5 van de 6
« Eerste  < Vorige 3 4 5 6 Volgende > 
   
CXJ ‘s Gti turbo 1 “tussenmodel” . KIT verwijderen
F.SvM
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9321
Geregistreerd: 25-05-2010

- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Gepost: 13 augustus 2013 07:13 PM
  [ # 61 ]
break23m schreef:

Conclusie: we weten het niet, maar ten minste 3282?

Nee 6942

De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/

http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/

Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.

Profiel  
 
break23m
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7539
Geregistreerd: 03-04-2006

- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
Gepost: 13 augustus 2013 07:31 PM
  [ # 62 ]

Ik zit blijkbaar niet goed te lezen. Okay - in het aantal van 1985 zitten dus geen serie 2 GTI Turbo’s.
De serie 2 GTI Turbo is ook al uit 1985. Vandaar de verwarring.

Profiel  
 
cxj
> 1200 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1235
Geregistreerd: 11-05-2007

Gepost: 13 augustus 2013 10:10 PM
  [ # 63 ]

Deze Duitser is het niet met je eens Frank. Laughing

Profiel  
 
René Jongejan
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9154
Geregistreerd: 27-09-2007

- C3 Pluriel 1.6 16v sensodrive
- C3 Picasso 1.6 VTi Exclusive
Gepost: 13 augustus 2013 10:14 PM
  [ # 64 ]

Is niet eens een Prestige, zoals die Duitser aangeeft.
Zal de rest van het verhaal ook wel niet kloppen. Laughing

Citroën en stock: DS23 Break Confort 1973, DS23IE Pallas bvm 1974, CX25TGD Turbo 2 ambulance 1990
Autres véhicules: 2x Moto Guzzi Le Mans II 1980, Peugeot 205 Accent 1.1 1993
Possédé et conduit: Honda CB500F 1974, 2CV6 1972, Renault 4F6 1977, CX2400 Super Break 1979, GSA1300 Service Tolée 1983, BX14RE 1983, BX19TRD Turbo Break 1989, XM2.1TD Break Ambiance 1994, AX1.4TGS 1993, AX1.1TGE 1995, CX25TRD Turbo 1 berline 1986

Profiel  
 
F.SvM
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9321
Geregistreerd: 25-05-2010

- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Gepost: 13 augustus 2013 11:03 PM
  [ # 65 ]

Ik heb mijn gegevens van NOËL VAN WILGENBURG.
Neem aan dat deze kloppen.

Vgf

De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/

http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/

Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.

Profiel  
 
waterman
> 40000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 43073
Geregistreerd: 26-02-2005

- Overig Mercedes E200 cabriolet
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
Gepost: 13 augustus 2013 11:05 PM
  [ # 66 ]

Capslock blijven hangen Frank?

Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!

Doneer, zo blijven we draaien!

Profiel  
 
F.SvM
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9321
Geregistreerd: 25-05-2010

- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Gepost: 13 augustus 2013 11:18 PM
  [ # 67 ]

Leon ik heb nog een cadeautje voor je,
Kun je alles zelf lezen over aantallen en verbruik en dergelijke enz enz…..

VgF

De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/

http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/

Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.

Profiel  
 
F.SvM
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9321
Geregistreerd: 25-05-2010

- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Gepost: 13 augustus 2013 11:29 PM
  [ # 68 ]
waterman schreef:

Capslock blijven hangen Frank?

Nee hoor,
De tweede regel was ie weer uit Laughing

De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/

http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/

Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.

Profiel  
 
cxj
> 1200 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1235
Geregistreerd: 11-05-2007

Gepost: 14 augustus 2013 09:28 PM
  [ # 69 ]
F.SvM schreef:

Leon ik heb nog een cadeautje voor je,
Kun je alles zelf lezen over aantallen en verbruik en dergelijke enz enz…..

VgF

Ik neem aan dat je het over de cx catalogus van Noël van Wilgenburg hebt? Ik was vergeten dat ik die had en wat er allemaal in staat. Na enig zoeken kwam hij tevoorschijn.
Er staat dat de serie 1 gti turbo gemaakt is van oktober 1984 tot juli 1985. Na juli 1985 kwam de serie 2. Bij de productieaantallen wordt nergens gesproken over “modeljaar”. In mijn ogen wordt bij de aantallen van 1985 geen onderscheid gemaakt voor serie 1 of 2.
Overigens mag je je afvragen of de getallen überhaupt wel correct zijn omdat in 1985 volgens de tabel ongeveer even veel gti’s als gti turbo’s zij verkocht. huh

Profiel  
 
F.SvM
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9321
Geregistreerd: 25-05-2010

- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Gepost: 14 augustus 2013 11:00 PM
  [ # 70 ]

Productie aantallen kloppen wel.
Dus dan klopt die 5000 van jou wel aardig.
“Overigens mag je je afvragen of de getallen überhaupt wel correct zijn omdat in 1985 volgens de tabel ongeveer even veel gti’s als gti turbo’s zij verkocht.”
Waarom kan dit niet of is onwaarschijnlijk?

VgF

De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/

http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/

Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.

Profiel  
 
cxj
> 1200 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1235
Geregistreerd: 11-05-2007

Gepost: 15 augustus 2013 03:43 PM
  [ # 71 ]

Normaliter kun je toch wel stellen dat hoe luxer/ duurder, hoe minder vaak verkocht.

Profiel  
 
Mulder
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 6467
Geregistreerd: 10-02-2005

- CX 2000 Pallas
Gepost: 22 augustus 2013 12:47 PM
  [ # 72 ]

Dan zou de 20RE dus de meest verkochte CX serie 2 moeten zijn…? Ik vraag me af of dat zo is.
Gek eigenlijk, ik ben bij eerdere advertenties ook vaak het aantal 1500 tegengekomen als het om de serie 1 GTI Turbo gaat. Klopt dan dus ook niks van als ik het bovenstaande lees.

“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27811
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 22 augustus 2013 08:20 PM
  [ # 73 ]

Bij een grotere auto als de CX denk ik dat het basis model niet altijd het meest verkocht is. Maar ook zeker niet de turbo.

Ik vermoed dat in geval van een serie 2 de 22 TRS veel verkocht is, net even wat meer dan het basis model en misschien niet eens veel duurder in aanschaf. De GTi zal ook nog goed verkocht hebben als je net even wat meer luxe wilde.
Het nadeel van een 20 RE is gewoon dat niemand het de moeite vind om ze te bewaren, deze auto’s worden dus veel eerder gesloopt dan een relatief luxe 25 GTi.

Profiel  
 
cxj
> 1200 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1235
Geregistreerd: 11-05-2007

Gepost: 28 november 2013 08:16 PM
  [ # 74 ]

Ik heb het achterste zijruitje er uit gehaald omdat deze niet dicht meer was. Nu moet ik de oude kitresten verwijderen voordat hij opnieuw gekit wordt. Heeft iemand een tip hoe dat het beste gedaan kan worden zonder de lak te veel te beschadigen?

Profiel  
 
F.SvM
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9321
Geregistreerd: 25-05-2010

- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Gepost: 28 november 2013 08:31 PM
  [ # 75 ]

Gewoon even naar de schilder en kit verwijderaar kopen,gaat prima.

VgF

De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/

http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/

Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.

Profiel  
 
 
5 van de 6
« Eerste  < Vorige 3 4 5 6 Volgende > 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook