Kleurenposter ikonot
arno verreijt
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 2
Geregistreerd: 12-06-2011

Gepost: 20 april 2023 04:24 PM

Ik overweeg een ds te kopen. Weet echter nog niet goed welke kleur het mooiste is. Kan iemand mij adviseren of en waar de ikonoto
Kleurenposter te verkrijgen is?

Profiel  
 
ansarin
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 97
Geregistreerd: 22-06-2021

Gepost: 20 april 2023 04:55 PM
  [ # 1 ]

Ik meen me te herinneren dat die niet meer gemaakt wordt. Misschien met een mazzeltje nog viavia.

Dsuper ‘73

Profiel  
 
Frans&Inge
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 74
Geregistreerd: 10-07-2022

- ID/DS D-super 5
Gepost: 20 april 2023 05:30 PM
  [ # 2 ]

Misschien heb je hier iets aan? https://tocs.myonline.store/a-62485455/posters/poster-evolutie-citroen-ds/#description

Anders op https://www.nuancierds.fr/danchorama.htm even rondneuzen (1e, 2e of 3e neus dan Wink )

Profiel  
 
Penny Lane
> 11000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 11626
Geregistreerd: 06-05-2007

- Xantia TD SX
Gepost: 20 april 2023 07:00 PM
  [ # 3 ]

En vooor praktijkvoorbeelden heeft het forum zelf ook een pracht van een kleurenwaaier!

Derk

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
Pablo Fanque
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 105
Geregistreerd: 15-03-2018

- CX 25 GTi Turbo
Gepost: 20 april 2023 08:49 PM
  [ # 4 ]

Kan je op Pinterest nog kopen volgens mij.

EX: Xantia 1.8 16v plus 2001 ORGA:8934

Profiel  
 
rvdb20
> 400 berichten
RankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 422
Geregistreerd: 18-11-2010

Gepost: 21 april 2023 03:30 PM
  [ # 5 ]

Als je wilt orienteren had je afgelopen weekend naar het evenement van de ID/DS club kunnen gaan. Maar binnenkort kun je ook in de herkansing bij Citro Classica in Twente. Daar komen er vast ook veel.

Nuancierds is al vermeld. Dat is een goed archief om te snuffelen.

Maar even los hiervan… Als je overweegt om een DS te gaan kopen is de technische staat belangrijker dan de kleur. Ofwel ik wil je alleen als tip meegeven dat je het jezelf niet te moeilijk moet gaan maken door specifiek naar 1 kleur te gaan zoeken. Straks staat er eindelijk een te koop in die ene kleur die je in je hoofd hebt en ben je verblind voor al de malheur die schuil gaan onder dat plaatwerk Wink

2CV6 Special 1981, ID20 Break 1971

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27808
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 21 april 2023 05:02 PM
  [ # 6 ]

De technische staat is idd belangrijk en eigenlijk de conditie van plaatwerk en chassis wellicht nog meer.

Maar persoonlijk denk ik ook dat het belangrijk is om een auto te kopen die aan je wensen voldoet.
Als je een DS Pallas erg mooi vind en je komt met een ID thuis dan blijf je daar toch naar kijken en elke keer als je er naast 1 staat.
Of als je graag een warme of pastel kleur wil en je komt met een witte of zakelijk grijze thuis dan blijf je ook naar andere kleuren kijken.

Is ook zonde als je na de nodige investeringen de eerste tijd na 2 a 3 jaar toch overstag gaat en uiteindelijk overstapt naar een auto die naar je wensen voldoet en weer opnieuw moet beginnen.

Je hoeft niet 100% te weten wat je wil, maar het is wel handig om te weten wat je vooral niet wil.

Denk bijvoorbeeld na over:
Welke neus, 1ste, 2de of 3de
ID, DS of DS Pallas
Handbak, half automaat of automaat
Stof of leder
Kleur (of in elk geval wat niet)
Bouwjaren
Maar wellicht ook of je een originele auto wil of een auto die door de jaren wat is aangepast.
Welke dashboard
Op of inliggende klink

Succes met zoeken, de zoektocht kan heel leuk proces zijn Smile

Profiel  
 
marcelhartman
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 60
Geregistreerd: 24-06-2014

- ID/DS ID 19 B
Gepost: 10 mei 2023 08:47 PM
  [ # 7 ]

Op deze Franse site staan alle kleuren welke ooit geproduceert zijn. Je kan ook zoeken op bouwjaar waarbij ook een sortering gemaakt is op bekleding.

https://www.nuancierds.fr/danchorama.htm

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook