7 van de 9
« Eerste  < Vorige 5 6 7 8 9 Volgende > 
   
persfoto’s
cx25gtit2
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3891
Geregistreerd: 26-03-2005

- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
Gepost: 30 augustus 2015 01:55 AM
  [ # 91 ]

Photo Guyot - Citroen 24.273

Citroen CX - magnifiek zweven !!  mijn Flickr foto stream  mijn CX GTi Turbo 2 KdFi draadje

Profiel  
 
cx25gtit2
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3891
Geregistreerd: 26-03-2005

- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
Gepost: 30 augustus 2015 01:57 AM
  [ # 92 ]

CX Athena (?)

Citroen CX - magnifiek zweven !!  mijn Flickr foto stream  mijn CX GTi Turbo 2 KdFi draadje

Profiel  
 
cx25gtit2
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3891
Geregistreerd: 26-03-2005

- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
Gepost: 30 augustus 2015 01:59 AM
  [ # 93 ]

een rechts gestuurde CX Pallas

Citroen CX - magnifiek zweven !!  mijn Flickr foto stream  mijn CX GTi Turbo 2 KdFi draadje

Profiel  
 
cx25gtit2
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3891
Geregistreerd: 26-03-2005

- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
Gepost: 30 augustus 2015 02:06 AM
  [ # 94 ]

erg grappig deze mensen/compositie om de auto wat extra’s te geven.

GTi 1978

Citroen CX - magnifiek zweven !!  mijn Flickr foto stream  mijn CX GTi Turbo 2 KdFi draadje

Profiel  
 
F.SvM
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9321
Geregistreerd: 25-05-2010

- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Gepost: 30 augustus 2015 10:30 AM
  [ # 95 ]
JWH schreef:
cx25gtit2 schreef:

. . . en dan die foto er boven ?  Meneer met akten koffer….  dat gebouw…. ??

Ja dat is heel irritant, ik weet zeker dat ik het gebouw ken maar ik kan er niet op komen.
Maar ik heb twee Françaises in dienst, die zal ik het morgen eens vragen.
Eerst nog maar eens een mooie persfoto.


JW

Zie het nu pas,maar kijk eens naar de remleidingen/slangen.
Die zitten er andersom aan.

VgF

De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/

http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/

Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.

Profiel  
 
JWH
> 1900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1929
Geregistreerd: 18-03-2012

- C5 Break Prestige 2.0 16V
- CX 25RD Turbo
Gepost: 30 augustus 2015 10:39 AM
  [ # 96 ]

Ja, de foto is in spiegelbeeld afgedrukt, de fotograaf en de pr afdeling van Citroën heeft hier behoorlijk zitten slapen indertijd.

Profiel  
 
Nielsje
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4722
Geregistreerd: 17-09-2012

- CX 2400 Pallas
Gepost: 30 augustus 2015 10:41 AM
  [ # 97 ]

Misschien de uitvoering voor rechtsgestuurde modellen!

 

 

 

 

 

 

...

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27809
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 30 augustus 2015 10:44 AM
  [ # 98 ]

Spiegelbeeld of niet, blijft een gave foto!

Zo’n vroege 2400 GTi blijft ook erg gaaf Wink

Profiel  
 
Nielsje
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4722
Geregistreerd: 17-09-2012

- CX 2400 Pallas
Gepost: 30 augustus 2015 10:45 AM
  [ # 99 ]

Ja.. een vroege GTi of laagdaks Prestige zijn wel de uitvoeringen die ik misschien ooit ooit nog wel zou willen hebben..

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27809
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 30 augustus 2015 10:51 AM
  [ # 100 ]

Haha, tussen die 2 zou ik ook twijfelen betreft een serie 1 Wink

Maar ja een 66/67er DS 21 Pallas is ook mooi!

Profiel  
 
Nielsje
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4722
Geregistreerd: 17-09-2012

- CX 2400 Pallas
Gepost: 30 augustus 2015 11:02 AM
  [ # 101 ]

Het leuke van CX is dat je een mooi, goed exemplaar voor relatief weinig geld kan rijden.
De duurste CX-en die ik gezien heb zitten in de 12k ~ 17k range. Dat is niets vergeleken met DS-en en SM’s in vergelijkbare staat.
Dus, eerst die loterij winnen, of m’n ziel verkopen aan de duivel en gaan werken bij een bank.

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27809
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 30 augustus 2015 11:08 AM
  [ # 102 ]

CXen heb ik al gezien boven de 20k, zelfs 30k. Niet vaak maar toch.

Over een paar jaar verwacht ik dat 20k geen uitzondering meer is voor een echt goed exemplaar in gewilde uitvoering, we zullen zien Wink

Het probleem van CXen is onderdelen, bij de DS geen enkel probleem. SM tja zowel onderdelen als de aanschaf is een probleem Laughing

Profiel  
 
Nielsje
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4722
Geregistreerd: 17-09-2012

- CX 2400 Pallas
Gepost: 30 augustus 2015 11:12 AM
  [ # 103 ]

Het probleem is niet de onderdelen (bij CX en GS), maar de wil van mensen Wink
Het is maar staal. Met een draaibank en een paar rechterhanden kan je een heel eind komen.

Bij een DS is er veel reproductie, omdat mensen het willen. Als de wil er is, komt er geld en dan gaat het vanzelf wel rollen.
Zolang het bij een handjevol liefhebbers blijft, wordt het lastig.

De SM is gewoon een verhaal apart. Iedereen die er een heeft of wil, is knettergek Smile

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
Breeze
> 1300 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1301
Geregistreerd: 30-11-2009

- Xantia 3,0 V6 Exclusive Break (manuelle)
Gepost: 30 augustus 2015 11:28 AM
  [ # 104 ]
par eXeMple! schreef:

Een nieuwe 2 liter Relfex Break.

Freudiaans?

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27809
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 30 augustus 2015 11:31 AM
  [ # 105 ]
Nielsje schreef:

Het probleem is niet de onderdelen (bij CX en GS), maar de wil van mensen Wink
Het is maar staal. Met een draaibank en een paar rechterhanden kan je een heel eind komen.

Bij een DS is er veel reproductie, omdat mensen het willen. Als de wil er is, komt er geld en dan gaat het vanzelf wel rollen.
Zolang het bij een handjevol liefhebbers blijft, wordt het lastig.

De SM is gewoon een verhaal apart. Iedereen die er een heeft of wil, is knettergek Smile

Niet alles is van staal bij een CX…
Vergeet de elektrische onderdelen niet.

Ook de stoelbekleding is erg dun.

En dan nog eens het fragiele plastic wat allemaal breekt omdat het oud is.
Zo is er op het moment bijvoorbeeld amper nog aan achterremschijven van een break te komen, dat maak je ook niet zomaar even zelf na.

Staal is idd allemaal na te maken, andere zaken zijn soms wel een uitdaging.

Profiel  
 
 
7 van de 9
« Eerste  < Vorige 5 6 7 8 9 Volgende > 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook