C4GP 2.0 EB6, zekering achteruitrijverlichting?
RuudR
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 790
Geregistreerd: 13-05-2005

- (Grand) C4 Picasso 1.2 Pure Tech
- C2 Furio
- DS 4 Airdream 1.6 eHdi
- 2CV Special
Gepost: 09 mei 2015 11:28 PM

Ik ben bezig met het plaatsen van een achteruitrijcamera. Nu dacht ik even simpel een geschakelde plus uit de zekeringkast te halen, ter plaatse van de zekering van de achteruitrijverlichting. Echter, ik kan in het instructieboekje nergens een zekering vinden, welke voor deze lampen is. Wie heeft er wijze raad? Ik wil graag, dat de camera inschakeld, bij het overschalen naar de achteruitversnelling.

Het vierde weekend van 2024 staat weer vast. Ook dan zijn jullie weer welkom in Oldeholtpade voor het, inmiddels, ZESTIENDE Lindetreffen!!

Profiel  
 
RuudR
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 790
Geregistreerd: 13-05-2005

- (Grand) C4 Picasso 1.2 Pure Tech
- C2 Furio
- DS 4 Airdream 1.6 eHdi
- 2CV Special
Gepost: 11 mei 2015 10:02 AM
  [ # 1 ]

Inmiddels heb ik een oplossing gevonden. De auto heeft een trekhaak, met 13- polig stopcontact. Ik heb achter het Bosch-kastje, in de kabelboom naar het stopcontact, de draad van de achteruitrijverlichting afgetakt en deze naar de + van het camera systeem gebracht. Je bent dan achter de BSI en hebt gewone 12 volt, waar de caravan nmee overweg kan. Auto in reverse en de camera en monitor gaan aan. Auto in vrij of vooruit, camera en monitor gaan weer uit.

Het vierde weekend van 2024 staat weer vast. Ook dan zijn jullie weer welkom in Oldeholtpade voor het, inmiddels, ZESTIENDE Lindetreffen!!

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook