14 van de 33
« Eerste  < Vorige 12 13 14 15 16 Volgende >  Laatste »
   
Het grote klaag-/pluimtopic over garages
2Black
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 641
Geregistreerd: 09-07-2005

Gepost: 31 mei 2007 08:24 PM
  [ # 196 ]
garagestmarien schreef:

grote pluim voor ons, weer een klant die zijn bx niet hoeft weg te doen.  

Goed werk!

Maar zeg…. we hebben het hier toch over de franse engelse nederlandse garagehouder van “the Beast” en de helaas dubbel gevouwen UK (witte CX break met UK in het kenteken)?
Mooi dat jullie daar de fransen assisteren bij het levend houden van hun eigen “histoire”.

Profiel  
 
wendela (verbannen)
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 8480
Geregistreerd: 19-05-2007

- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Gepost: 31 mei 2007 08:27 PM
  [ # 197 ]

ja precies die.

gisteren een bx naar huis gestuurd met een nieuw blok erin. loopt weer als nieuw.

Profiel  
 
René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724
Geregistreerd: 27-04-2004

Gepost: 31 mei 2007 08:36 PM
  [ # 198 ]

Ah, nu snap ik het Idea

De garage gaat zichzelf een pluim toedelen Confused:


Lekker is dat Confused


Wink

 

Profiel  
 
2Black
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 641
Geregistreerd: 09-07-2005

Gepost: 02 juni 2007 11:33 PM
  [ # 199 ]
Rene van Maren schreef:

Ah, nu snap ik het Idea

De garage gaat zichzelf een pluim toedelen Confused:


Lekker is dat Confused


Wink

Ho ho.. nee nee…
degene die samenwoond met de garagehouder deelt pluimen uit aan de garagehouder….
dat moet toch kunnen…. Very Happy
en wel zo goed voor de relatie met de garagehouder met wie men samenwoond… Wink

En de bewoners van de desbetreffende streek in hartje frankrijk kunnen het nieteens lezen…

Profiel  
 
wendela (verbannen)
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 8480
Geregistreerd: 19-05-2007

- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Gepost: 03 juni 2007 12:18 AM
  [ # 200 ]

nee, maar jullie vakantiegangers wel…

Profiel  
 
René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724
Geregistreerd: 27-04-2004

Gepost: 03 juni 2007 12:28 AM
  [ # 201 ]
2Black schreef:

dat moet toch kunnen…. Very Happy
en wel zo goed voor de relatie met de garagehouder met wie men samenwoond… Wink

Nope nono die is financieël afhankelijk.  Laughing


Wink

 

Profiel  
 
patje74
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 15438
Geregistreerd: 17-08-2004

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 03 juni 2007 12:29 AM
  [ # 202 ]
garagestmarien schreef:

nee, maar jullie vakantiegangers wel…

Oh, het gaat dus om verkapte reclame! Een bannertje kopen is effectiever en zal meer gewaardeerd worden. Bedenk wel dat dit forum niet alleen van de lucht kan leven. En met die wetenschap is er besloten geen commercie toe te staan zonder dat daar afspraken over zijn gemaakt.

Kortom, het is niet de bedoeling dat garagisten/naasten van garagisten zichzelf schouderklopjes gaan uitdelen. Dat is de taak van de klanten.

En nu weer ontopic!  Laughing

Profiel  
 
wendela (verbannen)
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 8480
Geregistreerd: 19-05-2007

- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Gepost: 03 juni 2007 11:10 AM
  [ # 203 ]

dan wil ik wel een schouderklopje geven aan garage wim struijk in bergschenhoek. iemand die tenminste weet waar hij over spreekt.
heeft ons altijd goed en snel geholpen. onderdelen tegen nette prijzen.

zo dan.

Profiel  
 
ieksEmmu
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3779
Geregistreerd: 25-05-2004

- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
Gepost: 03 juni 2007 12:50 PM
  [ # 204 ]

Vorige week bij Chyparse

Heb heerlijk relaxed al keuvelend kunnen kijken hoe Martin zn handen vuil maakte. Smile
ieksEmmu veert weer als vanouds!  very good

Profiel  
 
johan_braeken
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 26
Geregistreerd: 11-08-2004

Gepost: 05 juni 2007 03:01 PM
  [ # 205 ]

Activeren CD-wisselaar. Grrrrr

Ik ben van Belgie, uit de buurt van Leuven/Brussel.

Ik heb “een aparaatje” gekocht dat ongeveer hetzelfde doet als een icepod, maar algemener.

In ieder geval, iets dat je op de CD-wisselaar ingang aansluit van de fabrieksautoradio van mijn C3 en daardoor geluid kan weergeven via de radioluidsprekers. (Het is voor een navigatiesysteem.)

Nu wist ik op voorhand dat ik daarvoor naar de garage moest om de CD-wisselaar te activeren, helaas vind ik geen enkele garage die dat ook voor mij wil doen.

De ene houdt zich daar niet mee bezig.
De andere wil dat enkel doen als ik ook een CD-wisselaar koop.
Veel garages hebben geen Lexia apparatuur.
Nog andere beweren dat dat niet gaat werken en willen niet eens proberen.
enz…


Nu kan ik natuurlijk ook gewoon een andere radio kopen, die wel hedendaagse functies heeft.
Maar dan moet ik die laten uitschakelen, en ik heb eigenlijk geen goede hoop dat ik een garage ga vinden die dat ineens wel wil doen…


Iemand die een goede garage kent?


Cheers,

Johan.

Profiel  
 
PrutsyLJ
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3107
Geregistreerd: 17-12-2005

- C1 1.0 5 drs
Gepost: 05 juni 2007 08:55 PM
  [ # 206 ]

clap en thumps up voor Citroën/Mitsubishi Westerink in Harderwijk! Ik heb vandaag 6 M7 boutjes voor mijn carterpan cadeau gekregen Cool

Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005

Profiel  
 
bonetone
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 943
Geregistreerd: 23-08-2005

- CX 2500 D Break
- CX 2000 Pallas
Gepost: 18 juni 2007 06:26 PM
  [ # 207 ]

Een dikke pluim voor de wegenwacht en garage De Boer in Staphorst.
Mijn vriendin moest zaterdag op en neer naar Groningen, net voorbij Zwolle ging er een hogedrukleiding van het hydraulisch systeem kapot. Wegenwacht gebeld, die kon een noodverbandje aanbrengen en hij reed de BX naar De Boer in Staphorst. Mijn vriendin erachteraan met het wegenwacht-busje Shocked
Afijn, de garage had de leiding niet op voorraad dus maandag bestellen en dinsdag de auto weer ophalen Sad
De wegenwacht bracht m’n vriendin naar Hoogeveen om een leenauto op te halen.
Om een uur of zes toen ze weer naar huis wilde gaan stond de monteur van De Boer op haar voicemail dat hij het toch gerepareerd had en dat ze de auto nog kon halen want hij was er toch nog Very Happy Zij het bedrijf van de leenauto gebeld; die waren eigenlijk dicht maar vooruit ze kon de auto terugbrengen want ze woonden er toch naast. Toen met een taxi naar De Boer waar de auto klaarstond en als klap op de vuurpijl hadden ze ‘m ook nog door de wasstraat gereden!  bravo bravo
85 euro was ze kwijt. En blij Very Happy

Profiel  
 
matramurena
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 35
Geregistreerd: 04-06-2007

Gepost: 19 juni 2007 12:32 PM
  [ # 208 ]

Hier komt een grote PLUIM voor Citroën-dealer Bulters in Nijmegen.

Het lampje van het derde remlicht van onze C3 was defect. Blijkt een heel exotisch type lamp te zijn, soort van steeklampje dat je ook bij stadslichtjes e.d. ziet, maar dan groter (25W). Nergens te krijgen, dus ik even op koopavond bij Bulters langs, met de vraag waar zo’n lampje te krijgen is. Ik was daar nog nooit eerder geweest, het magazijn blijkt alleen overdag tot 17:00 geopend, maar de aanwezige Dennis v/d Ven’s gingen enthousiast op zoek naar de magazijnsleutel en daarna naar een lampje. Het lampje werd gevonden, maar de prijs bleek onvindbaar: mocht ‘m gratis hebben. Wauw.

En het houdt niet op, omdat er problemen zijn met de cruise control heb ik mijn vriendin gevraagd (het is haar auto tenslotte Wink) of ze daar op haar ADV-dag even langs kon rijden en de computer kon laten uitlezen op storingen. Ze is daar afgelopen maandagmiddag even langsgeweest, het storingsgeheugen is uitgelezen en er zelfs even een kort proefritje gemaakt, ze konden niks vinden. Kosten: 0,00.

Wat een service!

verleden:
mijn vader: Citroën 2CV4 1970, Citroën DS 23 Pallas Mécanique 1972, Citroën C5 Exclusive 2002
zelf gereden: Talbot-Matra Murena 2.2 1981, Citroën C3 1.4 HDi 2002
heden:
Volvo 480 GT 2.0i 1994, Ford Focus 1.6-16V 2008

Profiel  
 
matramurena
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 35
Geregistreerd: 04-06-2007

Gepost: 19 juni 2007 01:02 PM
  [ # 209 ]

...en omdat ik toch bezig ben, hier een shameless plug voor Automobielbedrijf D. Bouwman te Nijmegen Smile Is een nieuw bedrijf, van de chefmonteur van de met pensioen gegane Peugeotdealer Braam uit Weurt. Voor mij een erg nuttig adresje omdat het iemand is die z’n werk zo leuk vindt, dat ‘ie ‘s avonds bijna altijd wel tot een uur of 9 op de zaak is (Roggeweg, achter Philips/NXP, naast autohandelaar CAN) en heeft ook nog eens verstand van oude Franse auto’s. Ik zag gisteravond dat ‘ie aan een HY aan het werken was (met tegenzin, “wat zit alles daar weggestopt zeg, het is dezelfde motor als uit de Traction maar daar kun je tenminste nog bij!”), maar je kunt evengoed een C3 in onderhoud brengen.

Doet geen handel, uitsluitend reparatie, APK en onderhoud, specialiteit in Franse merken (Citroën, Peugeot, Renault). Hoewel ‘ie tegenwoordig in een enorme Amerikaanse pickup rijdt, ken ik ‘m nog uit de tijd dat ‘ie een Matra-Simca Bagheera en een Simca 1501 reed (hij kan lassen Wink)

verleden:
mijn vader: Citroën 2CV4 1970, Citroën DS 23 Pallas Mécanique 1972, Citroën C5 Exclusive 2002
zelf gereden: Talbot-Matra Murena 2.2 1981, Citroën C3 1.4 HDi 2002
heden:
Volvo 480 GT 2.0i 1994, Ford Focus 1.6-16V 2008

Profiel  
 
Dirkman
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 963
Geregistreerd: 14-05-2006

Gepost: 20 juni 2007 01:59 PM
  [ # 210 ]

hoi hoi:

kent iemand de garage van Jan Bonthond in almelo?

is dat wat ?>

.komma

Profiel  
 
 
14 van de 33
« Eerste  < Vorige 12 13 14 15 16 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook