Ondermatten CITROEN DSuper
DSUPER SPANJE
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 18
Geregistreerd: 06-07-2023

Gepost: 12 april 2024 11:12 AM

Hallo, ik heb gisteren de ondermat bij de pedalen en die voor de passagiersstoel weggehaald. Door een oud lhm olielek was hij helemaal vet en volgezogen met olie en vuil. De mat die ik bij de pedalen heb losgetrokken was van een dik, 1 cm, vilt en was met lijm vastgeplakt. De mat aan de rechterkant was moeilijk los te maken, in stukken,  vet en zwart, het blijft allemaal zitten en lijkt wel van asfalt of bitumen…
Hoe zou ik dit kunnen verwijderen en schoonmaken? Nieuwe ondermatten zijn op maat zo te koop? Of gewoon naar een tapijtzaak en een paar meter ondertapijt van vilt kopen en zelf op maat knippen? Gr. Mike

Afbeelding Bijlagen
image1.jpegimage0.jpeg
Klik op de thumbnail om de hele afbeelding te zien
Profiel  
 
Frans&Inge
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 74
Geregistreerd: 10-07-2022

- ID/DS D-super 5
Gepost: 17 april 2024 11:45 AM
  [ # 1 ]

Citro-Toon o.a. heeft alles wat je hartje begeert qua bekleding en matten, waarschijnlijk ook wel begin mei aanwezig op het evenement in Twente, website: citro-classique.nl

Profiel  
 
DSUPER SPANJE
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 18
Geregistreerd: 06-07-2023

Gepost: 17 april 2024 09:07 PM
  [ # 2 ]

Ok bedankt! Die kende ik nog niet!

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27809
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 18 april 2024 06:29 PM
  [ # 3 ]
Frans&Inge; schreef:

Citro-Toon o.a. heeft alles wat je hartje begeert qua bekleding en matten, waarschijnlijk ook wel begin mei aanwezig op het evenement in Twente, website: citro-classique.nl

Die zijn er zeker gezien die het event organiseren Wink

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook