7 van de 47
« Eerste  < Vorige 5 6 7 8 9 Volgende >  Laatste »
   
Winterfoto’s
Lelijke Eend
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9801
Geregistreerd: 29-07-2003

Gepost: 03 maart 2005 05:48 PM
  [ # 91 ]

Gister heb ik nadat m’n pa (lees: personeel Wink ) vele kubieke meters sneeuw verplaatst heeft m’n Eend op de oprit gezet (die had pa al sneeuwvrij gemaakt). Vanmorgen met een beetje snelheid de Eend achteruit van de oprit af gereden om door de sneeuw heen te baffen. En toen maar naar school.

Ik moest nog even tanken en bij het tankstation zag ik net dat er 1 of ander enorm (Russisch?) gedrocht aan kwam. Het was groot, geel en had rode ‘schroeven’ om de sneeuw te vermalen en weg te sproeien. De besturing zat op de achterwielen. Ik baalde als een stekker dat ik geen fototoestel bij me had.

Ik ben via de provinciale weg naar school gegaan. Die was wat smaller dan gewoonlijk. Om niet op de verdrijvingsvlakken te komen soms maar een beetje door de sneeuw gejakkerd. Dat ging prima overigens, al moest ik wel wat sturen.

Op school was het parkeerterrein dicht (er stond maar 1 auto, eigenaar onbekend) en na wat zoeken heb ik een parkeerplaatsje gevonden. Waarschijnlijk stond daar eerder al een auto want er lag amper sneeuw. Maar hoe die auto weggekomen is, is mij een raadsel want voordat ik er kwam moest ik met wat gang door een sneeuwbank. Eend stond wat scheef, maar in een doodlopend straatje is dat niet erg.

Toen ik uit school kwam geprobeerd via hetzelfde spoor achteruit weg te rijden, maar ik zat net naast dat spoor. Vast dus. Vooruit ging niet, achteruit ook niet. Ik heb toen maar de matten van m’n Eend onder de wielen gepropt, maar het resultaat was 0,0. Van een buurtbewonder (mijn school staat in een woonwijk) heb ik toen een schep gekregen. Sneeuw wegscheppen en het ging weer.

Toen ik thuis kwam had m’n pa de auto (berlingo) op de oprit gezet, waardoor ik dus wel op straat moest parkeren. En daar bleef ik weer steken. Oplossing: uitstappen en duwen (dat ging echt beter!) en nu staat m’n Eend weer netjes in de straat.

Schijt aan originaliteit.

Profiel  
 
sans-pareil
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7071
Geregistreerd: 08-08-2004

- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Gepost: 03 maart 2005 06:05 PM
  [ # 92 ]

Ook maar een paar winterfototjes dan:



“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!

Profiel  
 
XBXG
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 15741
Geregistreerd: 09-11-2004

- Ami 8 Club
Gepost: 03 maart 2005 06:42 PM
  [ # 93 ]

Wow Shocked
Wat een mooie CX zeg!!

Profiel  
 
René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724
Geregistreerd: 27-04-2004

Gepost: 04 maart 2005 12:19 AM
  [ # 94 ]

Hey, Die straat ken ik Wink
Wat Bram vertelde klopt! (altijd)behalve mijn naam! die heeft één A minder Evil or Very Mad
Ik kwam van de a9 af (40km/u) en wilde ff inparkeren….
Nou mooi noppes!
Ik woon in een soort inham met 20 parkeerplaatsen ofzo, en daar komt geen pekelboer,en geen sneeuwschuiver!

Mijn voorbumper heeft even als sneeuwschuiver kunnen spelen, maar ik liep helemaal vast! ik stond achterstevoren voor een vak en er hebben vijf sneeuwballengooiende jongens mij geholpen met induwen!toen hij eenmaal stond kreeg ik een luid applaus!
Ik roep met een gekke bek tegen de jonges “help nog ff! want dat plekje daar is dichter bij mijn deur! ” Jaaaaa daaaaaaag!!!!  hahaha Rakkers!
Vanochtend kon ik er weer makkelijk uit!  (andere niet, dus ik weer duwen)

 

Profiel  
 
patje74
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 15438
Geregistreerd: 17-08-2004

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 04 maart 2005 12:21 AM
  [ # 95 ]

Mooie foto’s sans-pareil en André! Vanmorgen was mijn GS vrijwel sneeuwvrij, op zich ook wel pretig trouwens, maar geen mooie plaatjes vandaag dus…

Profiel  
 
pjvdg
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 42
Geregistreerd: 21-01-2005

Gepost: 05 maart 2005 04:16 PM
  [ # 96 ]

Ff van de sneeuw gebruik make om wat fototjes te nemen:







Profiel  
 
citroen23
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7277
Geregistreerd: 18-01-2004

- SM 2.7 carb
Gepost: 15 maart 2005 04:59 PM
  [ # 97 ]

een beetje laat maar ik wou ‘m niet onthouden,....
2 weken geleden in menaldum : voor het gemeentehuis Laughing

met opmerkingen in de krant als: wat zitten die “neuzen” soms op een rare plaats Shocked

Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!

history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.

Profiel  
 
citrocitrus
> 300 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 315
Geregistreerd: 09-02-2005

Gepost: 15 maart 2005 05:12 PM
  [ # 98 ]

Die kerel die die sneeuwpop zogenaamd heeft gemaakt was afgelopen vrijdag te gast bij Kopspijkers… naar zijn zeggen 5 uur lang bouwwerk in 2 minuten plat door de gemeente.

En passerende kinderen zouden hebben gezegd: “wat zit die neus op een rare plaats”... Very Happy

How to Raise your I.Q. by Eating Gifted Children…

Profiel  
 
patje74
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 15438
Geregistreerd: 17-08-2004

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 15 maart 2005 05:27 PM
  [ # 99 ]
citrocitrus schreef:

... naar zijn zeggen 5 uur lang bouwwerk in 2 minuten plat door de gemeente.


Maar wel eeuwige roem in Menaldum!  Very Happy

Profiel  
 
XBXG
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 15741
Geregistreerd: 09-11-2004

- Ami 8 Club
Gepost: 30 december 2005 04:01 AM
  [ # 100 ]

Vanavond ff de BX 19 TGI Routière van Duncan Ruseler op de :photo gezet. (Mijn oude BX dus) (Mijn eigen BX had ik vanavond gebruikt, dus daar zat geen sneeuw op)

Profiel  
 
ieksEmmu
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3779
Geregistreerd: 25-05-2004

- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
Gepost: 30 december 2005 11:33 AM
  [ # 101 ]

Mooie zonsondergang.  Wink

Profiel  
 
***
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5671
Geregistreerd: 24-04-2004

Gepost: 30 december 2005 05:08 PM
  [ # 102 ]

Oke mensen….dat andere draadje (Citroen ingesneeuwt) is op slot gezet en foto’s van onze Citroen’s in de sneeuw voortaan hier plaatsen. Wink

Profiel  
 
***
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5671
Geregistreerd: 24-04-2004

Gepost: 30 december 2005 05:20 PM
  [ # 103 ]

Ter vergelijking nog even een hele leuke foto van de 2CV van LE (Elmer) eerder dit jaar (2 maart)......over een pak sneeuw gesproken Smile

Ben benieuwd of er vanavond weer zoveel sneeuw valt…..men verwacht van wel.

Profiel  
 
mpostma
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9231
Geregistreerd: 03-01-2004

Gepost: 30 december 2005 05:24 PM
  [ # 104 ]
Bram schreef:

Ben benieuwd of er vanavond weer zoveel sneeuw valt…..men verwacht van wel.

Vooralsnog moeten we het hier met poedersuiker of ander wit poeder zien te redden.

Profiel  
 
***
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5671
Geregistreerd: 24-04-2004

Gepost: 30 december 2005 06:04 PM
  [ # 105 ]
M&M schreef:

Bron

Ach gut….Rene heeft zijn ADHD hondje in het bos gedumpt Twisted Evil Laughing 

 

Profiel  
 
 
7 van de 47
« Eerste  < Vorige 5 6 7 8 9 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook