afstandsbediening op CV help help help
peterjansen
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 28
Geregistreerd: 12-11-2004

Gepost: 29 november 2004 12:24 AM

hallo, iedereen. gaaf dat er hier zo perfect wordt meegeleefd met iedereen. heb net 3 weken een xsara en na mijn eerste bericht (speakers in xsara) veel reacties en heb uiteindelijk een setje xplod van sony er in gebouwd. leuk geluid voor een mooie prijs!!

nu het volgende,

ik wil afstandbediening op mijn CV en ben al hier en daar aan het zoeken maar nog niet echt duidelijk van wat ik hebben moet.
zijn er mensen die dit ook gedaan hebben of er misschien meer info over hebben gevonden??

wacht de reacties weer met spanning af!!!!

groeten Confused:

Profiel  
 
ZX1.4i
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12434
Geregistreerd: 15-04-2004

- C5 1.6 HDIF
Gepost: 29 november 2004 02:21 AM
  [ # 1 ]

Huh ik dacht dat het zo een beetje standaard was een AB op de CV bij een Xsara, zeker eentje uit 1999. Ik heb zelf een Xsara 1.9D Berline (Seduction uitvoering) uit maart 1999 gehad en daar zat het standaard op.
Volgens de database van autoweek.nl zou de goedkoopste 1.6i berline, CV+AB moeten hebben.

In de AB zit namelijk ook een sleutel, kan het zijn dat deze sleutel gewoon zoek/defect is en dat je deze er niet bij heb gekregen Confused:
Bij mij was de AB een keer defect, een nieuwe kostte €55 plus nog wat kosten om de sleutel erin te zetten en een code op te vragen bij de fabriek in Frankrijk. Als je de codekaart van de startblokkering heb, hoef deze code niet opgevraagd te worden, scheelt een hoop tijd en geld. In dat geval hoeven ze alleen een extra sleutel te maken en die in de AB zetten. Daarna de AB, alle reserve sleutels en de auto programmeren met een nieuwe code en je heb CV+AB.

Profiel  
 
peterjansen
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 28
Geregistreerd: 12-11-2004

Gepost: 29 november 2004 06:31 PM
  [ # 2 ]

reactie

ik heb ook gelezen dat het standaard is maar dat is voor dit bouwjaar. het is inderdaad een xsara uit 1999 maand 2. maar volgens mij heeft de auto net de aankleed beurt in maand 5 van dat jaar gemist en hoort de AB daarbij.

dus vandaar dat ik het niet heb, dacht ik zo!

heb er trouwens 3 sleutels bij gekregen. misschien moeten dat er dan 4 zijn??????

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27811
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 29 november 2004 10:09 PM
  [ # 3 ]

zou het niet kunnen dat vorige eigennaar de sleutel is kwijt geraakt of deffect geraakt?
en geen nieuwe AB heeft aangevraagt

lijkt mij iig een goede verklaring

3 sleutels bij gekregen?
ik heb bij mijn xsara serie II 2 sleutels gekregen 1 met AB en 1 zonder

en dat hebben mijn ouders ook bij hun serie II break en die is nieuw aangeschaft

Profiel  
 
gti_styling84
> 1300 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1352
Geregistreerd: 13-09-2004

Gepost: 29 november 2004 10:21 PM
  [ # 4 ]
Profiel  
 
ZX1.4i
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12434
Geregistreerd: 15-04-2004

- C5 1.6 HDIF
Gepost: 30 november 2004 02:57 AM
  [ # 5 ]

Mijn Xsara was uit de 3e maand in 1999 en daar zat gewoon een AB op. Ik kreeg 2 sleuteltjes, een zwarte, een grijze en de AB waar de sleutel inzit.

Maar als je inderdaad 3 originele sleutels heb gekregen zou het best weleens zo kunnen zijn dat je geen AB heb.
Als het goed is, dan is de auto verder wel voorbereid voor AB, met een module welke gti_styling84 heeft gevonden op Marktplaats heb je AB+CV op je Xsara Razz

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook