Totaal aantal Berichten: 1967
Geregistreerd: 28-06-2012
- C4 (2004-heden) Coupe VTS 2.0 16v
Dat is geen probleem, want ik ga geen DS/ID aanschaffen. Ik moet er betrouwbaar en comfortabel maximaal 25.000km per jaar mee kunnen rijden. Airco en Cruise Control zijn pré en het moet nieuwer dan de ZX zijn. Waarschijnlijk wordt het een coupé/berline Xsara phase 3
Ex: ZX NP-JZ-34
Franse auto’s gaan niet stuk, die staken gewoon
Succes met zoeken!
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 1967
Geregistreerd: 28-06-2012
- C4 (2004-heden) Coupe VTS 2.0 16v
Of een oud model C5 met bollen…. Persoonlijk zou ik dolgraag een XM uit een van de laatste bouwjaren hebben, maar die dingen wegen zo veel, het verbruik is niet bepaald geweldig (ik zou dan graag een TCT willen hebben) en het veersysteem is gewoon weer een dingetje dat veel geld kan kosten.
Ex: ZX NP-JZ-34
Franse auto’s gaan niet stuk, die staken gewoon
Totaal aantal Berichten: 27809
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Ik geloof dat bij een XM het veersysteem lang niet mijn grootste zorg zal zijn…
Bij een XM zit het zorgpunt tussen de voor- en de achterbumper .
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 27809
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Ja, dat omschrijft het wel aardig
Totaal aantal Berichten: 1967
Geregistreerd: 28-06-2012
- C4 (2004-heden) Coupe VTS 2.0 16v
Jullie doelen daarmee neem ik aan op de elektronica? Dacht dat die in de laatste productiejaren redelijk waren opgelost?
Ex: ZX NP-JZ-34
Franse auto’s gaan niet stuk, die staken gewoon
Nee, zorgpunt nummer één van een XM is de verkrijgbaarheid van onderdelen. Als je stil komt te staan, weet je dus nooit hoe lang dat gaat duren. Voor een hobby-auto is dat niet erg, maar voor een dagelijkse auto wel.
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Zo, de gereviseerde carburateur en de electronische ontsteking gemonteerd. Alles werkt! Nu nog de fine tuning en afwerking.
Nog 2 weken, dan mag ik weer officieel de weg op
Groet, Rob
2CV6 1980 Verte Embrun
Het plaatje in de startpost laat nu zien van welke equipe’s het totale bedrag binnen is. Deze gegevens worden met de hand bijgewerkt en gaan dus niet zo real-time als bij het aanmelden.
En ja, je ziet het goed. Een lege regel bij equipe 16. Er is nog een plekje vrij dus.
Totaal aantal Berichten: 3713
Geregistreerd: 08-05-2005
- CX 2200
- CX 2200
De break zal (helaas voor de portemonnee) als benzineauto meegaan. Het gasstokje zal aan de 404 overgedragen worden.
Totaal aantal Berichten: 3713
Geregistreerd: 08-05-2005
- CX 2200
- CX 2200
Spelletje gevonden voor savonds bij het kampvuur 😄
Totaal aantal Berichten: 1301
Geregistreerd: 30-11-2009
- Xantia 3,0 V6 Exclusive Break (manuelle)
The semifinal countdown
Totaal: 19 + 2 organisatievrtgn + WW VW.
DS/ID 5
CX 2
XM 1
Ami 1
Jumper 1 (organisatie)
Jumpy 2
C6 1
ZX 2
GS 1
2CV 1
AZU 1
Burton 1
BX 1
Weetnogniet 1 (organisatie)
Jammer Tjerk (als ik het tenminste goed heb gecombineerd en gededuceerd)
Adri
Mijn ZX begint er al van te knorren bij het lezen van deze post! Lijkt me bijzonder mooi om mee te maken.
Nu de planning nog rond breien. Zit ook een festival precies van 9 t/m 13 sept waar mijn aandacht ook heen moet.
Totaal aantal Berichten: 6255
Geregistreerd: 07-07-2004
- XM V6 Exclusive Aut
- 2CV Club
Het is nog mogelijk, er is 1 plaats vrijgekomen…...