2 van de 2
 < Vorige 1 2
   
Radio gaat vanzelf naar max volume
Zoschoen
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 13
Geregistreerd: 01-02-2019

Gepost: 16 februari 2019 05:48 PM
  [ # 16 ]

Dank voor de reacties,

De spanning is er idd meermaals afgeweest. Van de eco modus wist ik nog niets maar dat zou wel betekenen dat ik op een gegeven moment een nieuwe accu kan verwachten aangezien de tijd dat de deuren open zijn geweest niet gek lang was (klein uurtje). Ik snap niets van de radio maar als het zo blijft, fan ben ik in ieder geval dik tevreden Wink

Over de deuren en hun zwakke doorvoer tulle heb ik al veel gelezen, en daar zal ook wel het probleem zitten. De stekkers bij de voordeuren krijg ik nogniet echt los aangezien de deurkant ook meedraait en dat is niet de bedoeling. Later op een rustig moment eens uitzoeken hoe ik de achterkant kan vasthouden terwijl ik de stekker losdraai. Dan eerst inspuiten met contact spray en hopen op de makkelijkste oplossing Wink

Het gekke is wel dat wanneer ik de portieren met de sleutel in de bijrijderskant sluit, wel alles ook daadwerkelijk dichtgaat. Motorisch probleem dus denk ik wel uitgesloten.

Dank voor de hulp zo ver,

Michel.

Profiel  
 
paso
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9613
Geregistreerd: 10-08-2005

Gepost: 16 februari 2019 09:20 PM
  [ # 17 ]

Accu kun je gewoon meten, moet niet op zijn einde zijn, als je ergens een groot verlies hebt loopt die ook al snel in eco mode. Eco mode is gewoon ter beveiliging van het elektrisch circuit. Als je hem op contact hebt staan met de radio aan, maakt niet uit hoe lang je de deuren open hebt, gaat die ook in eco mode na een tijdje.

Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005,  Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017

Profiel  
 
Zoschoen
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 13
Geregistreerd: 01-02-2019

Gepost: 17 februari 2019 07:03 AM
  [ # 18 ]

Ah, ok. Ik snap het Smile daar is goed over nagedacht. Ik ga je tip over de accu meten zeker volgen aangezien ik graag weet waar ik mee af ben.
Vandaag staat er een lange rit gepland, dus de ultieme test voor de radio…


Dank paso voor het meedenken.

Groet,

Michel.

Profiel  
 
 
2 van de 2
 < Vorige 1 2
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook