
























Totaal aantal Berichten: 6351
Geregistreerd: 07-07-2004
- XM V6 Exclusive Aut
- 2CV Club
- Berlingo Multispace
Hoe zien die rubbers er uit?
Zo:
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Verder kan ik melden dat we heden avond de stramme as nog eens flink voorzien hebben van vet en schone 15W40, maar dat er nog niet echt verbetering merkbaar is. Hij staat nu met z’n rechterpootje in de lucht gekrikt geparkeerd, dan kan het brakke lager eens lekker inweken.
Ik ben er weer even klaar mee hoor
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Ondertussen:
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

























Totaal aantal Berichten: 6351
Geregistreerd: 07-07-2004
- XM V6 Exclusive Aut
- 2CV Club
- Berlingo Multispace
Ik heb nog wel het een en ander aan uitlaatrubbers liggen volgens mij. Bij een volgend bezoek aan het HQ zal ik even voor je in mijn bakken graaien.
Top
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!




























Totaal aantal Berichten: 9525
Geregistreerd: 27-09-2007
- C3 Pluriel 1.6 16v sensodrive
- (Grand) C4 Picasso PT130 EAT8 Shine
- C3 Picasso 1.6 VTi Exclusive
2d schreef:Hij staat nu met z’n rechterpootje in de lucht gekrikt geparkeerd, dan kan het brakke lager eens lekker inweken.
Staat het Wraxel nog steeds als een reu, die moet pissen, met een achterpoot omhoog?
Citroën en stock: DS23 Break Confort 1973, DS23IE Pallas bvm 1974, CX25TGD Turbo 2 ambulance 1990
Autres véhicules: 2x Moto Guzzi Le Mans II 1980, Peugeot 205 Accent 1.1 1993
Possédé et conduit: Honda CB500F 1974, 2CV6 1972, Renault 4F6 1977, CX2400 Super Break 1979, GSA1300 Service Tolée 1983, BX14RE 1983, BX19TRD Turbo Break 1989, XM2.1TD Break Ambiance 1994, AX1.4TGS 1993, AX1.1TGE 1995, CX25TRD Turbo 1 berline 1986
Ja, hij markeert z’n territorium
Gister wel even wezen kijken, ik moest dat TD-interieur opbergen. De torsieveer lijkt wat meer gangbaar te worden!
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!









Totaal aantal Berichten: 842
Geregistreerd: 29-05-2006
- Dyane 6 Commerciale
Die uitlaatrubbers zijn ook gebruikt op de Seat Terra. Misschien dat dat scheelt




























Totaal aantal Berichten: 9525
Geregistreerd: 27-09-2007
- C3 Pluriel 1.6 16v sensodrive
- (Grand) C4 Picasso PT130 EAT8 Shine
- C3 Picasso 1.6 VTi Exclusive
En gewoon op de AX!
Citroën en stock: DS23 Break Confort 1973, DS23IE Pallas bvm 1974, CX25TGD Turbo 2 ambulance 1990
Autres véhicules: 2x Moto Guzzi Le Mans II 1980, Peugeot 205 Accent 1.1 1993
Possédé et conduit: Honda CB500F 1974, 2CV6 1972, Renault 4F6 1977, CX2400 Super Break 1979, GSA1300 Service Tolée 1983, BX14RE 1983, BX19TRD Turbo Break 1989, XM2.1TD Break Ambiance 1994, AX1.4TGS 1993, AX1.1TGE 1995, CX25TRD Turbo 1 berline 1986
Het ziet er niet alleen uit alsof het in de auto zou horen, het zit ook prima, wat lager dan de lichtgrijze stoelen en mooi stevig. Helemaal fijn dus.
En vervolgens dacht ik even nog wat ICCCR-modder uit de wielkasten te spuiten, maar dat is vreselijk uit de hand gelopen. Ik heb de/het Wrackxsel gewassen!
En meteen een nieuw uitzoekklusje gevonden. Altijd al een olietemperatuurmeter willen hebben, en die bonusmeters zijn mooi meegenomen zo!
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Kijk
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!














































Totaal aantal Berichten: 43406
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Prachtig, ik sleep die metertjes al zeker 20 jaar achter me aan tof dat ze eindelijk van pas komen!
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Mooi
De thermometer voor de olie in mijn blok heeft een draad M16*1,5 en de oliedruksensor M12*1,5. Weten we dat alvast. Nu uitzoeken welke sensors te gebruiken zijn.
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Kijk nou, actiefoto’s van de Axel tijdens het ritje van de forummeeting vandaag!
DSC_6483 (2) by azu250, on Flickr
DSC_6509 (2) by azu250, on Flickr
Martijn, leuk!
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!