Aansluiten originele achteruitrijcamera Berlingo 2017
NK 89
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 2
Geregistreerd: 14-04-2024

Gepost: 17 april 2024 10:49 PM

Beste leden,

Ik wil op mijn Citroën Berlingo uit 2017 een originele achteruitrijcamera monteren, deze komt dan boven aan de achterdeur waar tevens het 3e remlicht in verwerkt zit. Nou heb ik er 1 weten te bemachtigen alleen kom ik niet uit de penbezetting. Er zit aan de camera een stekker met 5 pennetjes, Deze hebben de kleuren ROOD / GEEL / WIT / BLAUW / ZWART.
Ik heb zelf een Pioneer dubbel din radio en wil deze camera aansluiten op de achteruitrijcamera aansluiting. Heeft er iemand ervaring met zo’n originele camera of heeft er iemand een schema of penbezetting van deze stekker ? Persoonlijk denk ik wit en geel is het videosignaal en zwart en rood toevoer spanning maar weet dit uiteraard niet zeker en dan snap ook niet waar de blauwe draad voor dient. Alvast bedankt voor het lezen van mijn bericht.

Afbeelding Bijlagen
ACHTERUITRIJCAMERA_BERLINGO.jpgSTEKKER_ACHTERUITRIJCAMERA.jpg
Klik op de thumbnail om de hele afbeelding te zien
Profiel  
 
JW
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2034
Geregistreerd: 18-12-2004

- C5 Aircross-Hybride
Gepost: 18 april 2024 12:02 AM
  [ # 1 ]

Ik wil wel kijken of ik op Service.Citroen het schema hiervan kan vinden.
Maar daarvoor heb ik de VIN nodig van een Berlingo die hiermee uitgerust is. Kun je daar aan komen?
Zonder die info kan ik dat schema niet opzoeken.

Groet,
JW

GÉÉN vragen via PB’s, daar is het forum voor Idea

Profiel  
 
RuudR
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 790
Geregistreerd: 13-05-2005

- (Grand) C4 Picasso 1.2 Pure Tech
- C2 Furio
- DS 4 Airdream 1.6 eHdi
- 2CV Special
Gepost: 18 april 2024 11:02 AM
  [ # 2 ]

Dat wordt een leuke uitzoekerij. Je hebt een niet originele dubbel Din geplaatst. Dus ik denk, dat je dan ook alle aansluitgegevens van DIE radio moet vinden. Is het niet handiger om een universeel setje te kopen en dat aan te sluiten op het achteruit signaal van het trekhaak stopcontact?

Het vierde weekend van 2024 staat weer vast. Ook dan zijn jullie weer welkom in Oldeholtpade voor het, inmiddels, ZESTIENDE Lindetreffen!!

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook