1 van de 2
 1 2 Volgende > 
   
Citroën DS3 Cabrio Racing
RensKorevaar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 17323
Geregistreerd: 15-10-2006

Gepost: 10 juli 2013 02:32 PM

van de voorpagina

Op het Goodwood Festival of Speed, het jaarlijkse evenement voor klassieke raceauto’s, onthult Citroën alvast het eerste, unieke exemplaar van zijn nieuwe concept car: de Citroën DS3 Cabrio Racing, een knipoog naar de sportieve prestaties van het merk in het WRC. Behalve in Goodwood en hier op het forum, zal de DS3 Cabrio Racing ook op de IAA in Frankfurt te zien zijn.

De DS3 Cabrio Racing concept car combineert de power van de Citroën DS3 Racing met het raffinement van de DS3 Cabrio. Dit is een logische keuze, omdat de Citroën DS3 Cabrio niet alleen veel customizing-mogelijkheden biedt, maar ook een sterke constructie heeft (slechts 25 kg zwaarder dan de normale DS3), waardoor hij snel en wendbaar is. Sébastien Loeb demonstreerde dit een paar weken geleden zelf tijdens de testritten op de Col du Corbier in de Haute Savoie, waarvan een film op Youtube te zien is.

De Citroën DS3 Cabrio Racing is helemaal in Racing stijl aangekleed en daarnaast sportief met een grijze lak Moondark met matte afwerking met textuureffect, 19’’ hoogglans zwarte wielen en zwartchromen details op de handgrepen, de kofferbakomlijsting en de speciale buitenspiegels.

Dit concept is toch vooral een DS, met sterke kenmerken, zoals het “Monogramme” DS patroon dat met een glimmende draad op het zwarte stoffen dak is geweven en op de zijspiegelkappen is gegraveerd. Dit wordt verder onderstreept door de kleur Carmin op de remklauwen, het middelste deel van de wielen, de portieren met de brede zijstrips en op een deel van de belettering en het logo.

De knowhow van Citroën Racing komt tot uitdrukking in de carbonkit, het specifieke remsysteem en de speciale wielophanging. Deze nieuwe editie presteert hetzelfde als de Racing-versie met een 1,6 liter motor met een vermogen van ruim 200 pk.

In het interieur van de Citroën DS3 Cabrio Racing wordt power gecombineerd met elegantie. Zo zijn er drie materialen (Nappa leder, leder voorzien van het DS-logo en Alcantara) gecombineerd met de kenmerkende DS bekleding met “Confection Bracelet” horlogebandstructuur op de kuipstoelen met glanzende stiksels, die we kennen van andere auto’s uit de DS-lijn. De unieke Carmin-kleur zien we terug op de stoelen, het dashboard en de versnellingspook. Deze kleur komt ook terug op de stoelomlijsting en het dashboard.

De beleving van de concept car Citroën DS3 Cabrio Racing komt naar voren in een lijn met lifestyleproducten met onder meer een kinderzitje uitgevoerd in “Confection Bracelet” leder zodat het uitstekend bij de andere stoelen van de auto past, of zijspiegelkappen in de kleur van de carrosserie.

De concept car Citroën DS3 Cabrio Racing is op maat gemaakt, heeft sterke kenmerken en is verfijnd tot in de kleinste details. Het is een DS3 cabrio gekoppeld aan de prestaties en het sportieve uiterlijk van een Racing-uitvoering. De Citroën DS3 Cabrio Racing zal eveneens te bewonderen zijn op de 65e Autosalon van Frankfurt in september. Wil je de auto gaan zien of heb je hem al gezien, reageer dan hier.

bron: persbericht Citroën Nederland

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
jaco
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5920
Geregistreerd: 09-08-2004

- XM 3.0 V6 Exclusive Automaat
Gepost: 10 juli 2013 03:19 PM
  [ # 1 ]

Die contrasten tussen matte en glanzende afwerking vind ik echt onbeschrijflijk mooi! Zeker het contrast tussen hetmatte, dinkere zwart en het krachtige, glanzende roze-rood.

Doet u mij er maar één alstublieft.

Profiel  
 
Xsara Coupe
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5256
Geregistreerd: 01-02-2005

Gepost: 10 juli 2013 03:23 PM
  [ # 2 ]
Profiel  
 
Lucas
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5831
Geregistreerd: 07-07-2004

- XM V6 Exclusive Aut
- 2CV Club
Gepost: 10 juli 2013 03:47 PM
  [ # 3 ]

Nu nog de 270PK THP en het diff uit de RCZ R er in en hij is af.

Profiel  
 
RensKorevaar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 17323
Geregistreerd: 15-10-2006

Gepost: 10 juli 2013 07:40 PM
  [ # 4 ]

Nog enkele foto’s?

Dak open…

Dak dicht…

Interieur

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
2d
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7320
Geregistreerd: 30-11-2005

- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Gepost: 10 juli 2013 07:55 PM
  [ # 5 ]

Vind 19 inch wel een beetje karig hoor..

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
boons605
> 300 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 346
Geregistreerd: 01-03-2012

- DS 3 Flipje: e-HDI 90 2011
Gepost: 11 juli 2013 02:18 PM
  [ # 6 ]

Op autoblog staat ‘ie met bijpassende kinderstoel.
Die dan wel een stuk leuker is dan de gemiddelde maxicosi.

People buy horsepower, but drive torque
Diesel for life!
Flipje: DS3 1.6 e-HDi 2011 124.000km 11-4-2015 / nu
Ioor: C3 1.6 16v Exclusive 140.000km 21-7-2015 / nu
Ex: Pino. C5 2.0HDi 110pk 2003, 352.000km 14-12-2013 / 11-4-2015
Ex: Calimero DS3 1.6 e-HDi 2012, 124.500km 10-2-2012 / 31-1-2014
Ex: Elmo. Opel Corsa 1.7D 1997, 303.000km 19-7-2013 / 25-7-2015

Profiel  
 
MarcelB
> 200 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 253
Geregistreerd: 09-05-2004

Gepost: 11 juli 2013 07:01 PM
  [ # 7 ]

Profiel  
 
jaco
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5920
Geregistreerd: 09-08-2004

- XM 3.0 V6 Exclusive Automaat
Gepost: 11 juli 2013 07:21 PM
  [ # 8 ]

Jammer alleen dat er in de Cabrio nauwelijks ruimte is om een kind op de achterbank te vervoeren. tenminste, niet als ik zelf nog plek wil hebben achter het stuur.. Very Happy

Profiel  
 
aero
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 92
Geregistreerd: 25-05-2010

- DS 3 1.6 e-HDI Sport Chic
Gepost: 15 juli 2013 12:52 AM
  [ # 9 ]

ruimte op de achterbank van de cabrio is toch gelijk aan die in een gewone Ds3?

DS3 e-hdi 110pk sport chic
OPGEPAST !!! domme belg comming true! Benaderen op eigen risico!

Profiel  
 
jaco
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5920
Geregistreerd: 09-08-2004

- XM 3.0 V6 Exclusive Automaat
Gepost: 15 juli 2013 08:19 AM
  [ # 10 ]

Ik heb één keer achterin een gewone DS3 gezeten en dat ging met mijn 2 meter vrij aardig. In de DS3 Cabrio die ik nu heb, staat de bestuurdersstoel nagenoeg tegen de achterbank aan. Verder ken ik de DS3 niet zo goed, dus zou ik het niet durven zeggen.

Misschien is er hier iemand die de feiten kent?

Profiel  
 
RensKorevaar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 17323
Geregistreerd: 15-10-2006

Gepost: 17 december 2013 10:32 PM
  [ # 11 ]

van de voorpagina

Citroën DS3 Cabrio Racing gaat als gelimiteerde en genummerde editie in de verkoop

2014 wordt een bijzonder sportief jaar voor Citroën. Voor het eerst in de geschiedenis neemt Citroën deel aan twee FIA-wereldkampioenschappen: het WRC met DS3 rally-auto’s en het WTCC met C-Elysée tourauto’s. Alle Citroën-rijders mogen hopen dat iets van die sportiviteit op hen afstraalt, zeker degenen die het splinternieuwe actiemodel DS3 Cabrio Racing bestellen.

De inzet van Citroën in de motorsport komt ook tot uiting in haar producten, zoals de individueel genummerde, gelimiteerde editie van de Citroën DS3 Cabrio Racing. De vandaag onthulde Citroën DS3 Cabrio Racing is rechtstreeks geïnspireerd op het studiemodel dat dit jaar op het Goodwood Festival of Speed en op de Frankfurt Motor Show stond. Hij combineert alle kwaliteiten van de Citroën DS3 Racing met het plezier van open rijden door de DS3 Cabrio. Deze combinatie vormt een samenhangend geheel, onder meer door de geoptimaliseerde architectuur. De DS3 Cabrio Racing is slechts 25kg zwaarder dan de hatchback-versie, wat betekent dat de auto bijzonder agiel is.

Natuurlijk vind je hierin alle onderscheidende designelementen van de Citroën DS3 Cabrio, maar ook uitgesproken Racing-attributen. Hierbij kun je denken aan verchroomde, dubbele uitlaatpijpen en de echte carbon-afwerking op tal van carrosserieonderdelen, waaronder de diffusor, de skirts en de achterspoiler. Ook de cabine heeft een specifieke behandeling gekregen. Zo keert het exclusieve matte Moondust-grijs van de carrosserie ook op het dashboard en de middenconsole weer. Het dashboard beschikt ook over dezelfde kleur Crimson Red van de verticale strip over de portieren. Het exclusieve karakter van de Citroën DS3 Cabrio Racing wordt duidelijk weergegeven met de Citroën Racing handtekening op de hoofdsteunen van de voorstoelen en een genummerd identificatieplaatje aan de voet van de versnellingspook.

Prestatie vormt de kern van de Citroën DS3 Cabrio Racing. De 1.6-liter THP-motor, ontwikkeld door Citroën Racing, profiteert van de expertise van een achtvoudige wereldkampioen.

bron: persbericht Citroën Belux, redactie: RensKorevaar

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
2d
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7320
Geregistreerd: 30-11-2005

- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Gepost: 26 maart 2014 08:42 PM
  [ # 12 ]

Van de voorpagina:

DS3 Cabrio Racing: Doe maar gek, dat is al gewoon genoeg!

De DS3 Cabrio Racing prijkt niet op de prijslijst van Citroën Nederland. Met een prijs in Frankrijk vanaf €35.000,- zou hij hier €40.000 benaderen en weinig vraag losmaken. Toch gaan we hem ook in Nederland zien, want Citroën Nederland zet er twee in voor promotionele doeleinden. Alleen al daarom willen wij weten hoe het rijdt!

We konden er natuurlijk op wachten, de Racing-variant van de DS3 Cabrio. Hij heet nadrukkelijk DS3 Cabrio Racing. We moeten dit dus zien als een Cabrio met ballen, niet als een Racing met ontbloot bovenlijf. Maakt dat verschil? Eigenlijk niet natuurlijk.

De DS3 Cabrio is in alle uitvoeringen een perfect inzetbare auto voor dagelijks gebruik, met dat grote schuifdak (we moeten Cabriodak zeggen, natuurlijk) voor dat beetje extra genieten. De schrijver dezes vindt het gedoe met panoramadaken maar onzinnig overigens, een dak moet OPEN kunnen, maar dit geheel terzijde. Echter: het cabriodak maakt de DS3 wél een stuk minder praktisch, met een tot brievenbusproporties gereduceerde kofferbakopening bijvoorbeeld.

De ‘normale’ DS3 Racing is ook zeer geschikt voor dagelijks gebruik, maar kent tevens praktische bezwaren. Vervangings- en slijtageonderdelen (ze vreet banden) zijn fors prijziger, dorstig is de DS3 Racing ook. In zekere zin is een DS3 THP 155 een verstandiger keuze, en zo veel minder plezier biedt deze niet ten opzichte van de Racing. Dit alles overwegende kun je eigenlijk maar éen conclusie trekken: De DS3 Cabrio Racing heeft twee gezichten. Het beste of het slechtste van twee werelden? Het maakt niet uit dat hij wat duurder is, of minder praktisch. Hij ís er. We worden er blij van. Waarom is de DS3 Cabrio Racing er? Omdat het kán.

Het ene gezicht van deze DS3 is ‘Cabrio’. Deze naam wordt – wellicht wat overmoedig – ontleend aan het schuivend vouwdak dat over de volle breedte en lengte opent. Druk je nog eens op de knop dan nestelt het geheel zich tussen de C-stijlen, daarbij overigens het zicht naar achteren volledig blokkerend. In de praktijk ga je geneigd zijn dat laatste standje van het dak niet te gebruiken. Is het dak eenmaal zover en wil je de kofferklep openen, dan zul je eerst moeten wachten tot het dak weer een stuk teruggeschoven is. Zoals eerder gememoreerd, is de kofferbakopening die resteert zeer klein. Het dak zelf is voldoende geïsoleerd: wanneer het dicht is, dringt er niet veel geluid door in het interieur. Eenmaal geopend en op tempo - het dak is overigens traploos te openen - valt het windgeruis heel erg mee. Ook lijkt het ontbreken van een vast dak, en daarmee een verbinding tussen de nokken van de C-stijlen, niet te leiden tot merkbaar grotere torsie in de koets. Er is zeker werk van gemaakt.

Het andere gezicht van deze DS3 is ‘Racing’. Delen van het exterieur en het interieur zijn voorzien van delen uit echte carbonfiber. De semisplitter aan de voorzijde, skirts op de wielkasten aan de zijkanten en de diffuser aan de achterzijde springen extra in het oog. Had U de stoelen al gezien meneer? Prachtige sculpturen in zwart leer en alcantara, met felrode stiksels. De Racing is verlaagd en het onderstel heeft behalve een vergrote spoorbreedte ook dikkere stabilisatorstangen. Tevens is het voorzien van grotere, brede wielen met een diameter van 18 inch. Ook de remmen zijn aangepast, en niet alleen om die sloffen van meer vulling te voorzien. Het kloppend hart is een opgefokte versie van de welbekende en bewezen 1.6 THP. In deze uitvoering levert het torretje 207 paardenkrachten. De DS3 Cabrio Racing gaat er op papier in 6,5 seconden mee naar de honderd.

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
2d
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7320
Geregistreerd: 30-11-2005

- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Gepost: 26 maart 2014 08:42 PM
  [ # 13 ]

Waar ‘Cabrio’ en ‘Racing’ samenkomen, heeft men bij Citroën gemeend extra uit te pakken: de DS3 Cabrio Racing is gespoten in een bijzonder matgrijs ‘Moondark Grey’ met accenten in ‘Carmin Red’. Een kleine plaquette achter de versnellingspook getuigt van de exclusiviteit van dit wagentje. Wij genoten het voorrecht in nummer ‘007’ van de honderd op pad te mogen!

Rijden dus. Starten. Dak openen. iPhone aansluiten via het kabeltje (Bluetooth werkt fijner, maar we hebben maar drie kwartier om te rijden en dan is elke minuut kostbaar). Muziek vult de cabine. We zetten het laatste album van Daft Punk op; de muziek van het in Frankrijk razend populaire duo past goed bij deze auto, lijkt ons. Het terrein af. Gaten in het wegdek, richels: ‘Hij is toch wel snoeihard afgeveerd hoor!’. Schakelt lekker. Wetende hoe hard dit vooruit moet kunnen, houden we ons bewust in tot we op een stuk weg zijn waar we de teugels kunnen vieren. Het verkleerslicht staat op rood. We wachten. Het volgende nummer van het album start. Naast ons een meisje in een witte 207. En dan springt het licht op groen!

Ja. We weten dat ook hier in Frankrijk snelheidslimieten van toepassing zijn. Maar met deze auto over een lege, glooiende weg rijden, is natuurlijk ook wel een beetje de kat op het spek binden. De DS3 stuurt direct en precies, met een lekker vlezig gevoel in de besturing. Je krijgt genoeg feedback van de voortrein om flink vooruit te durven gaan. Eigenlijk is er maar éen onvolkomenheid in het geheel, de DS3 Cabrio Racing is niet gespeend van een flinke hoeveelheid torque-steer. Voor de mensen die niet bekend zijn met dit fenomeen: in feite wil het zeggen dat de krachten van de aandrijving (die de auto vooruit willen stuwen) de besturing overheersen. Dit zorgt voor onverwachte reacties in het stuur bij stevig accelereren. Ga je met een gezonde dosis gas een rotonde uit, zal je zelf het stuurwiel in de juiste richting moeten ‘zetten’ en houden. Een achterwielaandrijver of een auto met geavanceerdere voorwielophanging (bijvoorbeeld ontkoppelde fusees of dubbele draagarmen) heeft dit effect veel minder. Wanneer je je hiervan bewust bent, wordt het rijplezier er niet minder op. Sterker nog: het is erg lekker, je moet deze auto echt bij de lurven pakken. Met de tractiecontrole ingeschakeld, blijft de DS3 prima in het spoor en is de grip op rotondes die je een paar keer rond gaat – omdat het kan – ronduit indrukwekkend. De Bridgestones in 215/40R18 zorgen daar wel voor. Helaas grijpt dezelfde tractiecontrole té hard in wanneer de wielen door dreigen te spinnen. Het motorvermogen wordt kortstondig geknepen en het duurt domweg te lang voor de turbo weer opgespoeld is en de gang er weer in komt. Ook hier is een oplossing voor: de tractiecontrole kan uitgeschakeld worden en deze schakelt zichzelf niet weer automatisch in wanneer je dat gedaan hebt. De auto wordt er in ieder geval een stuk levendiger van. Hij dribbelt wat sneller met de voorpootjes de bocht uit, maar laat je ter compensatie het gas wat abrupt los, dan komt de achterkant vrolijk om. Beetje gas erbij en dit gedrag is heerlijk te controleren. Een sperdifferentieel zou kunnen voorkomen dat het binnenste wiel doorspint (207 paarden kunnen nogal dwingend zijn), maar ook dit draagt bij aan het hooligan-karakter van de DS3. Eenmaal op het gas, klimt de DS3 gretig in de toeren tot de begrenzer. Schakel door en het festijn zet zich voort. Met wind in je haar.

Met al dat snelheidspotentieel is het een geruststelling te weten dat je aan het tempo een bruut einde kan maken. De remmen op de Cabrio Racing zijn voortreffelijk. Zeer goed te doseren en wanneer ze door enthousiast rijden opwarmen, lijken ze alleen maar harder te gaan bijten. De opstelling van de pedalen zorgt ervoor dat de schrijver dezes tijdens stevig afremmen en terugschakelen met de hiel van de rechtervoet eenvoudig een toefje tussengas kan geven. De uitlaat stoot hierbij een lekker diep blafje uit. De DS3 Cabrio Racing heeft een mooi diep timbre en zeker met het dak wijd open geniet je van uit- en inlaatgeluid. Daarbij moet wel vermeld worden dat het uitlaatgeluid bij constante snelheden als een zeurderige brom kan klinken. Niet getreurd: het meer dan capabele audiosysteem overstemt dat met gemak. De sportstoelen zitten voortreffelijk en staan geen enkele laterale beweging van het lichaam toe. Het stuur kan heel erg ver naar de bestuurder toe getrokken worden. Hierdoor is een race-houding goed te realiseren: stoel maximaal omlaag, ver genoeg naar achter voor een goede bediening van de pedalen, rugleuning rechtop en de polsen op de bovenrand van het stuur. Inderdaad, de DS3 Cabrio Racing is er eentje om echt eens voor te gaan zitten.

Al die branie onderweg zorgt ervoor dat we een niet onbescheiden verbruik van ruim onder de 1 op 10 op de boordcomputer aflezen. De DS3 Cabrio Racing zou zo’n 1 op 15 moeten kunnen realiseren, maar dát doen tijdens een rit als deze, zou een belediging aan de heren en dames van Citroën Racing zijn geweest. We leveren de auto in met een vettig zwart uitgeslagen uitlaat. En een vettig uitgeslagen grijns op ons gezicht.

Tekst en foto’s 2d. Met dank aan waterman.

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
RensKorevaar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 17323
Geregistreerd: 15-10-2006

Gepost: 26 maart 2014 09:26 PM
  [ # 14 ]

Wat een heerlijk testverslag. Zelfs als lezer thuis op de bank krijg je een adrenalinestoot!

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27333
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 26 maart 2014 09:32 PM
  [ # 15 ]

Na het lezen wil je hem wel even proberen… Wink

Goeie kleurencombi!
En stuk beter dan een witte met paars dak. Dit is wel ff een paar treetjes pittiger.

Profiel  
 
 
1 van de 2
 1 2 Volgende > 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2021 | adverteren
Facebook