Kolomschakelaar vervangen
RuudR
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 787
Geregistreerd: 13-05-2005

- (Grand) C4 Picasso 1.2 Pure Tech
- C2 Furio
- DS 4 Airdream 1.6 eHdi
- 2CV Special
Gepost: 29 april 2022 02:48 PM

Een week of wat terug stopte het ruitensproeierpompje er spontaan mee. Eerste idee was dat er een zekering stuk was. Gezocht in het boekje en uitgevonden dat dat zekering 20 onder de motorkap moest zijn. Inderdaad, de zekering was stuk. Nieuwe er in, nagemeten, maar geen werkend pompje. Dan zou je zeggen, dan is het pompje stuk, die dingen slijten en/of gaan in de wintermaanden wel eens vast zitten. Nieuw pompje besteld, gemonteerd en ..... geen werkend pompje. Oude en nieuwe pompje getest en deze werken. Gisteren is de auto uitgelezen en is er geen storing gevonden. Dus houden we het er op, dat de Com2008 stuk is. En dan kom ik op mijn vraag:

Wie kan mij vertellen, wat en waar ik dingen los moet halen, zodat ik het stuur kan verwijderen? De kappen rond de Com2008 vind ik 2 schroeven onderin, maar hoe en waar zit de airbag vast? Zo het lijkt, moet het stuur er af, om de Com2008 te verwijderen en de nieuwe te plaatsen.

Graag jullie bruikbare tips.

Het vierde weekend van 2024 staat weer vast. Ook dan zijn jullie weer welkom in Oldeholtpade voor het, inmiddels, ZESTIENDE Lindetreffen!!

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook