Onderdelen beschikbaar ivm “overleden” C3 Pluriel
Plakboek
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 3

- C3 Pluriel 1.6 16V
Gepost: 29 maart 2026 03:50 PM

Beste Citroën c3 Pluriel eigenaren,

Omdat de automatische versnellingsbak van onze Citroën C3 Pluriel het onlangs heeft opgegeven en de reparatiekosten hiervan (als het al zou lukken) volledig door het dak zouden gaan hebben we besloten om de Pluriel achter te laten voor de sloop. Erg jammer maar in ons geval kon dit echt niet anders.

Gevolg is dat ik nu een berg aan onderdelen heb die een andere eigenaar/liefhebber misschien wel heel blij kan maken. Ik probeer hieronder een zo volledig mogelijk overzicht te geven. Heb je interesse neem dan contact op, of doe een goed en aannemelijk bod, ik heb niet de voorkeur om onderdelen per post te versturen.

- Originele Cabrio afdekhoes - gebruikte maar goede staat.
- Leaflet Overzicht Gebruiksmogelijkheden Citroën C3 Pluriel - Als nieuw
- Instructieboekje A42-NL-2008, editie 01-2008 - In goede staat
- Instructieboekje audio installatie bluetooth, AR-A31-NL-25, edition 10/2005 - In goede staat
- Citroën hoesje voor instructieboekje en autopapieren - In goede staat
- Afdekplaat achterbak voor cabrio inclusief afdekplaten bogen - In goede staat (krasvrij), elastieken zijn wel wat uitgerekt
- Koplampunit rechts (vanuit bestuurder), BOSCH 0 318 125 214 - missende afdekkapjes binnenzijde, helder glas
- Koplampunit links (vanuit bestuurder), BOSCH 0 318 125 213 - In goede staat, helder glas
- Mistlamp voorzijde, 9648947780, origineel citroën - Als nieuw (NOS)
- Veerpoot voor, volledig ingepakt - staat onbekend
- Beschermingspaneel achterbumper, origineel Citroën 7452 QG - Als nieuw (NOS)
- Ruitenwisserbladen, BOSCH Aerofit AF 531, 3397014189 - Als nieuw (NOS)
- Originele standaard voor de Pluriel dakbogen (3 delig) - In goede staat
- Originele Opberghoezen voor de dakbogen, rechts en links dus inclusief opbergzak -  in (zeer) goede staat
- Diverse gasveren, ik kan niet goed thuisbrengen waar ze voor zijn - In goede staat
- 1x links en 2x rechts voorste interslide - als nieuw
- 6 x interslides: 4x 162, 2x 051 - ALs nieuw
- 2x gebruikte messing tandwiel voor dakkabels - In mindere staat
- 2x ongebruikte messing tandwiel voor dakkabels - Als nieuw
- 2x gebruikte dakkabels - In redelijke staat
- SKU849017- Sorry, ik weet even niet meer welke onderdeel dit is - Als nieuw (NOS)
- Dakmotor - Inalfa 44349683 3j30 - Redelijke staat, gebruikt + Afdekplaatje
- Dorpel afdekplaten met Pluriel logo, origineel Citroën 940071- Als nieuw (NOS)
- Boodschappentas Citroën Pluriel - als nieuw
- Volledige set zomerbanden, lichtmetalen velgen en zo goed als nieuwe banden, 185 / 65R15 88H, Hilfy HF201 - 2 seizoenen gebruikt

Van alle genoemde onderdelen heb ik foto’s gemaakt maar omdat deze te groot zijn voor het forum kan ik bij interesse een Google Photo’s link delen.

-Maarten-

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2026 | adverteren
Facebook