C5 Tourer 2010 temperatuursensor
RuudR
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 790
Geregistreerd: 13-05-2005

- (Grand) C4 Picasso 1.2 Pure Tech
- C2 Furio
- DS 4 Airdream 1.6 eHdi
- 2CV Special
Gepost: 27 juli 2018 05:06 PM

Wie weet het? Waar zit in het interieur van de C5 Tourer, dus het huidige model, de temperatuursensor voor de airco? Wanneer ik de airco op een lage temperatuur zet en de bediening op “auto”, verwacht ik dat de airco op vollekracht gaat blazen en enorm koud wordt, gezien de huidige buitentemperaturen van 30+. Echter bij mijn auto niet, de aanjager gaat slechts naar 3/4 van zijn kracht en de temperatuur die uit stroomt, is niet dat je zegt koud, maar eigenlijk warm. De buiten temperatuur lijkt mij wel goed te worden aan gegeven, rond de 32 graden. Daarom verdenk ik de binnen sensor.

Wie het weet, mag het zeggen. Bij voorbaat dank.

Het vierde weekend van 2024 staat weer vast. Ook dan zijn jullie weer welkom in Oldeholtpade voor het, inmiddels, ZESTIENDE Lindetreffen!!

Profiel  
 
RuudR
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 790
Geregistreerd: 13-05-2005

- (Grand) C4 Picasso 1.2 Pure Tech
- C2 Furio
- DS 4 Airdream 1.6 eHdi
- 2CV Special
Gepost: 27 juli 2018 09:13 PM
  [ # 1 ]

Inmiddels heeft de auto aan Lexia gehangen en blijkt er op elektronica gebied niets mis te zijn. Wel hebben we met een speciaal lampje ontdekt dat de airco lekt. Waar? Dat wordt nog even zoeken na de vakantie. Nu eerst lekker weg met de andere auto.

Het vierde weekend van 2024 staat weer vast. Ook dan zijn jullie weer welkom in Oldeholtpade voor het, inmiddels, ZESTIENDE Lindetreffen!!

Profiel  
 
RuudR
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 790
Geregistreerd: 13-05-2005

- (Grand) C4 Picasso 1.2 Pure Tech
- C2 Furio
- DS 4 Airdream 1.6 eHdi
- 2CV Special
Gepost: 08 november 2018 08:15 PM
  [ # 2 ]

Helaas is gebleken dat de airco zo lek is als een vergiet. Eerst wat andere strubbelingen oplossen en daarna is de airco aan de beurt…

Het vierde weekend van 2024 staat weer vast. Ook dan zijn jullie weer welkom in Oldeholtpade voor het, inmiddels, ZESTIENDE Lindetreffen!!

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook