15 van de 33
« Eerste  < Vorige 13 14 15 16 17 Volgende >  Laatste »
   
Het grote klaag-/pluimtopic over garages
toniclight
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4569
Geregistreerd: 09-08-2004

- Ami 6 Berline Grand Comfort
- (Grand) C4 Picasso 2.0 LPG
- 2CV 6 Special
Gepost: 20 juni 2007 03:11 PM
  [ # 211 ]
Dirkman schreef:

hoi hoi:

kent iemand de garage van Jan Bonthond in almelo?

is dat wat ?>

Ken ze van vroeger toen ze nog in Wierden zaten. Heel veel Citroën-ervaring. Toen ik er als klein jongetje kwam om folders te vragen deden ze al in DS-sen en Ami’s etc. Ik ben 43, dus reken maar terug.. Wink

Jeroen

Profiel  
 
Dirkman
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 963
Geregistreerd: 14-05-2006

Gepost: 20 juni 2007 04:31 PM
  [ # 212 ]

gebeld :—> klinkt goed! Very Happy

.komma

Profiel  
 
XTR
> 1700 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1725
Geregistreerd: 19-04-2004

Gepost: 20 juni 2007 07:37 PM
  [ # 213 ]

Jan Bonthond had vroeger inderdaad een Citroen-dealerschap in Wierden.

Dat dealerschap is jaaaaren geleden gestopt, en toen bleven vooral de
oudere Citroens over.  En da’s z’n specialiteit !

ik ben zelf van bouwjaar 1968, en kwam als kleine jongen regelmatig door het straatje in Wierden waar z’n garage zat….

ex PSA-rijder uit Almeloo in bezit van een Volvo…

daarvoor sinds 2001 trouw aan PSA modellen
(206 GTI, 406 sedan, C3 XTR, 206 SW, 207 XS Pack, C3-II Exclusive. C3-III Shine 110)

Profiel  
 
B_iks
> 1500 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1505
Geregistreerd: 18-08-2005

Gepost: 21 juni 2007 03:12 AM
  [ # 214 ]

Toch maar weer een pluimpje voor dealer van Empel in Berlicum. De sfeer is er fantastisch en gister ook zomaar een half uur tijd van een monteur voor advies over mijn bx. Ik voelde me bijna bezwaard toen ik zonder af te rekenen weer vertrok. Grandioos!

Profiel  
 
2d
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7696
Geregistreerd: 30-11-2005

- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Gepost: 21 juni 2007 09:51 PM
  [ # 215 ]

Heeft er iemand toevallig ervaring met autohandelaar Henk van Hout in Beek en Donk?

Ben er geweest en het kwam allemaal erg netjes over moet ik zeggen..

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
Bassman
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1170
Geregistreerd: 12-07-2004

Gepost: 29 juni 2007 10:39 PM
  [ # 216 ]

Pluim voor de dealer Coolen hier in Apeldoorn waar ik mijn beide Troenen in onderhoud heb:  Op 16 juni strandde ik met de BX tussen Enschede en Glanerbrug door kortsluiting in de brandstofpomp. Om de kosten een beetje binnen de perken te houden (‘t is tenslotte een al wat oudere auto) hebben ze niet alles splinternieuw (en dus erg duur) gemonteerd, maar zelf de bedrading die kapot was gegaan hersteld, een revisiepomp gemonteerd, en ik kreeg 10% korting op de uren.
Toen ik de auto ophaalde en naar huis reed, bleek het toerental veel te hoog. De andere morgen heb ik de BX dus weer teruggebracht, en na onderzoek bleek de stappenmotor overleden. Die hebben ze vervangen door een revisie- exemplaar (dank aan Bonhof te Epe), en ze hebben uitgebreid controlemetingen gedaan naar de eventuele oorzaak van het overlijden van de stappenmotor. Uiteindelijk bleek de herstelde electriciteit in orde, de oorzaak niet (meer) te achterhalen en werd mij voor die aanvullende reparatie en de daarmee gepaard gaande controle-uren alleen de ruil-stappenmotor van 29 euro berekend. De BX functioneert weer perfect.
Niks minachtend kijken naar een klant met een ouwe BX daar, maar keurig werk en enthousiasme. Mijn Xant en BX zijn daar al jaren in goede handen!

Hans

Xantia 1.8i 1998 Blanc Banquise met originele middenarmsteun
Peugeot 106 1998 Bleu de Chine
Ook gehad: GS Pallas, GSA Spécial, Visa 11RE, BX Leader, DSpécial, Xantia 1.8iX en BX 14 Deauville

Profiel  
 
patje74
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 15438
Geregistreerd: 17-08-2004

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 29 juni 2007 11:50 PM
  [ # 217 ]

Dat klinkt als klink-klare service met de grote S! Ik geloof dat Coolen hier al vaker erg positief genoemd is. Ze doen daar blijkbaar goede zaken.

Profiel  
 
Bassman
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1170
Geregistreerd: 12-07-2004

Gepost: 30 juni 2007 01:27 PM
  [ # 218 ]

Zeker weten, en dat ik erg tevreden was, heb ik ze daar aan de balie uiteraard ook verteld Wink

Hans

Xantia 1.8i 1998 Blanc Banquise met originele middenarmsteun
Peugeot 106 1998 Bleu de Chine
Ook gehad: GS Pallas, GSA Spécial, Visa 11RE, BX Leader, DSpécial, Xantia 1.8iX en BX 14 Deauville

Profiel  
 
Eric Vertogen
> 1300 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1400
Geregistreerd: 10-03-2004

Gepost: 30 juni 2007 02:48 PM
  [ # 219 ]

Een pluim voor LeenAPK, die mijn Acadiane in eerste instantie afkeurde en vervolgens mij een overal gaf waardoor we samen 3 kleine puntjes verholpen hebben.
Zodoende is mijn Acadiane wederom een jaar APK goedgekeurd ondanks het gemopper van de RDW-keurmeester die een steekproef moest uitvoeren op mijn Acadiane.

Profiel  
 
Matthijs309
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2028
Geregistreerd: 26-06-2006

Gepost: 02 juli 2007 02:57 PM
  [ # 220 ]

een heel grote pluim voor de dealer in Zierikzee, Goedbloed!
(what’s in a name Wink)
We kwamen min of meer stil te staan omdat de uitlaatklem bij de laatste demper was gescheurd. eigenlijk zat het magazijn dicht, en de garage ook maar we hebben met zn 2 (en hij in pak!) samen de klem verwisseld en konden we toch nog een leukweekendje zeeland doen Smile
Echt super

Ouwe mopperkont

Profiel  
 
Métisse
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 122
Geregistreerd: 24-09-2006

Gepost: 04 juli 2007 05:22 PM
  [ # 221 ]

Van horen zeggen : zeer goede service bij Garage Van Goethem in Sint Gillis Waas.

Melsele : dit is gge.De Maeyer , goede service wanneer ze de tijd vinden,meestal retedruk
Sint-Niklaas : gge. De Ster , minder goede ervaringen mee Surprisedops:

Als u eens wist…

Profiel  
 
ronama
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3660
Geregistreerd: 27-02-2005

Gepost: 04 juli 2007 08:34 PM
  [ # 222 ]

misschien niet direkt in de buurt maar voor andere belgen hier

garage Caers in olen is zeer aan te bevelen. Wink

Profiel  
 
citro-power
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4302
Geregistreerd: 13-02-2006

- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Gepost: 04 juli 2007 09:56 PM
  [ # 223 ]

Net 350 km . voor nop naar Chyparse in Almere gereden.

Konden me niet helpen met de XM terwijl ze dat wel zeiden voor de telefoon.

Ze zullen vast goed zijn in veersystemen / veerbollen vullen en vervangen maar niet op electrisch gebied en daar had ik een probleem mee en ze konden me daarmee helpen zeiden ze aan de telefoon.

Beetje miscomminucatie denk ik.

Profiel  
 
wbogaerts
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3189
Geregistreerd: 16-06-2005

- SM 2.7 Carburateur
- C5 exclusive
- Berlingo 1.4 I multispace
- 2CV special
Gepost: 05 juli 2007 12:30 AM
  [ # 224 ]
1ce schreef:

Hey, misschien krijg ik maar moeilijk een antwoord aangezien de meeste (alle) reacties hierboven van Nederlanders afkomstig zijn maar ik ben op zoek naar een goede garage (met een pluim achter de naam dus) in Oost-Vlaanderen of Antwerpen.

Ik ben recent verhuisd van Vlaams-Brabant (Zellik) naar Beveren-Waas waar ik nu dus op zoek ben naar een kwalitatieve en prijsvriendelijke garage. Mijn wagen heeft nu namelijk een onderhoudsbeurt nodig (groot onderhoud).

Ik heb een garage opgemerkt in Melsele en eentje op de grote baan naar Sint-Niklaas. Iemand ervaringen met deze uitbaters? Of zijn er in de ruime omgeving andere alternatieven?

Bedankt alvast.

Probeer garage L’equipe eens
Laarstraat 17
2070 Zwijndrecht
03/252.58.68

Walter

Meten is weten , gissen is missen

Profiel  
 
Wings of freedom
> 200 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 206
Geregistreerd: 25-03-2006

Gepost: 05 juli 2007 03:47 PM
  [ # 225 ]

Zelf ben ik erg te spreken over de vestiging Deventer van Dealer Warnar, voorheen Jaap van den Broek.

Ik heb hier ondertussen al mijn tweede (lease) auto van. Zakelijke behandeling, zonder stug te zijn en altijd een persoonlijke noot. Ondanks dat ik het niet meegenomen heb in mijn contract gewoon een vervangende auto om even naar huis te komen en voor de boodschappen. Of je wordt thuis gebracht.

Er wordt even naar persoonlijke zaken geïnformeerd en de vriendelijke lach van de receptioniste is al een bezoekje waard. Fouten (nog maar 1x voorgekomen) worden eerlijk genoemd en hersteld. Er wordt met je meegedacht en een proefrit maken in een auto uit pure interesse kan altijd.

Kundig zijn ze ook want de in mijn voormalige C5 door Dyjers uit Zwolle ingebouwde LPG installatie leverde veel storingen op, welke door Warnar altijd verholpen werden om niet meer terug te keren. Met mijn huidige C4 Diesel met EB6V heb ik nog geen problemen gehad.

WOF Very Happy

WOF lovecitro


De grijze schicht, Citroën Xantia 1.8i AUT4

Profiel  
 
 
15 van de 33
« Eerste  < Vorige 13 14 15 16 17 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook