trekhaak
marcel-gsxr7
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 2
Geregistreerd: 23-01-2017

Gepost: 27 januari 2017 05:11 PM

hallo
Heeft er iemand ervaring met olifant trekhaken.
Ik wil hem zelf gaan plaatsen op een c3 van 2014 met parkeersensoren
Gr marcel

Profiel  
 
RuudR
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 787
Geregistreerd: 13-05-2005

- (Grand) C4 Picasso 1.2 Pure Tech
- C2 Furio
- DS 4 Airdream 1.6 eHdi
- 2CV Special
Gepost: 28 januari 2017 09:20 AM
  [ # 1 ]

De trekhaken op zich zullen vast wel goed zijn. Hou je er wel rekening mee dat je een afneembare trekhaak nodig hebt. Anders moet je de parkeersensoren uit zetten en heb je daar niets meer aan. De sensoren zullen namelijk altijd de kogel zien, waardoor je altijd een obstakel dicht bij de auto hebt. Dit was voor mij de reden om een afneembare Bosal trekhaak te monteren. Ik heb bovendien bewust gekozen voor de Bosal, omdat deze een hogere kogeldruk mag hebben, 85 kg. Niet dat je daar bij normaal gebruik iets van zal merken, maar mocht je toevallig electrische fietsen op een fietsenrek gaan vervoeren, dan heb je die hogere kogeldruk zeker nodig. Succes met je keuze.

Het vierde weekend van 2024 staat weer vast. Ook dan zijn jullie weer welkom in Oldeholtpade voor het, inmiddels, ZESTIENDE Lindetreffen!!

Profiel  
 
marcel-gsxr7
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 2
Geregistreerd: 23-01-2017

Gepost: 12 februari 2017 08:11 AM
  [ # 2 ]

Bedankt voor de reactie.
Ik heb toch een olifant trekhaak besteld wel 1 die afneembaar is zit een goede bouwtekening bij als ik hem geplaatst heb laat ik mijn bevingingen nog horen

Profiel  
 
boes
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 20
Geregistreerd: 11-04-2013

Gepost: 16 maart 2017 08:14 PM
  [ # 3 ]

Het spijt me dat ik “te laat” ben….
Ik heb net een vaste haak onder mijne gezet. En de PDC heeft geen last van de haak.
De kabelboom heeft een microswitch die het systeem uit zet bij het insteken van de stekker.
Succes bij de montage.

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook