6 van de 47
« Eerste  < Vorige 4 5 6 7 8 Volgende >  Laatste »
   
Winterfoto’s
R.Nicolaas
> 200 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 297
Geregistreerd: 30-11-2004

Gepost: 02 maart 2005 11:00 PM
  [ # 76 ]

Die mooie cx die jij gezien hebt staat wel bij beers dus ik zou er maar niet over piekeren om hem te halen. mijn ziet er ook mooi uit van buiten en nu inmiddels na meer dan een half jaar ook langzamer hand onder de kap. wel jammer want hij heeft daar achter ergens een schuur waar ook veel moois staat helaas heeft hij zelf twee linker handen. maare als het morgen mee zit zal ik ook ff wat foto’s maken ze verwachten dat het hier vannacht los gaat ik hoop het wel want ik moet ook werken en je weet wat ze zeggen…. een auto van de zaak kan altijd meer dan je eigen auto he he he Cool

Van BX CHIC 1.6i ‘91 (Met Krul letters) Naar
Xantia 3.0 V6 24v exclusive
als tussen oplossing een Xsara 2.0HDI Break tot de automaat van de V6 weer werkende is.
AX Liberty 1.1 ‘92
en de Xantia is weer terug in leven Smile

Profiel  
 
NoisemakeR
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 622
Geregistreerd: 10-08-2004

Gepost: 02 maart 2005 11:02 PM
  [ # 77 ]

Bij ons lag er geen 20 cm sneeuw.
Maar heb toch wel een paar winterse plaatjes kunnen schieten.
En op speciaal verzoek van Wouter heb ik de angel eyes aangedaan!





Mvg Joost

Profiel  
 
metro2005
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2294
Geregistreerd: 14-08-2004

Gepost: 02 maart 2005 11:20 PM
  [ # 78 ]

sorry, kon het niet laten Rolling Eyes

Huidige eigen auto: geen
Huidige auto vriendin: Citroën Xsara 1.6
Gehad: Citroen saxo, 2x citroen xantia, 2x citroen BX GTI, citroen ZX

Profiel  
 
***
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5671
Geregistreerd: 24-04-2004

Gepost: 03 maart 2005 12:02 AM
  [ # 79 ]
Tom Duckpower schreef:

ik zal maar geen foto posten…

In limburg lijkt het wel zomer…—> alles groen….

Ja….. Twisted Evil .....eindelijk is het eens andersom.  Exclamation

Wij hier in Haarlem *beklaagden* ons altijd de afgelopen jaren, dat er in het Oosten en Zuiden wel sneeuw lag….en bij ons niet.

NOU…...ik heb m’n dagje sneeuw wel weer gehad Cool .. normaal rijd ik woensdag niet, maar het koerierbedrijf had het druk in Alkmaar….dus ik naar *boven* toe…...kreeg meteen een ritje naar Veghel.
In Alkmaar zelf lag zeker een 30 a 40 cm….eenmaal voorbij Utrecht werd het steeds minder en in Veghel zelf was het een laagje van hooguit 3 cm. Rolling Eyes

Maar toen terug…(om 19.00 uur)....vanaf Nieuwegein kwam er weer sneeuw inplaats van regen…..moest even stoppen voor een *bakkie* bij de pomp…..daar stond een 20’er die zich beklaagde dat ze zo langzaam reden….*Hoezo, vroeg ik…...Nou ik rijd op Winterbanden en pak steeds het linkerspoor….(blijkbaar zijn eerste winter op de weg Rolling Eyes )....ik zei tegen hem dat NIET iedereen op Winterbanden rijd en niet allemaal op Wintersport zijn geweest. (de blaag Evil or Very Mad )

Toen ik hem toebeet dat hij er verstandig aan zou doen om inplaats van in de 5é versnelling…de 4’e te pakken, keek ie me vragend aan…..ik zei niks meer dan alleen…...SUCCES ! Rolling Eyes
(dat zijn meestal degenen die je dan ergens in de prak aan de kant ziet staan.)

Maar goed….toen ik bij het AMC weer de A9 opdraaide….leek het wel of ik weer met een ritje Esbjerg bezig was (Heb dat midden jaren 80 twee jaar gedaan)......de hele A9 was (vooral bij Amstelveen) compleet ingesneeuwd…..kon niet harder meer dan 40…..en in Haarlem zelf ligt nu op sommige plaatsen 40 tot 50 cm. Smile

Hoorde net trouwens van Renz dat Rene v Maaren zijn Xantia (in Velserbroek) met behulp van 5 man moest inparkeren. Twisted Evil
Ondanks de HP-vering…..mijn ZX gleed er vanzelf in. Laughing

Nu nog een graadje of 16 vorst eroverheen…....en we kunnen hier nog lachen. Wink

Profiel  
 
Flapdrol
> 400 berichten
RankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 423
Geregistreerd: 03-10-2004

- Xsara Break 1.6i 16v Différence II
- (Grand) C4 Picasso 1.8 16v Ambiance
Gepost: 03 maart 2005 12:20 AM
  [ # 80 ]

De Leader van jou, Wouter, lijkt zich wel thuis te voelen in de sneeuw… Ziet er goed uit hoor, lekker kontje zo met die lichte bumper Surprisedops:

Profiel  
 
ieksEmmu
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3779
Geregistreerd: 25-05-2004

- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
Gepost: 03 maart 2005 12:29 AM
  [ # 81 ]

Haagse sneeuw vanochtend:


Toch jammer dat ik mn Niva niet meer heb, lekker crossen in de sneeuw… Twisted Evil

Profiel  
 
XBXG
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 15740
Geregistreerd: 09-11-2004

- Ami 8 Club
Gepost: 03 maart 2005 12:30 AM
  [ # 82 ]
NoisemakeR schreef:

En op speciaal verzoek van Wouter heb ik de angel eyes aangedaan!

Ik vind het wel wat hebben, die blauwe gloed onder de sneeuw, heel spooky….  :34 :34

 

Flapdrol schreef:

De Leader van jou, Wouter, lijkt zich wel thuis te voelen in de sneeuw… Ziet er goed uit hoor, lekker kontje zo met die lichte bumper Surprisedops:


lol Laughing  Laughing

(Als alles doorgaat zitten er binnenkort donkergrijze bumpers op, zoals het hoort Cool )

Profiel  
 
Gepost: 03 maart 2005 01:23 AM
  [ # 83 ]
Profiel  
 
robb
> 1400 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1452
Geregistreerd: 02-12-2003

Gepost: 03 maart 2005 01:33 AM
  [ # 84 ]

Het heeft hier tot vanmiddag amper gesneeuwd. Ik ben vanochtend nog extra vroeg uit mijn nest gevallen (05.30 uur) ivm mogelijke sneeuwoverlast. Maar mijn auto was amper ondergesneeuwd; twee keer blazen en ik kon weg. Veel te vroeg op m’n werk, maar dat vinden de collega’s van de nachtdienst niet erg.
En dan vanmiddag, eindelijk sneeuw:

Morgen vrij, dus laat die sneeuw maar vallen…..

Quand une idée est bonne, le prix n’a pas d’importance.

http://www.citroenmodelcars.nl

Profiel  
 
erik wijngaarden
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5830
Geregistreerd: 27-07-2003

- ID/DS D-Super
Gepost: 03 maart 2005 11:35 AM
  [ # 85 ]

ik was nogal druk gisteren dus hier een beetje verlaat mijn peu 106 in de sneeuw.. als je niet beter weet zou het een saxo kunnen zijn Smile  /edit nu ik de foto nog eens bekijk zou je ook kunnen denken dat het een lada is.
deze foto is om 4.45 gemaakt.  nadat mijn vrouw een uur of wat later de auto had laten uitgraven door een buurman en na een ritje weer thuis kwam heeft ze eerst maar de oprit met een snuuwschuiver en schep ontruimt.  toen ze net klaar was en trots naar haar werk stond te kijken kwam er een sneeuwschuiver door de straat die zo de hele oprit weer vol gooide met sneeuw..  hahaha
Laughing

Profiel  
 
***
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5671
Geregistreerd: 24-04-2004

Gepost: 03 maart 2005 12:30 PM
  [ # 86 ]

Ja ja…..het was (is) een regelrechte puinhoop rondom Alkmaar. Smile

Kon je ook mooi zien aan de satellietfoto’s op het journaal…..dat front zat zo’n beetje over de kop van Nrd-holland (met Haarlem onder aan het front)....en liep over Friesland en een stuk Flevopolder. Cool

LE….(en de andere Friezen), trek je komende nacht wel een extra wolletje aan….het schijnt vooral bij jullie in Friesland streng te gaan vriezen (- 15). Wink
(en vergeet de Eend ook niet in te pakken) Laughing

Strenge vorst op komst

Uitgegeven: 3 maart 2005 08:34

DE BILT - Na de zware sneeuwval van de afgelopen dagen voorspelt het KNMI in de nacht van donderdag op vrijdag plaatselijke temperaturen van 10 tot 15 graden onder nul. Lokaal kan dat in combinatie met de gevallen sneeuw leiden tot extreme gladheid en harde brokken op de weg, aldus een woordvoerder.

Volgens het meteorologisch instituut wordt het mogelijk de koudste nacht in maart sinds 1971.

Donderdag valt er op enkele plaatsen nog wat sneeuw. In het zuidoosten trekt nog een sneeuwfront over met lichte tot matige sneeuw. Maar daar zal hooguit 2 centimeter uit vallen. In het noordwesten, in Friesland en de kop van Noord-Holland, vallen nog enkele sneeuwbuien. Donderdagavond is het in het hele land droog en volgen er opklaringen met strenge vorst.

V.w.b. die koudste nacht in maart 1971....in dat jaar zat ik in dienst (mijn laatste 3 maanden te gaan) en moest de nacht (op Bivak) doorbrengen, slapende in mijn Dikke Daf YA-328.
Gelukkig had de Luitenant niet in de gaten dat ik de 6-cylinder in lijn (Hercules benzinemotor) de hele nacht had laten draaien en lag ik bovenop de motorkap te slapen. Laughing
(anders had ik in het PUB-tentje moeten liggen.) Confused

Profiel  
 
kerby
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 43
Geregistreerd: 15-11-2004

Gepost: 03 maart 2005 01:34 PM
  [ # 87 ]

Wink

liever op 2 dan 4 wielen… en dan nog het liefst op 1

Profiel  
 
Bas
> 1000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1003
Geregistreerd: 13-07-2004

Gepost: 03 maart 2005 01:42 PM
  [ # 88 ]

Zo zag het er vanochtend uit bij ons. Heerlijk veel sneeuw. Eindelijk weer eens profijt van de winterbanden.

“Life is what happens to you while you’re busy making other plans”

Citroen C5 SX 2.0 HDI BVA6 Estate Blanc Banguise
Toyota Landcruiser 4.5 GXL automaat

Profiel  
 
Flapdrol
> 400 berichten
RankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 423
Geregistreerd: 03-10-2004

- Xsara Break 1.6i 16v Différence II
- (Grand) C4 Picasso 1.8 16v Ambiance
Gepost: 03 maart 2005 03:33 PM
  [ # 89 ]
XBXG schreef:
Flapdrol schreef:

De Leader van jou, Wouter, lijkt zich wel thuis te voelen in de sneeuw… Ziet er goed uit hoor, lekker kontje zo met die lichte bumper Surprisedops:


lol Laughing  Laughing

(Als alles doorgaat zitten er binnenkort donkergrijze bumpers op, zoals het hoort Cool )

Mja, nou… ik vind dit gewoon heel erg goed staan bij deze foto:



Hoop dat donkere bumpers net zo mooi staat Wink

Profiel  
 
XBXG
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 15740
Geregistreerd: 09-11-2004

- Ami 8 Club
Gepost: 03 maart 2005 05:18 PM
  [ # 90 ]

Deez foto’s kreeg ik van Martijn van Gink, die niet op dit forum zit. Hij woont in Vlaardingen en op zijn foto’s is zijn mooie rode BX 19 TZI Break te zien. Op de tweede foto staat ook nog de grijze BX 19 TZI van zijn vader:

Profiel  
 
 
6 van de 47
« Eerste  < Vorige 4 5 6 7 8 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook