2 van de 31
 < Vorige 1 2 3 4 Volgende >  Laatste »
   
DUBBUS
Gert-Jan Brink
> 1500 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1526
Geregistreerd: 10-03-2009

- 2CV 2cv6 1973
- HY HY78 1964
- Xantia 1.8 16v Exclusive break 1999
Gepost: 17 oktober 2013 03:13 PM
  [ # 16 ]

Dubbus had inmidddels Noorse platen die ik zelf mocht kiezen
U-50451 was helaas niet beschikbaar dus het werd van US-04-51 de H-50451

op de Sustenpas wat sneeuw inslaan voor de koelkast

op de col D’izoard



Gorges du Vars

Cote D’Azur

en in Belgie


terug thuis in Alesund, waarom ga ik eigenlijk op vakantie??




wordt vervolgd

HY 1964 “Dubbus”,2CV6 1973"Sambalbij”

gehad: 25 eenden, DSuper5 1973, AK400 4x4 bimotor 1976, AZU 1961, AZU 1972, Traction Avant 11BL 1952, CX 2400GTI 1982, 3x Xantia berline nieuw,1x Xsara Picasso nieuw, 1x Xantia break 2.0i 16v 1996, 1 x Xantia break 1.9TD 1996, Xantia 1999 1.8i Exclusive

Profiel  
 
MWH.C
> 1700 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1789
Geregistreerd: 25-06-2007

- BX 19 GT
- Traction Avant 11BL
Gepost: 17 oktober 2013 03:35 PM
  [ # 17 ]

Wat een heerlijke verhalen! Ik kon niet stoppen met lezen en mijn pauze werd iets langer dan gepland. Maar dat geeft niet, dit was een welbesteed halfuur. Very Happy

Profiel  
 
Gert-Jan Brink
> 1500 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1526
Geregistreerd: 10-03-2009

- 2CV 2cv6 1973
- HY HY78 1964
- Xantia 1.8 16v Exclusive break 1999
Gepost: 25 oktober 2013 12:15 PM
  [ # 18 ]

Zoals beloofd hier nog fotos van de zuiger en drijfstang die ik zo uit mn blok kon pakken zonder gereedschap die beruchte zaterdagavond vlak bij Parijs.
Let op dat stukje zuigerveer dat in de zuiger steekt en de samengeperste zuigeras. Er is duidelijk heel wat kracht bij te pas gekomen…

goed te zien is nog steeds na al die jaren dat 1 bout veel eerder is afgebroken dan de andere. Het breekvlak is zwart.Resultaat van SL50 dat de andere het nog een goede 2500km heeft volgehouden?


en hier het typeplaatje van de assemblage in Amsterdam. Dit zit links naast de bestuurder op de U-bint naast de voordeur

HY 1964 “Dubbus”,2CV6 1973"Sambalbij”

gehad: 25 eenden, DSuper5 1973, AK400 4x4 bimotor 1976, AZU 1961, AZU 1972, Traction Avant 11BL 1952, CX 2400GTI 1982, 3x Xantia berline nieuw,1x Xsara Picasso nieuw, 1x Xantia break 2.0i 16v 1996, 1 x Xantia break 1.9TD 1996, Xantia 1999 1.8i Exclusive

Profiel  
 
Gert-Jan Brink
> 1500 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1526
Geregistreerd: 10-03-2009

- 2CV 2cv6 1973
- HY HY78 1964
- Xantia 1.8 16v Exclusive break 1999
Gepost: 25 oktober 2013 12:47 PM
  [ # 19 ]

in 2011 hebben we wederom Dubbus gepakt voor de wereldmeeting in Frankrijk. Al met Pasen hebben we hem naar Nederland gereden. Vanaf Alesund naar Oslo over de nog steeds besneeuwde bergen. Onderweg overnacht op een parkeerplaats. Jeetje wat hebben we het koud gehad die nacht. De volgende morgen bleken de zandhopen naast de auto bergen sneeuw te zijn met zand erover. Het vroor dat het kraakte en we hadden geen kachel. De volgende dag in oslo de boot op naar Kiel Duitsland. Dubbus mocht eerst en we snellden ons naar het zonnedak op de boot waar we in de zon lekker van een biertje gingen genieten in +20 graden.

op de boot:

In nederland bezochten we de bollenvelden:

en zeeland :

We namen het vliegtuig naar huis en Dubbbus zou de volgende 2 jaar Nederland als thuishaven hebben

Onderweg nog even oeten sleutelen ivm een gebroken koppelingskabel in Valkenburg, maar dat werd snel professorisch opgelost, daar was zelfs de wegenwacht die langskwam van onder de indruk:

de volgende morgen bij Geert Bukkema een nieuwe kabel gehaald en gelijk ook maar een gereviseerde startmotor gemonteerd.

Ook nog even bij het EI geweest, natuurlijk

In juli namen we het vleigtuig naar Nl en gingen we op weg naar de 2CV Wereldmeeting in Salbris Frankrijk. Het zou Lindas eerste zijn en mijn 10e. Ze was zo onder de indruk dat ik de winter erop na 3 jaar zonder maar weer eens een 2CV gekocht heb Wink)

hier onderweg in Parijs:

HY 1964 “Dubbus”,2CV6 1973"Sambalbij”

gehad: 25 eenden, DSuper5 1973, AK400 4x4 bimotor 1976, AZU 1961, AZU 1972, Traction Avant 11BL 1952, CX 2400GTI 1982, 3x Xantia berline nieuw,1x Xsara Picasso nieuw, 1x Xantia break 2.0i 16v 1996, 1 x Xantia break 1.9TD 1996, Xantia 1999 1.8i Exclusive

Profiel  
 
Gert-Jan Brink
> 1500 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1526
Geregistreerd: 10-03-2009

- 2CV 2cv6 1973
- HY HY78 1964
- Xantia 1.8 16v Exclusive break 1999
Gepost: 25 oktober 2013 05:15 PM
  [ # 20 ]

weer eens een sleutelmomentje onderweg, ach als ik op 3-4 weken vakantie een paar keer een half uurtje moet sleutelen blijf ik het leuk vinden.


op de wereldmeeting in Salbris. 1 ding heb ik in 10 wereldmeetings wel geleerd , zorg voor je eigen douche. Deze werkt op de acuu zowel als op batterijen. Keteltje water koken en in een emmer koud water gooien en je hebt 10 liter warm water om te douchen.

na de wereldmeeting maar ff doorgereden naar Barcelona , we waren toch in de buurt. Concert van MOTORHEAD,JUDAS PRIEST en SAXON, onze 3 favortie hardrock-bands tegelijk!. Dat konden we niet laten lopen. Kaarten hadden we niet dus een beetje op de bonnefooi maar dat ging goed. Alleen die rij mensen..
Voor het concert begon stond er een rij van een paar duizend spanjolen. ....We hadden al sinds smorgens vroeg voor die toko rondgehangen en dus achteraan sluiten in 35 graden… hmmm nee ,geen zin in.

Volg mij zei ik tegen Linda , niemand aankijken en met niemand een gesprek beginnen. Stoicijns liep ik dwars door de menigte heen, allemaal anderhalve kop kleiner dan wij en we waren de enige blondharigen. Onder gemompel van Sorry, pardon me , sorry liep ik rechtstreeks naar de ingang , gaf de kaarten en en binnen waren we. Brutaal mens heeft de halve wereld nietwaar?
Haha iederaan dacht dat waarschijnlijk dat we bij de crew hoorden. Binnen was het nog heter maar wat een fantastische avond. Enorm goede sfeer, niemand werd gefoullieerd en er was bier in overvloed.

Na het concert gewoon voor de deur in Dubbus overnacht op de parkeerplaats. Niemand legt ons ooit een strobreed in de weg. Ze vinden Dubbus veel te gaaf. Ik heb wel eens in Nice aan de boulevard gestaan op een verboden voor campers plek. Komt de gendarmerie eraan, stuurt een andere camper weg en geeft ons een dikke pluim en we mochten natuurlijk blijven staan.
Ik heb ook ooit wel eens in een klein frans bergdorpje een staande ovatie gehad van een heel terras voor een klein cafe ( man of 30). Das dan weer een voordeel van die ouwe zooi.


daarna nog een paar dagen blijven hangen op een Camping bij Barcelona aan de kust en de stad op de vouwfietsen ontdekt.


Linda is gek op de fantastische airco van de HY:

ook maar eens een fotootje van het interieur voor de verandering:

HY 1964 “Dubbus”,2CV6 1973"Sambalbij”

gehad: 25 eenden, DSuper5 1973, AK400 4x4 bimotor 1976, AZU 1961, AZU 1972, Traction Avant 11BL 1952, CX 2400GTI 1982, 3x Xantia berline nieuw,1x Xsara Picasso nieuw, 1x Xantia break 2.0i 16v 1996, 1 x Xantia break 1.9TD 1996, Xantia 1999 1.8i Exclusive

Profiel  
 
Gert-Jan Brink
> 1500 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1526
Geregistreerd: 10-03-2009

- 2CV 2cv6 1973
- HY HY78 1964
- Xantia 1.8 16v Exclusive break 1999
Gepost: 25 oktober 2013 05:33 PM
  [ # 21 ]

ik vergeet het sleutelen…. eigenlijk al vanaf het vertrek in Noorwegen met Pasen startte Dubbus niet zo als het hoort en liet hij af en toe een knalletje in de uitlaat horen.

Vlak voor de wereldmeeting wou hij smorgens op een camping niet aanslaan. Ik heb 123 dus daar kan het niet aan liggen. Bobine dan? nee, bougies? nee. kabels ? nee Benzinepomp dan? nee Kleppen maar gesteld, hielp ook niet. Onsteking weer gesteld. hee hij loopt, camping afgereden maar geen fut om de heuvel op te komen… Na 5 min rommelen ging het weer.
Toen we bij de wereldmeeting vertrokken stonden we na 5 km stil. Weer na wat rommelen liep hij weer zonder nou echt de oorzaak te hebben gevonden . Ik had nou toch alles wel gecontroleerd. Linda een winkelcentrum ingestuurd en ik op de parkeerplaats toch maar die 123 eruit en ja hoor met puntjes lopen als een zonnetje!

Albertronic heeft later bij terugkomst in Nederland de 123 netjes gratis gerepareerd door er een nieuw printplaatje in te zetten. Wat was nou het geval? Ik had wat koelwaterlekkage gehad waardoor de 123 nat geworden was.
Dat is niet erg met gewoon water maar deze serie 123 kon niet tegen koelvloeistof. De nieuwe printplaat zou daar wel tegen moeten kunnen maar ik wil er eerst een beschermplaatje voor bouwen voordat ik hem er weer inzet.
better safe than sorry.

resterende 2 weken van de vakantie 2011 niet meer hoeven sleutelen!

HY 1964 “Dubbus”,2CV6 1973"Sambalbij”

gehad: 25 eenden, DSuper5 1973, AK400 4x4 bimotor 1976, AZU 1961, AZU 1972, Traction Avant 11BL 1952, CX 2400GTI 1982, 3x Xantia berline nieuw,1x Xsara Picasso nieuw, 1x Xantia break 2.0i 16v 1996, 1 x Xantia break 1.9TD 1996, Xantia 1999 1.8i Exclusive

Profiel  
 
Gert-Jan Brink
> 1500 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1526
Geregistreerd: 10-03-2009

- 2CV 2cv6 1973
- HY HY78 1964
- Xantia 1.8 16v Exclusive break 1999
Gepost: 31 oktober 2013 05:29 PM
  [ # 22 ]

bij terugkomst in Nederland was de hei mooi paars op de Veluwe

HY 1964 “Dubbus”,2CV6 1973"Sambalbij”

gehad: 25 eenden, DSuper5 1973, AK400 4x4 bimotor 1976, AZU 1961, AZU 1972, Traction Avant 11BL 1952, CX 2400GTI 1982, 3x Xantia berline nieuw,1x Xsara Picasso nieuw, 1x Xantia break 2.0i 16v 1996, 1 x Xantia break 1.9TD 1996, Xantia 1999 1.8i Exclusive

Profiel  
 
Gert-Jan Brink
> 1500 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1526
Geregistreerd: 10-03-2009

- 2CV 2cv6 1973
- HY HY78 1964
- Xantia 1.8 16v Exclusive break 1999
Gepost: 31 oktober 2013 05:42 PM
  [ # 23 ]

het werd 2012 en met pasen vlogen we naar Nederland om er even lekker een weekje te gaan genieten. Uiteraard DUBBUS opgehaald.
hier in Schiedam met de MS Rotterdam op de achtergrond. Die zien we regelmatig bij ons in Alesund aan de kade liggen.Altijd leuk plotseling de hele stad vol met nederlanders.

verder nog de paasdagen op camping de Hei doorgebracht in het noorden van Limburg.

zomer 2012 hebben we wederom DUBBUS gepakt voor de vakantie. Deze keer deden we het vanwege gezondheidsproblemen wat rustiger aan.
Via Luxemburg naar Duitsland, lekker langs de Moezel getuft en toen voor een rondje Nederland zodat mn vriendin eens wat meer van dt platte landje kon zien.
Via wederom Camping de Hei ,de Achterhoek, Giethoorn ,Sneek over de afluitdijk naar Voldendam en Marken. Natuurlijk Amsterdam en lekker naar het noordzeestrand om de vakantie in Rotterdam te beeindigen.

aan de Moezel

op de camping bij vrienden bij Winterswijk

op de afsluitdijk

eten op de dijk bij Marken

terug in Schiedam voor mn stamkroeg daar

en wild kamperen op het Eendei:

HY 1964 “Dubbus”,2CV6 1973"Sambalbij”

gehad: 25 eenden, DSuper5 1973, AK400 4x4 bimotor 1976, AZU 1961, AZU 1972, Traction Avant 11BL 1952, CX 2400GTI 1982, 3x Xantia berline nieuw,1x Xsara Picasso nieuw, 1x Xantia break 2.0i 16v 1996, 1 x Xantia break 1.9TD 1996, Xantia 1999 1.8i Exclusive

Profiel  
 
Gert-Jan Brink
> 1500 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1526
Geregistreerd: 10-03-2009

- 2CV 2cv6 1973
- HY HY78 1964
- Xantia 1.8 16v Exclusive break 1999
Gepost: 31 oktober 2013 06:08 PM
  [ # 24 ]

December 2012 DUBBUS nog even een weekje gebruikt toen ik voor mn werk in NL was. Ik rijd eigenlijk liever niet met hem swinters maar van augustus to Pasen stilstaan is ook niet het beste. Doordat ik een minslot heb loopt de accu niet (zo snel) leeg en hij startte na 5 maanden dan ook zonder problemen.

Omdat wij in mei onze zoon mochten verwelkomen op deze wereld hadden we dit jaar niet zoveel vakantie plannen. De familie in NL moest de kleine natuurlijk bewonderen dus wederom nu met de nieuwe directe vlucht van Alesund naar Amsterdam getogen en een dikke week in Nederland met Dubbus
gekampeerd, een paar dagen in Beekbergen maar vanwege de hitte (38 C)verkoeling aan de kust opgezogt.
Omdat het handig is je schoonmoeder bij je te hebben als je een baby hebt en zij al een aantal jaren niet op vakantie was geweest hebben we haar maar meegenome. ook Lindas zoon Odin van 22 kwam mee. Eerst zouden we voor hun een tent meenemen maar ik heb een leuk caravannetje gekocht wat perfect bleek te zijn.met voortent hadden we zo wat meer ruimte en schaduw.

Omdat in Januari de noorse APk verlopen was besloot ik samen met Odin de HY en caravan naar huis te rijden.
Moeders,schoonmoeder en baby lekker met het vliegtuig terug.
We haddne geen boot geboekt omdat we lekker wilde rijden zonder stress. De reis voerde ons via Duitsland , Denemarken over de brug bij Malmo naar Zweden en zo naar huis. 1x overnacht bij Kopenhagen en 1x bij Lillehammer in Noorwegen.

De 2100 km hebben we in 52 uren afgelegd waarvan 2x 8 uur overnachten. Dus 36 rijuren wat neer komet op gemiddeld 58 km per uur. Niet slecht voor zon oud beestje dat het laatste stuk over Dombås aardig moest werken. Nee niet hoevden sleutelen al heeft DUBBUS duidelijk groot onderhoud nodig. de koppeling schokt af en toe en het tripodeprobleem wat ik in 2007 in Zweden had speelde weer een paar uur op.

Vanwegen de verlopen noorse APK kon ik niet legaal in Noorwegen rijden. Je kunt een proefkenteken aanvragen maar dan moet je wel je kantekenplaten eerst inleveren en dat gaat een beetje moeilijk als je auto in Nl staat. Ook mag ik niet met een caravan met nederlands kenteken in Noorwegen rijden.

Tsja hoe doen we dat? Hij moet toch naar huis. Achteraf had ik om uitstel APK kunen vragen maar dat wist ik toen niet. Nu had ik nog mijn oude nderlandse platen en prachtige geplastificeerde kleurenkopien van mn oude nederlande kenteken bewijzen….. Ik heb nog een nederlands rijbewijs en natuurlijk een nederlands paspoort en alle mogelijke nederlandse bankpassen etc, genoeg om mn hele portemonnee mee te vullen. Op een landweggetje in Zweden dus maar ff de platen gewisseld en als nederlandse toerist door Noorwegen naar huis. Daar gelijk weer teruggewisseld en 4 dagen later APK goedgekeurd en weer legaal.



bijna thuis

wordt vervolgd

HY 1964 “Dubbus”,2CV6 1973"Sambalbij”

gehad: 25 eenden, DSuper5 1973, AK400 4x4 bimotor 1976, AZU 1961, AZU 1972, Traction Avant 11BL 1952, CX 2400GTI 1982, 3x Xantia berline nieuw,1x Xsara Picasso nieuw, 1x Xantia break 2.0i 16v 1996, 1 x Xantia break 1.9TD 1996, Xantia 1999 1.8i Exclusive

Profiel  
 
Gert-Jan Brink
> 1500 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1526
Geregistreerd: 10-03-2009

- 2CV 2cv6 1973
- HY HY78 1964
- Xantia 1.8 16v Exclusive break 1999
Gepost: 04 november 2013 11:24 AM
  [ # 25 ]

zo we zijn weer thuis in Aalesund.

Dubbus staat inmiddels binnen in mn werkplaats en ik ben begonnen met groot onderhoud. Eerst maar eens verse motorolie en de 123 teruggemonteerd. Hij loopt weer netjes.

Daarna de eerste rotte plek aangepakt. Al een paar jaar weet ik dat hier een slechte plek zit maar met verf en kit heb ik het een beetje in toom weten te houden. Zulke lasklussen ga ik op mn vakantie niet doen.

Zoals gewoonlijk is het plekje altijd erger dan verwacht en ik heb ook gelijk de deurpost maar beetgepakt. Die was erg gedeukt en zat vol met oude plamuur. Ik had er al eens een stuk traanplaat over gepopt zodat het er een beetje beter uitzag, het is immers toch geen dragend deel. Nu de boel maar eens goed beet gepakt.

na verwijdering kit en verf:

ook hier gatenkaas:

dus de slijptol erin:

binnenwerk gerepareerd:

en een nieuwe buitenkant :


ziet er al weer wat beter uit, nu nog plamuren/schuren/verven etc.

inmiddels zijn de voorstoelen gedemonteerd en is is ook de rechtervoordeur van binnen geschuurd en staan de wielkasten al in de grondverf.

De grijze verf heb ik na laten maken, ik wil de cabine zo origineel mogelijk laten.

HY 1964 “Dubbus”,2CV6 1973"Sambalbij”

gehad: 25 eenden, DSuper5 1973, AK400 4x4 bimotor 1976, AZU 1961, AZU 1972, Traction Avant 11BL 1952, CX 2400GTI 1982, 3x Xantia berline nieuw,1x Xsara Picasso nieuw, 1x Xantia break 2.0i 16v 1996, 1 x Xantia break 1.9TD 1996, Xantia 1999 1.8i Exclusive

Profiel  
 
paso
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9613
Geregistreerd: 10-08-2005

Gepost: 05 november 2013 02:04 AM
  [ # 26 ]

Oppassen voor beetje aandacht werk, we kennen er nog zo ene http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/214930/  Mr. Green

Maar het leest vlot dus blijf ik dat maar doen, vooral foto’s blijven posten. cool smile

Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005,  Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017

Profiel  
 
Gert-Jan Brink
> 1500 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1526
Geregistreerd: 10-03-2009

- 2CV 2cv6 1973
- HY HY78 1964
- Xantia 1.8 16v Exclusive break 1999
Gepost: 05 november 2013 12:17 PM
  [ # 27 ]

ook de neusplaten hebben wat aandacht nodig. 20 jaar met owatrol , loodmenie , kit , plamuur en verf hebben de roest aardig binnen de perken weten te houden.
Lassen was eigenlijk nooit echt nodig , het waren nooit meer dan kleine blaasjes. maar nu na verwijdering met de komstaalborstel is het duidelijk dat er een betere oplossing moet komen, lassen dus met die hap.

HY 1964 “Dubbus”,2CV6 1973"Sambalbij”

gehad: 25 eenden, DSuper5 1973, AK400 4x4 bimotor 1976, AZU 1961, AZU 1972, Traction Avant 11BL 1952, CX 2400GTI 1982, 3x Xantia berline nieuw,1x Xsara Picasso nieuw, 1x Xantia break 2.0i 16v 1996, 1 x Xantia break 1.9TD 1996, Xantia 1999 1.8i Exclusive

Profiel  
 
Ree
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5162
Geregistreerd: 29-06-2004

- HY H78 1600
- Dyane Akadyane
- Traction Avant 15
Gepost: 05 november 2013 12:24 PM
  [ # 28 ]
paso schreef:

Oppassen voor beetje aandacht werk, we kennen er nog zo ene http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/214930/  Mr. Green

Ja, maar je kan ook overdrijven, he?

Succes met je Dubbus!

Forget safety.
Live where you fear to live.
Destroy your reputation.
Be notorious.

― Rumi

Profiel  
 
puffel
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1173
Geregistreerd: 09-09-2008

- CX 25 GTi Turbo
- XM 2.1 TD automaat vsx
- 2CV club
- XM 2.0 16V Aut.
Gepost: 05 november 2013 01:09 PM
  [ # 29 ]

Gaaf om te lezen GJ! Ik was DUBBUS helemaal vergeten (sorry) maar na het lezen van dit is het leuk te weten dat Dubbus is STILL GOING STRONG!  Mooi verhaal man! I wish her (and yourself uiteraard) good luck!

Profiel  
 
Gert-Jan Brink
> 1500 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1526
Geregistreerd: 10-03-2009

- 2CV 2cv6 1973
- HY HY78 1964
- Xantia 1.8 16v Exclusive break 1999
Gepost: 28 november 2013 12:48 PM
  [ # 30 ]

lassen van diverse kleine hoekjes , die ik 20 jaar gelden niet nodig vond om te doen.

HY 1964 “Dubbus”,2CV6 1973"Sambalbij”

gehad: 25 eenden, DSuper5 1973, AK400 4x4 bimotor 1976, AZU 1961, AZU 1972, Traction Avant 11BL 1952, CX 2400GTI 1982, 3x Xantia berline nieuw,1x Xsara Picasso nieuw, 1x Xantia break 2.0i 16v 1996, 1 x Xantia break 1.9TD 1996, Xantia 1999 1.8i Exclusive

Profiel  
 
 
2 van de 31
 < Vorige 1 2 3 4 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook