Ingmar stelt zich voor
Ingmar55555
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 16

Gepost: 14 februari 2020 04:52 PM

Hej Allen,
Mijn naam is Ingmar Hoogendijk ben 56 jaar en na een aantal E-klasses tot op bijna de draad afgereden te hebben, heb ik een drietal weken geleden een mooie C6 uit 2008 weten te bemachtigen.
Tot nu kan ik niet ander zeggen dat hij mij goed bevalt, inmiddels wel wat dingetje tegen gekomen, maar goed in grijze verleden ook Citroen gereden VISA, AX, BX en Xantia dus ik ben wel wat gewend.
Ik zal er later wel op terug komen. Maar het went snel Smile. Maar c’est pas comme d’un Citroen…

Denk dat ik een soort logboek ga aanlegggen zoals ik dat ook bij mijn vorige auto’s op mercedes-forum heb gedaan. Op dit moment nog wel steeds eigenaar van een E-klasse combi uit 2001 met 535 dkm op de teller, maar als het goed is gaat dat morgen veranderen en gaat hij naar Friesland toe voor de volgende ruk aan km. Motorische gezen is ie met een 320 cdi motor nog in orde, maar de carossierie is van Duits pisbakkenstaal gemaakt en roestte al in de fabriek, de laatste 3 jaar heb ik daar niet al te veel meer aangedaan.

Reden voor mij om over te stappen is het feit dat Femke Halsema, nu weet je gelijk waar ik woon, mijn auto liever ziet gaan dan komen. Echter heb geen gebruik gemaakt van haar aanbieding om 750 euro korting te krijgen op een elektrische fiets.
Ook omdat er geen verlengsnoer aanzit, dus de uitvoering. van de C6 is dan ook wederom een diesel V6 2.7 Hdi. ben er een maand of twee naar op zoek geweest en een afspraak in Duitsland stond al toen ik deze vond bij Walter van Broekhoven in Utrecht. Leuke garage en prettig contact en ditto onderhandeling.

Que werk zit ik in de IT zoals dat heet, in een Telecom omgeving bij een Zweedse levernacier van infrastructuur. Naast het werk heb ik van allerlei hobby’s, en sleutelen aan de auto hoort daat zeker bij. Alleen de laaste 2 jaar is het allemaal wat lastiger geworden omdat de sleutelplaats bij mijn vorge werkgever hier in Amsterdam gesloten is.
En met al die BOA’s die tegenwoordig door de wijken om de buurt leefbaarder te maken, zou het een te dure hobby gaan worden.

Naast het sleutelen zijn ook fotografie, electronica en wat klooien met hout en staal wel iets waar ik in vrije tijd wat uurtjes in besteed.

Ik hoop dan ook van dit forum, net zoals op het Mercedes forum, veel kan leren en ook door de reeds opgebouwde kennis mbt. autotechniek ook hier te kunnen bijdragen.
ik zal binnenkort eens wat mooiere foto’s plaatsen, en tot dan moeten jullie het even met dit plaatje doen.

P1010195 by Ingmar Hoogendijk, on Flickr

Als er mensen in de buurt van Amsterdam Zuid-osst zijn met een C6 en ook andere Citroens lijkt met het leuk om elkaar een keer informeel de hand te schudden.

Tot lezens,
Groet,

Ingmar
PS. Als ie iemand op dit forum mijn VIN kan decoderen tot een lijstje met data mbt de auto(opties ed.) dan houd ik mij aanbevolen. Stuur mij dan even svp een pb-tje.

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2020 | adverteren
Facebook