my citroen app
extragroot
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 171
Geregistreerd: 21-06-2007

Gepost: 28 juni 2020 12:32 PM

beste ,

ik kan plots niet meer inloggen op de smartphone op de ‘mycitroen’ app.

zogezegd is mijn email/login verkeerd.

ik heb al 2keer een nieu paswoord aangevraagd , en het werkt nooit .
ook op een andere gsm geprobeerd met hogere IOS besturingsysteem , en kan niet inloggen.

kan je ergens online zien of hun server plat ligt ?

dank

1- Renault 5 campus
2- Nissan Vanette
3- Honda CRV
4- Citroen Berlingo II
5- Citroen Berlingo III
6- Citroen Berlingo IIII

Profiel  
 
E-Ric
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 3
Geregistreerd: 30-06-2020

Gepost: 30 juni 2020 03:21 PM
  [ # 1 ]

Ik heb hetzelfde sinds afgelopen zondag. Heb je al kunnen inloggen of nog steeds niet?

Profiel  
 
E-Ric
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 3
Geregistreerd: 30-06-2020

Gepost: 30 juni 2020 05:39 PM
  [ # 2 ]

Of zou het hier iets mee te maken kunnen hebben? Ik kreeg daarnet deze e-mail. Heb weliswaar geen DS maar een ‘normale’ Citroën.

================================================

Geachte meneer XXXXX,

Onze eerste prioriteit is uw veiligheid onderweg en maximaal rijplezier. Bij aankoop van uw nieuwe DS heeft u zich aangemeld voor onze gratis Teleservices. Met de intelligente Teleservices analyseert DS uw auto in real time en wordt u gewaarschuwd wanneer een onderhoudsbeurt nodig is of een bepaald onderdeel in uw auto aandacht nodig heeft. Dit gebeurt middels een melding in het dashboard.

Met Teleservices zorgen wij er ook voor dat de melding van uw auto wordt verstuurd naar onze klantenservice om vervolgens contact met u op te nemen voor advies en, indien nodig, een werkplaatsafspraak voor u te plannen. Echter is deze service tijdelijk niet beschikbaar. U krijgt nog wel een melding in uw dashboard bij eventuele storingen of voor onderhoud, maar de melding komt tijdelijk niet door bij onze klantenservice voor opvolging.

Om toch optimaal van uw DS te blijven genieten, is het van belang dat u een eventuele melding in uw dashboard snel opvolgt. Wij adviseren u in dat geval direct contact op te nemen met de DS Dealer en/of Erkend Reparateur. Zij kunnen u voorzien van instructies en advies over de te ondernemen acties.

Onze excuses voor dit tijdelijk ongemak. Het is uiteraard onze eerste prioriteit dat de meldingen weer goed doorkomen bij onze klantenservice en we u weer kunnen voorzien van advies onderweg. U ontvangt bericht van ons zodra deze service weer is geactiveerd.

Voor vragen kunt u elke werkdag tussen 09.00 tot 17.00 terecht bij één van onze medewerkers via
0800 - 1955 of bij uw DS Dealer en/of Erkend Reparateur.

Met vriendelijke groet,

Team DS Nederland

Profiel  
 
E-Ric
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 3
Geregistreerd: 30-06-2020

Gepost: 30 juni 2020 11:12 PM
  [ # 3 ]

Er is zojuist een update van de app verschenen. Na installatie hiervan kon ik weer inloggen.

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2020 | adverteren
Facebook