Bluetooth telefoon valt weg - connectie bluetooth werkt wel voor muziek
grid8400
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 4
Geregistreerd: 21-05-2012

Gepost: 18 juli 2020 10:02 AM

Hoi,

Ik ben sinds gisteren eigenaar van een DS4 1.6 e-HDI Chic (na jaren een Audi e-tron A3).

Na het ophalen bij de garage ben ik mijn iphone Xs gaan verbinden via de bluetooth optie. Dit werkte direct.
Daarna het bluetooth device de telefoonfucntie verbonden en de media functie.

De media functie werkt perfect en ik kan gewoon muziek afspelen echter de telefoonfunctie valt na ca. 1 minuut weer weg. Dus mijn iPhone is gewoon nog als extern device verbonden, en ik kan bijvoorbeeld Spotify muziek afspelen maar het systeem ziet niet meer mijn verbinding van de telefoon functie en ik kan dus niet bellen.

Kies ik onder apparaat beheer weer mijn iphone en verbind ik de telefoon dan kan ik bellen maar die verbinding valt weer na een minuut weg.

Iemand anders dit ook meegemaakt? Is het een kwestie van de bluetooth module laten vervangen?

Tevens viel mij nu pas op dat het kleine display van de “boordcomputer” recht bovenin een cirkel heeft. Ik neem aan dat dit display los vervangen kan worden, mijn vraag of iemand advies heeft waar dit te laten doen en wat ongeveer de kosten zijn? Ik ben namelijk bang dat dit niet onder de 6 maanden Bovag garantie zal vallen.

Ik heb wel al de garage waar ik hem heb gekocht al een mailtje gestuurd (van de Linden in Hoogeveen) dus ben benieuwd hoe ze hiermee omgaan. Zou ze natuurlijk sieren als ze hier nog iets aan kunnen doen, maar ik reken er niet op.

Anyways, bedank alvast voor jullie reactie!

Profiel  
 
grid8400
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 4
Geregistreerd: 21-05-2012

Gepost: 18 juli 2020 02:19 PM
  [ # 1 ]

Volgens mij heb ik hem in de verkeerde groep gezet deze post, sorry daarvoor Admin Smile

Profiel  
 
RuudR
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 775
Geregistreerd: 13-05-2005

- (Grand) C4 Picasso 1.2 Pure Tech
- C2 Furio
- DS 4 Airdream 1.6 eHdi
- 2CV Special
Gepost: 04 oktober 2021 08:10 AM
  [ # 2 ]

Heb je inmiddels een oplossing? Ik ervaar hetzelfde probleem, ontdekte ik gisteren, toen ik voor het eerst wilde telefoneren onderweg.

Het vierde weekend van 2024 staat weer vast. Ook dan zijn jullie weer welkom in Oldeholtpade voor het, inmiddels, ZESTIENDE Lindetreffen!!

Profiel  
 
grid8400
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 4
Geregistreerd: 21-05-2012

Gepost: 05 oktober 2021 08:07 AM
  [ # 3 ]

Hoi, inmiddels heb ik de DS4 niet meer, echter er was volgens de garage dus geen oplossing voor. De combi met bepaalde iphones werkt helaas niet goed.

Profiel  
 
RuudR
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 775
Geregistreerd: 13-05-2005

- (Grand) C4 Picasso 1.2 Pure Tech
- C2 Furio
- DS 4 Airdream 1.6 eHdi
- 2CV Special
Gepost: 05 oktober 2021 08:33 AM
  [ # 4 ]

Dankjewel voor je reactie grid8400. Ik zal er dan ook eens naar vragen bij een dealer. Misschien is er inmiddels toch een mogelijkheid.

Het vierde weekend van 2024 staat weer vast. Ook dan zijn jullie weer welkom in Oldeholtpade voor het, inmiddels, ZESTIENDE Lindetreffen!!

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook