5 van de 5
« Eerste  < Vorige 3 4 5
   
ErikV’s CX 2200 ‘76 - Madame Pyrénées
Gepost: 18 juli 2017 01:42 PM
  [ # 61 ]

Lees nooit de site..gebruik de bucket al zolang ik weet vanuit de pic-bieb. Ik zie zelf namelijk wel de foto’s in het bericht. Zal pogen snel op te lossen.

Veni vidi zweefti

Profiel  
 
ronvanzon
> 400 berichten
RankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 437
Geregistreerd: 25-04-2010

- CX 2400 Pallas
- Overig AK400 (besteleend)
Gepost: 18 juli 2017 01:55 PM
  [ # 62 ]
erikv schreef:

... Vandaag Van Gompel gebeld, en die vertelde blablabla

He, wil dat zeggen dat je in de buurt van Eindhoven woont?

gr Ron

AK400 op LPG
CX2400 Pallas op LPG/123Ignition
C5 break voor de lange stukken

Profiel  
 
Gepost: 18 juli 2017 03:05 PM
  [ # 63 ]

@Ronvanzon: Jazeker, in het pittoreske Bladel Mr. Green

Veni vidi zweefti

Profiel  
 
ronvanzon
> 400 berichten
RankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 437
Geregistreerd: 25-04-2010

- CX 2400 Pallas
- Overig AK400 (besteleend)
Gepost: 18 juli 2017 11:07 PM
  [ # 64 ]

Oh leuk, zullen we een keer een minimeeting organiseren?
Ik woon op een steenworp van van Gompel

Gr Ron

AK400 op LPG
CX2400 Pallas op LPG/123Ignition
C5 break voor de lange stukken

Profiel  
 
Gepost: 12 maart 2018 11:40 AM
  [ # 65 ]

Even een kleine update over de Madame;

Het weer wordt weer beter, dus we gaan binnenkort weer verder met het opknappen. Mr. Green Hopelijk dit jaar uitbreiding van de garage klaar, kan ze mooi permanent droog aan huis staan, in plaats van deeltijd Razz


Ik zal over de week kijken of ik de foto’s in het topic kan vervangen; heb nog geen fatsoenlijke 3rd party gevonden..ook niet echt meer naar gezocht eigenlijk Rolling Eyes

Veni vidi zweefti

Profiel  
 
Gepost: 17 oktober 2018 12:20 PM
  [ # 66 ]

Na lange tijd weer een update te melden, en meteen een vraag;

De garage is aangebouwd, we zijn nu in de laatste fase (afwerking e.d.) Dus Madame kan over enkele weken naar binnen gedraaid worden cheese

Nu de vraag; aangezien de motor niet meer draait (doorgebrande electriek), werkt de hydrauliekpomp ook niet. Wat is de beste manier om de wagen op- en van de ambulance te krijgen? Blijft de ‘garage-stand’behouden? Of is er een simpele truc om dit voor elkaar te krijgen?

Veni vidi zweefti

Profiel  
 
René Jongejan
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9122
Geregistreerd: 27-09-2007

- C3 Pluriel 1.6 16v sensodrive
- C3 Picasso 1.6 VTi Exclusive
Gepost: 17 oktober 2018 12:45 PM
  [ # 67 ]
erikv schreef:

Blijft de ‘garage-stand’behouden?

Nope

erikv schreef:

Of is er een simpele truc om dit voor elkaar te krijgen?

Lees vanaf hier https://www.citroen-forum.nl/forums/viewreply/2006828/ maar eens een post of 15 verder.

Citroën en stock: DS23 Break Confort 1973, DS23IE Pallas bvm 1974, CX25TGD Turbo 2 ambulance 1990
Autres véhicules: 2x Moto Guzzi Le Mans II 1980, Peugeot 205 Accent 1.1 1993
Possédé et conduit: Honda CB500F 1974, 2CV6 1972, Renault 4F6 1977, CX2400 Super Break 1979, GSA1300 Service Tolée 1983, BX14RE 1983, BX19TRD Turbo Break 1989, XM2.1TD Break Ambiance 1994, AX1.4TGS 1993, AX1.1TGE 1995, CX25TRD Turbo 1 berline 1986

Profiel  
 
Gepost: 17 oktober 2018 12:59 PM
  [ # 68 ]

Geweldig! Very Happy

Bedankt voor de snelle reactie!

Veni vidi zweefti

Profiel  
 
 
5 van de 5
« Eerste  < Vorige 3 4 5
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook