Racing and sportive Citroën meeting France 19-08-2006
XBXG
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 15749
Geregistreerd: 09-11-2004

- Ami 8 Club
Gepost: 22 oktober 2005 01:27 AM

Dit geef ik even door:

[quote data=”” author=“Bruno JAMMES” date=“1252147597”]I plan to organise a racing and sportive Citroën meeting at Le Mans on the 19th of August 2006. This event would be a part of Eurocitro.

The idea is to allow owners of Citroen racing car to meet other Citroen racing car enthusiasts, ex-drivers and ex-mechanics of the Citroën rally team (at the period of the DS), and at the same time, to have the opportunity to drive our car on the Le Mans circuit (the short one).

Do you know some people which could be interested by such a meeting ?

Best Regards,

Bruno JAMMES—> .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)
Toulouse

Ik ga er sowieso heen, want Eurocitro 2003 was een geweldig evenement.  Exclamation  Exclamation

Edit: het emailadres van Bruno erbij gezet voor verdere informatie.

Profiel  
 
kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563
Geregistreerd: 04-06-2009

Gepost: 22 oktober 2005 01:29 AM
  [ # 1 ]

mooie reden voor een ritje frankrijk Very Happy

Profiel  
 
Simpele Ziel
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7097
Geregistreerd: 29-07-2003

Gepost: 22 oktober 2005 02:30 AM
  [ # 2 ]

Leg eens even uit…

Dit draait om een gezellige dag met mensen die weg zijn van de DS in rally out-fit en het gebeuren eromheen?

En er bestaat vervolgens een mogelijkheid om in je eigen wagen een rondje te rijden?

BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI

Profiel  
 
XBXG
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 15749
Geregistreerd: 09-11-2004

- Ami 8 Club
Gepost: 22 oktober 2005 02:51 AM
  [ # 3 ]
Simpele Ziel schreef:

Leg eens even uit…

Dit draait om een gezellige dag met mensen die weg zijn van de DS in rally out-fit en het gebeuren eromheen?

En er bestaat vervolgens een mogelijkheid om in je eigen wagen een rondje te rijden?

Ik geef het alleen maar door, aangezien zijn email viavia in mijn inbox rolde.
Ik heb daarom maar even het emailadres van Bruno erbij gezet. Bij hem kun je terecht voor meer informatie.

Voor meer informatie over Eurocitro 2003 kun je hier kijken: klik!
En zo reed ik daar in mijn BX 19 GT, op een warme zomermiddag in augustus 2003: klik! en klik! .

Profiel  
 
WYD
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2559
Geregistreerd: 14-11-2004

Gepost: 22 oktober 2005 02:34 PM
  [ # 4 ]

Ik ben ook van de partij met de BX!

Profiel  
 
Gepost: 22 oktober 2005 02:53 PM
  [ # 5 ]

EuroCitro is een geweldig evenement!
Ik ben in 2000 en in 2003 geweest.
Ik zal er dus volgend jaar ook weer zijn.

Ik zal kijken of ik tijd heb om tzt wat foto’s van de vorige keren op de site kan zetten om een indruk te geven.

Er komen altijd heel veel en hele bijzondere Citroëns die je normaliter niet vaak ziet op evenementen. Echt de moeite waard dus!

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook