]

Altijd lastig te zien waar het vandaan komt, geen lekspoor of zo.
Ik zou het zo schoon mogelijk maken en dan kun je misschien zien waar het lek zit.

Profiel  
 
René Jongejan
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9125
Geregistreerd: 27-09-2007

- C3 Pluriel 1.6 16v sensodrive
- C3 Picasso 1.6 VTi Exclusive
Gepost: 15 mei 2013 04:49 PM
  [ # 101 ]

Even goed schoonmaken met remmenreiniger en perslucht.

Citroën en stock: DS23 Break Confort 1973, DS23IE Pallas bvm 1974, CX25TGD Turbo 2 ambulance 1990
Autres véhicules: 2x Moto Guzzi Le Mans II 1980, Peugeot 205 Accent 1.1 1993
Possédé et conduit: Honda CB500F 1974, 2CV6 1972, Renault 4F6 1977, CX2400 Super Break 1979, GSA1300 Service Tolée 1983, BX14RE 1983, BX19TRD Turbo Break 1989, XM2.1TD Break Ambiance 1994, AX1.4TGS 1993, AX1.1TGE 1995, CX25TRD Turbo 1 berline 1986

Profiel  
 
JaapJ
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2997
Geregistreerd: 20-07-2007

- C5 Break 2.0i 16v Exclusive
Gepost: 15 mei 2013 06:25 PM
  [ # 102 ]

Het was dat originele klemmetje dat niet meer klemde. Sputteren en borrelen deed het daar toen ik even aan dat retourslangetje kwam, dus een goed klemmetje erop en hopen dat dat alles was…

Profiel  
 
EW
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5007
Geregistreerd: 03-08-2004

Gepost: 15 mei 2013 11:03 PM
  [ # 103 ]

Mooi.

Kom maar op met die fles wijn!

Profiel  
 
JaapJ
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2997
Geregistreerd: 20-07-2007

- C5 Break 2.0i 16v Exclusive
Gepost: 16 mei 2013 01:52 AM
  [ # 104 ]

Ok, maar je adviseerde eerst de wielkuipen er “even” af te slopen…Totaal overbodig dus….het wordt dus een heel goedkoop wijntje…. tongue wink

Profiel  
 
EW
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5007
Geregistreerd: 03-08-2004

Gepost: 16 mei 2013 10:41 PM
  [ # 105 ]

Ik had van jou niet anders verwacht Jaap!

Profiel  
 
 
7 van de 8
« Eerste  < Vorige 5 6 7 8 Volgende > 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook