5 van de 17
« Eerste  < Vorige 3 4 5 6 7 Volgende >  Laatste »
   
Le Citron Pressé 2013
par eXeMple!
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5019
Geregistreerd: 02-12-2007

- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Gepost: 12 december 2012 05:46 PM
  [ # 61 ]

Deelnemer nr. 36! Nog niet bekend met welke auto.
We zijn over de helft…

Profiel  
 
JWH
> 1900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1929
Geregistreerd: 18-03-2012

- C5 Break Prestige 2.0 16V
- CX 25RD Turbo
Gepost: 12 december 2012 07:22 PM
  [ # 62 ]

Zometeen na het eten maar eens richting Spaarndam navigeren.

JW

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27811
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 12 december 2012 10:41 PM
  [ # 63 ]

Gelukkig groeit de lijst nog, ook al is het maar langzaam…
Misschien na vanavond nog een paar? Wink

Ik heb de film thuis, en de trainingsdag al gekeken. Erg leuk beelden Smile
Nog even een keer lekker gaan zitten voor de rally zelf.

Profiel  
 
Breeze
> 1300 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1301
Geregistreerd: 30-11-2009

- Xantia 3,0 V6 Exclusive Break (manuelle)
Gepost: 13 december 2012 01:42 PM
  [ # 64 ]

Het was een geweldige avond. Leon en de rest van de organisatie bedankt.
De film was echt een topper. O.a. door de techniek met de dubbele camera die zo verrassend was, dat je 1,5? uur ademloos zat te kijken.
Hoe kan je nu weerstand bieden aan zoveel enthousiaste deelnemers, die je allemaal proberen over te halen om toch vooral mee te doen?
Het aanmeldingsform en het geld is onderweg. De keuze voor de Xant V6 of GS Break was nog wel even moeilijk, maar we hebben ons laten overtuigen dat de GS de betere rally-auto is. En volgens Yuri is een klein gebrek geen bezwaar.

Adri (ook namens Michiel)

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27811
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 13 december 2012 05:04 PM
  [ # 65 ]

very good

Ik ga het zeker niet tegen spreken, maar ik ben toch wel even benieuwd wat de argumenten waren waarom de GS een meer geschikte auto is.

Profiel  
 
waterman
> 40000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 43073
Geregistreerd: 26-02-2005

- Overig Mercedes E200 cabriolet
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
Gepost: 13 december 2012 05:06 PM
  [ # 66 ]

Het is LEUKER en biedt meer uitdaging… Blijft ie heel of niet bv..

Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!

Doneer, zo blijven we draaien!

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27811
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 13 december 2012 05:09 PM
  [ # 67 ]

Ah, dat lijkt me helemaal waar Wink
Die GSjes doen altijd leuk mee met de rest in het veld.

Profiel  
 
Gepost: 13 december 2012 05:11 PM
  [ # 68 ]

Een licht wendbaar autootje is natuurlijk snel in het voordeel. Daarom wil Ree graag meedoen met de HY.

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27811
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 13 december 2012 05:15 PM
  [ # 69 ]

Hoewel ik er persoonlijk niet aan zou moeten denken om in een HY de LCP te rijden, zou ik het echt geweldig vinden als jullie dat gaan doen Cool

Profiel  
 
waterman
> 40000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 43073
Geregistreerd: 26-02-2005

- Overig Mercedes E200 cabriolet
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
Gepost: 13 december 2012 05:20 PM
  [ # 70 ]

er hebben eerder een setje Hy’s aan de presse deelgenomen. Ging prima.

Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!

Doneer, zo blijven we draaien!

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27811
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 13 december 2012 05:22 PM
  [ # 71 ]
Profiel  
 
Breeze
> 1300 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1301
Geregistreerd: 30-11-2009

- Xantia 3,0 V6 Exclusive Break (manuelle)
Gepost: 13 december 2012 05:36 PM
  [ # 72 ]
Arjan Verkade schreef:

very good

Ik ga het zeker niet tegen spreken, maar ik ben toch wel even benieuwd wat de argumenten waren waarom de GS een meer geschikte auto is.

Ik ben de namen weer vergeten, maar meer dan één deelnemer vond de GS verre te prefereren boven de Xant en wel hierom:
- Bewegelijk, redelijk snel en compact, hetgeen een voordeel is op de vele kleine landweggetjes.
- Door het beperkte vermogen en massa een laag startnummer dus vroeg starten, hetgeen gunstig schijnt te zijn.
Maar de mooiste reden om geen Xantia te kiezen kwam van Leon:
- Met een Xantia weet je zeker dat je de rally uitrijdt en één van de charmes is dat je een goeie kans maakt om onderweg iets af te breken zoals een uitlaat, aandrijfas, enz.

Adri

Profiel  
 
waterman
> 40000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 43073
Geregistreerd: 26-02-2005

- Overig Mercedes E200 cabriolet
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
Gepost: 13 december 2012 05:49 PM
  [ # 73 ]
Breeze schreef:

één van de charmes is dat je een goeie kans maakt om onderweg iets af te breken zoals een uitlaat, aandrijfas, enz.

Adri

ahahaa! Pure werkverschaffing dus!

Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!

Doneer, zo blijven we draaien!

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27811
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 13 december 2012 05:51 PM
  [ # 74 ]

Mooi gezegd Wink

Overigens, wordt dit jaar het startnr na starnr 16 bepaald dmv de betalingsdatum Wink
Dus vroeg betalen is vroeg starten. Tenzij je bij de 16 traagste deelnemers hoort.

Profiel  
 
par eXeMple!
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5019
Geregistreerd: 02-12-2007

- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Gepost: 13 december 2012 06:35 PM
  [ # 75 ]

Volgens mij starten wij daarom meteen nà jullie Arjan. Prima, want dan hebben we niet voortdurend een Turbo in onze kofferbak hangen… Laughing
Zo te zien start de Talbot Samba na ons. Tenzij hij al bij de 16 langzaamste hoort…

Profiel  
 
 
5 van de 17
« Eerste  < Vorige 3 4 5 6 7 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook