2 van de 2
 < Vorige 1 2
   
Spuitbus, thuiskomertje of toch het volwaardige wiel?
mpostma
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9231
Geregistreerd: 03-01-2004

Gepost: 30 augustus 2005 05:01 PM
  [ # 16 ]
Jeroen28 schreef:

behalve dat de topic starter daar nou net zijn LPG tank had zitten.. onder de auto..

  mischien is zo een spuitbus nog best een goed idee.. proppen enzo zijn toch nooit even veilig als gewoon een nieuwe(gebruikte) band.. heb je bij de meeste bandenboeren er voor enkele tientjes al onder zitten

Proppen doen het over het algemeen vrij aardig. Met een spuitbus vern$$k je je band.. ach ja. eigenlijk is er al genoeg over gezegd hierboven.

Profiel  
 
zandvoorta
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2039
Geregistreerd: 14-02-2004

- BX 14E
- C1 C1 Selection
Gepost: 30 augustus 2005 05:04 PM
  [ # 17 ]

Als je toch al niet al te nieuwe banden meer hebt kun je net zo goed alleen een spuitbus meenemen, dan maar je band vern$$ken, je zit meestal toch wel aan nieuwe vast als ie lek is.

Nissan X-Trail ‘17
C1 Selection pack look 5d, ‘16 (Wit…)
BX 14E ‘86 (Blanc Cremant)
Ex: BX 16RS, BX 14TE, Saxo, Xantia Break TD, Xsara Picasso HDi Excl, C1 Sed, 2CV6 Club, C5 break HDi, C1 Ambiance, C5 Tourer, C4GP Excl

Profiel  
 
beerse
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 14
Geregistreerd: 05-07-2005

Gepost: 31 augustus 2005 09:16 PM
  [ # 18 ]

thuiskomer of spuitbus

Ik heb al eens lek gereden en terug gemaakt met spuitbus.
Eerste 20 kilometer tegen lage snelheid rijden en dan kan men gewoon weer verder rijden tegen normale snelheid.
Band ligt er nog steedes op en heeft intussen al een klein 20 dkm gedaan.
Als het lek niet te groot is is dit de ideale oplossing.
Geen gedoe met banden en krik gewoon schudden en leeg spuiten en verder rijden

Profiel  
 
Frenchie
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 100
Geregistreerd: 23-02-2005

Gepost: 31 augustus 2005 11:45 PM
  [ # 19 ]
zandvoorta schreef:

Heb wel een keer onderweg met vakantie een lekke band gehad, karkas gesprongen. Dus reservewiel eronder. Bleek veel te zacht en niet veel soeps (had de auto net met beurt gekocht en dacht dat het goed was Confused ) Dus toen maar rustigaan naar de camping, geen probleem verder. Daar direct bij een bandenboer nieuwe voor bandjes laten monteren, wat erop zat was toch niets meer. Moraal van het verhaal: als je maar een noodoplossing bij je hebt die het een paar hondert km volhoud ook al moet je rustuig rijden, op plek van bestemming zit wel een bandenboer. Wink

Ben je dus op vakantie vertrokken met een stel voorbanden in slechte staat ?
Da’s slim zeg !

C5 2.2HDI Automaat Exclusive
+
Renault Twingo Initiale automaat

Profiel  
 
mpostma
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9231
Geregistreerd: 03-01-2004

Gepost: 01 september 2005 12:57 AM
  [ # 20 ]
Frenchie schreef:
zandvoorta schreef:

Heb wel een keer onderweg met vakantie een lekke band gehad, karkas gesprongen. Dus reservewiel eronder. Bleek veel te zacht en niet veel soeps (had de auto net met beurt gekocht en dacht dat het goed was Confused ) Dus toen maar rustigaan naar de camping, geen probleem verder. Daar direct bij een bandenboer nieuwe voor bandjes laten monteren, wat erop zat was toch niets meer. Moraal van het verhaal: als je maar een noodoplossing bij je hebt die het een paar hondert km volhoud ook al moet je rustuig rijden, op plek van bestemming zit wel een bandenboer. Wink

Ben je dus op vakantie vertrokken met een stel voorbanden in slechte staat ?
Da’s slim zeg !

Gewoon oprijden die hap. Wink

Profiel  
 
Coltuyn
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 2
Geregistreerd: 12-09-2005

Gepost: 29 september 2005 12:40 AM
  [ # 21 ]

Razz

Profiel  
 
kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563
Geregistreerd: 04-06-2009

Gepost: 29 september 2005 12:42 AM
  [ # 22 ]

Surprisedfftopic

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27809
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 29 september 2005 12:50 AM
  [ # 23 ]
Profiel  
 
eviltwin
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2937
Geregistreerd: 17-03-2005

Gepost: 29 september 2005 01:38 AM
  [ # 24 ]

sorry voor de off-topic, maar

is dat niet wat veel kleppen:

Coltuyn
grijs 1

Geregistreerd : 12-9-2005
Berichten : 2

Auto : C5 2.0 26v exclusive 2002

Shocked

C5 2.2HDi16v Exclusive, 5-bak Gris Aluminium, 2002

in de familie
C6 2.7HDi Exclusive, Ganache, pack Lounge
Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius
CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé
Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije

Profiel  
 
 
2 van de 2
 < Vorige 1 2
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook