2 van de 2
 < Vorige 1 2

Geslaagde activatie MyCitroën op een Connect-NAV-E4 systeem
JW
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2762

- C5 Aircross-Hybride
Gepost: 28 december 2025 03:13 PM
  [ # 16 ]

En bij TTTraffic zitten ook de Zones à Risques in Frankrijk.

Voor ons land houdt dat in: signalering van de rood-licht camera’s, de snelheidscontrole zones, en vaste flitspalen.
Die krijg je netjes vermeld op het scherm bij de snelheidsmeter, ze worden vergezeld van een kort signaal.
Op het grote scherm is er dan meer over te zien.

Het helpt zeker als je een keer niet goed oplet, en die € 100 is dan gauw terugverdiend Wink

Groet,
JW

GÉÉN vragen via PB’s, daar is het forum voor Idea

Profiel  

peterhuppertz
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 33

Gepost: 29 december 2025 02:17 PM
  [ # 17 ]

Dat kan zijn, maar dat heb ik in de MyRoute app ook allemaal. Weliswaar niet bij de snelheidsmeter, maar geluid maken doet het wel.

Daarnaast: mijn laatste prent is van 2022. 54 waar je 50 mag, bij die grootverdienende flitser langs de Goudse Poort in Gouda. Op de motor. Ik denk dat ik één van die acht motorrijders in Nederland ben die zich bijna altijd netjes aan de snelheid houdt.

Dus dat kan uit. Mr. Green

Profiel  

peterhuppertz
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 33

Gepost: 29 december 2025 02:24 PM
  [ # 18 ]
JW schreef:

Heeft die app real-time verkeersinfo, die dan ook alternatieve routes voorstelt en daarbij aangeeft wat dat aan extra kilometers kost <> bespaarde tijd?

Ja, natuurlijk. Dat heeft zelfs Google Maps—en de Android-versie van TomTom ook. Alleen werkt Waze (Google Maps) niet zo goed als TomTom en MyRouteApp.

Mijn voornaamste reden om die MyRouteApp te kiezen is dat je er, op de computer, routes mee kunt maken die je dan op de motor kunt rijden. Daarbij hoort ook dat je een scenic route kunt kiezen, en ook een complexe trip met tussenstops. En er zit een route-logger bij.
Vroeger was de app minder geschikt voor point-to-point-navigatie, maar sinds vorig jaar hebben ze ‘m helemaal op orde.

De kaartupdates zijn vaker dan 2 x per jaar.

Profiel  

JW
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2762

- C5 Aircross-Hybride
Gepost: 29 december 2025 05:49 PM
  [ # 19 ]

Bij jouw manier van routes uitstippelen is dat zeker een handig hulpmiddel.
En op de motor is dat wellicht de enige mogelijkheid om te navigeren.

Ik heb weliswaar m’n A-Rijbewijs nog, dat krijg je automatisch als je je Rijbewijs verlengt, maar het is inmiddels heel lang geleden dat ik op een motor gezeten en gereden heb.
Ga ik dan ook maar niet meer doen Wink

Blijft voor mij het rijden in m’n C5AC-Hy, en daarin heb ik veel plezier van de TTT.

Zo is er: voor elk wat wils smile

Groet,
JW

GÉÉN vragen via PB’s, daar is het forum voor Idea

Profiel  

2 van de 2
 < Vorige 1 2

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook