Versterker & subwoofer inbouwen
Igorov
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 31
Geregistreerd: 07-11-2004

Gepost: 15 november 2004 06:01 PM

Ik heb een paar dagen geleden een versterker en subwoofer gekocht voor mijn auto.
Nu wou ik deze gaan inbouwen, maar ik kan de voedingskabel vanaf mijn accu naar mn versterker nergens doorheen trekken in het motorcompartiment.
Weet iemand waar er ergens een gat zit waar je die kabel makkelijk doorheen kan trekken?

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27808
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 21 november 2004 11:29 PM
  [ # 1 ]

heb je al wat gevonden?

ik heb zelf ook al zitten kijken voor mocht het een keer nodig zijn,  maar kon zosnel nog niets vinden…

dit heb ik wel als optie gevonden:

zit ongeveer hier:

bestuurders kant dus

dit is bij een serie 2 xsara
is die van jou dat ook?

Profiel  
 
WYD
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2559
Geregistreerd: 14-11-2004

Gepost: 22 november 2004 01:21 AM
  [ # 2 ]

Dit probleem had ik bij m’n BX ook.
Ik heb em bij de koppelingskabel er doorheen getrokken.
Let er dan wel op dat je de voedingskabel bij de pedalen goed wegwerkt zodat het daar niet in de knoop komt te zitten!!!

Profiel  
 
NoisemakeR
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 622
Geregistreerd: 10-08-2004

Gepost: 22 november 2004 06:05 PM
  [ # 3 ]

Je kan natuurlijk zelf er een gat bij boren.
Netjes zon afdek rubber erin en dan hou je alles mooi gescheiden, en zit er niets in de weg bij de pedalen.

Ik heb mijn kabels wel door het gat getrokken van de koppelings of rem kabel. Er was genoeg ruimte en de kabels heb ik onder de vloerbedekking door getrokken en dr zit niets in de weg bij mijn pedalen.

Mvg Joost

Profiel  
 
WYD
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2559
Geregistreerd: 14-11-2004

Gepost: 22 november 2004 06:39 PM
  [ # 4 ]
Maktub schreef:

Je kan natuurlijk zelf er een gat bij boren.
Netjes zon afdek rubber erin en dan hou je alles mooi gescheiden, en zit er niets in de weg bij de pedalen.

Ik heb mijn kabels wel door het gat getrokken van de koppelings of rem kabel. Er was genoeg ruimte en de kabels heb ik onder de vloerbedekking door getrokken en dr zit niets in de weg bij mijn pedalen.

Mvg Joost

Inderdaad, als je het goed wegwerkt, dan is dat een hele goed optie.
Kabels zijn zo ook makkelijker door te trekken naar achteren

Profiel  
 
Dominate
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 11
Geregistreerd: 15-11-2004

Gepost: 22 november 2004 06:45 PM
  [ # 5 ]

Inderdaad ja,

In onze berlingo heeft ook een tijdje een vette basskist + versterker gezeten, maja je moet hem gewoon bij een andere kabel naar binnen trekken. Opzich maakt het niet super veel uit waar. Als je hem nar binnen trekt is het wel lang zoeken waar hij nou precies uitkomt Smile.

Succes met je zoektocht.

Profiel  
 
NoisemakeR
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 622
Geregistreerd: 10-08-2004

Gepost: 22 november 2004 08:46 PM
  [ # 6 ]
Dominate schreef:

Als je hem nar binnen trekt is het wel lang zoeken waar hij nou precies uitkomt Smile.

Succes met je zoektocht.

Dat viel bij mij reuze mee!
Had namenlijk alles eruit gehaald. Stoelen achterbank. en de vloerbedekking!
Kabels goed gelegd. Dat wil zeggen. alles mooi langs de kant en gescheiden van elkaar, en toen nieuwe vloerbedekking erin.(de oude was toch al nietzo mooi meer!) En de stoelen en bank erin.

mvg Joost

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook