6 van de 6
« Eerste  < Vorige 4 5 6
   
Mehari Azur - authentique - klaar voor de zomer
verkuilm
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2063
Geregistreerd: 05-12-2004

Gepost: 19 maart 2019 05:03 PM
  [ # 76 ]

Ja mooi die ombouw van de regelaar. Je moet toeren maken en onbelast 14,4 meten. Maar zon electronische altijd wel goed.
Druppel laders, ik doe het niet die dingen kunnen stuk. En eigenlijk al jaren geen probelem meer met accus. Hoe goedkoper hoe beter. Die gel dingen niet doen die gaan stuk.

Klopt wonderolie. Even op de verwarming zetten. Erin gieten en dan de veerpot ff draaien. Zit het overal.

ALs je de auto wat kent maar eens opletten. Veel 2cv achtige hebben te kleine primaire sproeier.
Je merkt dat aan het einde van de eerste trap, gaat inhouden. Gaat tweede trap op gaat ie weer soepel verder.
Mijn mehari 4x4 was prima(nu 650cc cilinders alles anders)
Mijn 78 eend had orgineel 120 maar reed voor geen meter alleen bij 30 graden ging het. nu 125 loopt soepel.
Had pas een dyane uit 1976 ook van 120 naar 125. Enorm verschil.
Latere eenden heb 102. Vaak is naar 110 zat.
Uiteraard moet rest op orde zijn. Mooiste op de rollerbank ook meerdere keren gedaan. Maar merk het nu zo ook wel.

Mehari 4x4 1982
2cv6 club 1978
Mehari plage 1986
Vanclee mungo 1980

Profiel  
 
 
6 van de 6
« Eerste  < Vorige 4 5 6
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook