De betere helft hot hatch
sans-pareil
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7198

- CX reflex ie break turbo 2
- CX 25 Gti Turbo 1.75 s2 (evoluerend)
- DS 3 Racing
Gepost: 26 mei 2026 11:10 PM

In het wagenpark is de C6 vervangen door dit:

Ik rij liever CX maar Betere Helft vind ze wat eng. Ze wordt blij van deze DS3R en die is dramatisch goedkoper dan een C6 diesel, zeker bij 10k km/jr. Tot zover lijkt het ook niet de slechtste auto te zijn die ik ooit gekocht heb. 127k km, rekeningen van distributie, koppelling, beurten en van een remap naar 226pk/375Nm op de rollerbank met grafiek uitdraaien. Ook een Miltek uitlaat (wie is miltek?), en een Airtech oid groter intercooler. Koni instelbare dempers aan de voorkant. Ziet er rondom goed uit alleen de dacksticker is niet zo mooi en het oranje op ‘t dak is wat vaal. Het is natuurlijk een THP, dat blijft een risico, maar je kan niet alles hebben. Stuurt verder goed recht en niks geks aan te voelen.

Oh ja, hij is ook nog retesnel.

Nu de dingetjes. Zal binnenkort wel even op de gaan om te kijken wat het is dat geluid maakt bij het inveren achter.

En, iets wat iemand hier misschien weet. Er zit een SD kaartje in waar mymap opstaat, maar als je de navigatie aanzet laadt iet niets. Als iemand wat meer van dat systeem weet, nav zou wel handig zijn.

Ook lijkt het er op dat ding hetzelfde debiele probleem heeft als de C6. Wel handsfree bluetooth bellen maar niet bluetooth audio streamen. Hopelijk kan iemand me vertellen of dat inderdaad zo is.

“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein (niet verifierbaar)
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2026 | adverteren
Facebook