16 van de 17
« Eerste  < Vorige 14 15 16 17 Volgende > 
   
Le Citron Pressé 2013
demuywo
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3205
Geregistreerd: 05-04-2008

- ID/DS Dspécial
- CX Prestige automatic
Gepost: 12 mei 2013 11:24 AM
  [ # 226 ]

Modder, altijd een avontuur hé! Prachtig verslag ook van een avontuurlijke rit.

Proficiat aan alle deelnemers!

Profiel  
 
toniclight
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4569
Geregistreerd: 09-08-2004

- Ami 6 Berline Grand Comfort
- (Grand) C4 Picasso 2.0 LPG
- 2CV 6 Special
Gepost: 12 mei 2013 11:26 AM
  [ # 227 ]

Sluit ik me helemaal bij aan.

Profiel  
 
Breeze
> 1300 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1301
Geregistreerd: 30-11-2009

- Xantia 3,0 V6 Exclusive Break (manuelle)
Gepost: 12 mei 2013 02:13 PM
  [ # 228 ]

LCP 2013

Als beginneling en Toerer heb ik natuurlijk niet zulke stoere verhalen en foto’s als de Sporters, maar de lol is er niet minder om geweest.
Toen wij op de eerste rallydag een bijna losgelopen aandrijfas hadden, was mijn eerste reactie: dat komt ervan als je tegen Gies zegt dat startnummer 13 geen enkel bezwaar is.
Het wordt een beetje eentonig, maar ik wil toch nog een keer Henk en Yuri bedanken voor de fenomenale snelheid met bijgaande humor van de reparatie plus de nazorg.


Volgens Yuri geeft dit plaatje de verhouding goed weer.
En voor de niet deelnemers, het biertje van Henk was volkomen verdiend.
De kleur van onze GS is toch echt “poepbruin metallique”. Valentijn had daar heel inventief “Brun Scarabee” van gemaakt. Weliswaar is dat een heilig beestje bij de oude Egyptenaren, maar het is natuurlijk gewoon een str***kever.
Als rookie heb je een steile leercurve bij een rally. Zo hadden we meer dan eens een zoekmoment in het midden van een dorpje, waarbij dan plotseling uit alle richtingen rally-auto’s (meestal DSen) op je af komen. Dan weet je dus heel snel, alleen je eigen route volgen en er niet van afwijken.
De vader en zoon combinatie was populair en ook vaak succesvol in deze rally. Zo was mijn zoon Michiel behalve de betere chauffeur ook de betere bordjesherkenner. De paar keer dat ik stuurde, kwam er regelmatig een kreet van een intensief navigerende bijrijder: “Bordje A van Alpha”.
Als Citroën rijder ben ik 1966 begonnen in een negenenvijftiger 12 pk AZ, compleet met zelfmoorddeuren en ribbeltjeskap.  Maar ik had nog nooit overwogen om met zoiets als een Citoënrally mee te doen. Toen ik vorig jaar tijdens de CiFo-meeting bij van der Laan met Rens Korevaar daarover in gesprek raakte, was zijn overtuigende en enthousiaste reactie: doen, zelfs met jouw Xantia V6 ben je van harte welkom. Bedankt Rens.
En de voorlichting in Spaarndam gaf het laatste zetje. Het eensluidende advies was daar, dit is een unieke gebeurtenis, die elke Citroënrijder zou moeten meemaken.

En daar is geen letter van overdreven. Organisatie bedankt, het was meer dan perfect.


Nog een sfeerplaatje uit Dabo met mooie auto’s en een nijvere WW.

Adri

Oh ja en als volgende jaar iedereen een verzegeld transponderkastje in zijn voiture meeneemt, dan hoeven er geen bordjes meer geplaatst te worden. Want dan kan de wedstrijdleiding achteraf constateren of je goed bent gereden en vooral waar je niet had mogen rijden.
Met het kastje worden nog meer zaken vastgelegd, zoals snelheid en versnelling. Zo zouden we kunnen zien wie het hardst door de bocht gaat, een DS of een Mehari

Profiel  
 
Ree
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5162
Geregistreerd: 29-06-2004

- HY H78 1600
- Dyane Akadyane
- Traction Avant 15
Gepost: 12 mei 2013 02:19 PM
  [ # 229 ]
Breeze schreef:

Volgens Yuri geeft dit plaatje de verhouding goed weer.

En daarna toch nog even zijn werk controleren.

Forget safety.
Live where you fear to live.
Destroy your reputation.
Be notorious.

― Rumi

Profiel  
 
2400gti
> 300 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 311
Geregistreerd: 27-07-2007

Gepost: 12 mei 2013 02:24 PM
  [ # 230 ]

Dit is toch wel de mooiste….
Al aan het poetsen, Rens?

Afbeelding Bijlagen
image.jpg
Klik op de thumbnail om de hele afbeelding te zien
Profiel  
 
2400gti
> 300 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 311
Geregistreerd: 27-07-2007

Gepost: 12 mei 2013 02:27 PM
  [ # 231 ]

Ik wel..

Afbeelding Bijlagen
image.jpg
Klik op de thumbnail om de hele afbeelding te zien
Profiel  
 
Ree
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5162
Geregistreerd: 29-06-2004

- HY H78 1600
- Dyane Akadyane
- Traction Avant 15
Gepost: 12 mei 2013 02:32 PM
  [ # 232 ]

En uiteindelijk hebben alleen de traxen en wat a-types het einde van het pad gehaald. Cool

Forget safety.
Live where you fear to live.
Destroy your reputation.
Be notorious.

― Rumi

Profiel  
 
RensKorevaar
> 17000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 17339
Geregistreerd: 15-10-2006

Gepost: 12 mei 2013 02:35 PM
  [ # 233 ]
2400gti schreef:

Al aan het poetsen, Rens?

Hij straalt al weer als nieuw! Wink

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
2d
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7701
Geregistreerd: 30-11-2005

- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Gepost: 12 mei 2013 02:38 PM
  [ # 234 ]

Respect hoor Smile

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
RensKorevaar
> 17000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 17339
Geregistreerd: 15-10-2006

Gepost: 12 mei 2013 02:38 PM
  [ # 235 ]
RensKorevaar schreef:

2013 is een speciale editie van Le Citron Pressé is een speciale editie geweest.

Oeps, ik was gisteravond blijkbaar toch te moe om nog correcte zinnen te kunnen schrijven, maar speciaal was het zeker cool smirk.

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
Gepost: 12 mei 2013 03:46 PM
  [ # 236 ]

lekker baggeren, tof!

Jammer dat ik er vrijwel nooit bij kan zijn.

Het lijkt me echt waanzinnig!

Profiel  
 
2400gti
> 300 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 311
Geregistreerd: 27-07-2007

Gepost: 12 mei 2013 03:53 PM
  [ # 237 ]
RensKorevaar schreef:
2400gti schreef:

Al aan het poetsen, Rens?

Hij straalt al weer als nieuw! Wink

Niets stuk?

Profiel  
 
RensKorevaar
> 17000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 17339
Geregistreerd: 15-10-2006

Gepost: 12 mei 2013 04:03 PM
  [ # 238 ]

Niets stukker dan het al was Laughing

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
RensKorevaar
> 17000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 17339
Geregistreerd: 15-10-2006

Gepost: 12 mei 2013 04:09 PM
  [ # 239 ]

Deze foto van Arjan “XMTurboCT” maakt duidelijk waarom de XM niet meer van de plaats kwam…

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
OranjeDyane
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 1
Geregistreerd: 12-05-2013

Gepost: 12 mei 2013 05:08 PM
  [ # 240 ]

Prachtig verslag, het was echter niet onze dyane van equipe schulte verkuyl die vast is komen te zitten, wij hebben uiteindelijk na een stop halverwege samen met de ami 6 op eigen kracht het pad met moeite helemaal uitgereden. En inderdaad, tijdens de noodgedwongen stop halverwege het pad was de saamhorigheid en gezelligheid top, dit is juist één van de elementen die de Citron Pressé zo speciaal maakt! Volgend jaar zijn we weer van de partij.

Profiel  
 
 
16 van de 17
« Eerste  < Vorige 14 15 16 17 Volgende > 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook