61 van de 79
« Eerste  < Vorige 59 60 61 62 63 Volgende >  Laatste »

Collette; de lente begint te dagen
gompy58
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6206

Gepost: 23 november 2010 03:19 PM
  [ # 901 ]

Klopt, een auto in zijn geheel laten wrappen is idd ook niet goedkoop, vandaar dat ik dacht aan gedeeltelijk zelf wrappen.

Kijk bijvoorbeeld naar de Break van Lucas Unger, die heeft het zelf gedaan. Qua kosten was hij meen ik minder kwijt dan de kosten die nu gemaakt zijn. Het grote voordeel is echter juist voor het kleine budget nu, dat als er straks meer beschikbaar is het beter aangepakt kan worden.

Profiel  

Nelis Infra
> 1800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1823

- Berlingo 1.9D 600
- CX 2400 Pallas
- CX 2000
Gepost: 23 november 2010 03:20 PM
  [ # 902 ]

Ja, als je het zo bekijkt, inderdaad. Dat wrappen is wel een hele aardige oplossing wat dat betreft!

Way out in the water, see it swimming.

...en de Gehavende Groene (& de Bruikbare Blauwe)

Profiel  

MonsieurGrat
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 653

- CX 2400 GTi
Gepost: 23 november 2010 03:31 PM
  [ # 903 ]

Daan, komt goed

voor de rest, ta, wrappen heb ik heel serieus overwogen, maar om het vinyl aan te schaffen, zeker voor dit oppervlak zou ik toch echt wel wat meer kwijt ijn geweest, beetje kwaliteit spul is erg kostbaar, en moeilijk te krijgen viel me op… maar goed

zo juist verder gegaan met het afbouwen, en haar daarbij voor het eerst weer in de buitenlucht gezien…  cry het huilen staat me beduidend nader dan het lachen, maar goed, ze rijdt… eerlijk is eerlijk, als ik de tijd had, zou ik helemaal van vooraf aan beginnen, de dekking op het lagere deel is erbarmelijk, en op het dak komen nu ook weer transparante plekken te voorschijn Mad

Lente, lente lente… dat houd ik mezelf voorlopig maar voor, dan kunnen we de flanken de kap en het dak bijwerken, betere dekking bewerkstelligen, of hopelijk, als de heren van de belanstingdienst meewerken, even flink meer investeren, voordeel bij dat laatste, dan komen er kale nieuwe deuren in, dus dan hoeven we in ieder geval die niet te strippen Very Happy

Ach, de optimist in me zoekt welhaast wanhopig naar alle lichtpuntjes in deze duistere tunnel… ooit, dat staat vast, ooit komt het helemaal goed met Collette, want ze verdient het, na dertig jaar übertrouwe dienst

En als ik me dat bedenk, dan komt de schaamte bovendrijven, schaamte dat ik in dat halfjaar dat ik er in rond rijd, haar meer pijn heb gedaan dan de vorige eigenaren in 30 jaar… zometeen nog even dat raam in orde maken, en dan ga ik ergens een steen opzoeken om me de rest van de winter onder te verstoppen…

M. Grat ne supprime pas la surface, il creuse profondément en bas au-dessous de cela

Monsieur Grat

Monsieur Grat on Flickr

Monsieur Grat @ WordPress

Profiel  

MonsieurGrat
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank

- CX 2400 GTi
Gepost: 23 november 2010 03:53 PM
  [ # 904 ]
harry45 schreef:
harry45 schreef:

Alkyd op alkyd lost niet op doe het zelf ook altijd als grondlaag, welke verf gebruik je?.
Tip: voor je rubbers deze kun je gewoon schoonmaken met thinner wel voorzichtig werken.

Sorry Alban ik bedoelde akrylaat verf, ipv alkyd verf, het voordeel van akrylaat is dat je met 2K lak hierover heen kan zonder dat de ondergrond opbrandt.

Mocht je tzt besluiten om jouw dame van een definitieve laklaag te voorzien laat mij het dan even weten
wellicht kan ik je helpen om jouw dame strak en gespoten te krijgen in de spuitcabine in de garage van Cor waar ik zelf bezig ben, ( kijk maar even bij Femme Fatale Meije Blanc ) het spuiten is niet gratis, maar het zal je enorm meevallen als je de verf zelf koopt en de dame spuitklaar oplevert. jouw oorsponkelijke kleur is EWT 088 standaard.

Harry

Harry, dat zou fantastisch zijn, moeten we tzt mar even bekijken Very Happy voor nu in ieder geval dank voor het aanbod

M. Grat ne supprime pas la surface, il creuse profondément en bas au-dessous de cela

Monsieur Grat

Monsieur Grat on Flickr

Profiel  

daan
> 1000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1064

Gepost: 23 november 2010 03:57 PM
  [ # 905 ]

Denk maar dit er is niks verloren hoor,de oude witte laklaag was ook niet goed genoeg meer om er over heen te spuiten deze had er ook af gemoeten.
Nu met met de mat zwarte laag zal het zelfde mee moeten gebeuren alles eraf als het zover is.

Het enigste is je moet en zal zo een tijdje moeten rijden,en ja hoe zal je klantenkring erover denken over jouw zwarte schim?

Zul je ze niet afschrikken.

Profiel  

MonsieurGrat
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank

- CX 2400 GTi
Gepost: 23 november 2010 04:02 PM
  [ # 906 ]

Tja, da’s dan ook weer zo, maar denk dat dit er samenhangender uitziet dan de vele kleuren die ze had… schrikken zullen ze wel, maar dan bedenken ze zich als het goed is: “ach, ‘t is zo’n creatief type, die doen wel vaker rare dingen” Very Happy dat hopen we dan maar

Monsieur Grat

Monsieur Grat on Flickr

Profiel  

Gepost: 23 november 2010 04:31 PM
  [ # 907 ]

Serieus Alban: ik zou als ik jou was, op zoek gaan naar een (bevriend?) kunstenaar en die er een bonte schildering op laten maken à la Herman Brood. Dan zou het een rijdend kunstwerk kunnen worden, nu is het dat beslist niet.
Dat zou Colette nog enigszins esthetisch kunnen redden for the time being.

Het “Zelfmaak-Matzwarte Autogenre” wordt namelijk bij vrij weinig mensen in de artistieke hoek geplaatst. Men denkt dan over het algemeen meer aan dit soort dingen:

(sorry, ik zocht eigenlijk nog naar een Rivièra Boattail, die zijn namelijk pas écht cool, maar die vond ik eventjes niet in matzwart.  Laughing

P.S. Die Caprice is toch wel heel mooi & strak gedaan, moet ik toegeven!

Wat mij in zekere mate intrigeert, is hoe een sluiptol opereert! ©2D  Cool

Profiel  

MWH.C
> 1800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1803

- BX 19 GT
- Traction Avant 11BL
Gepost: 23 november 2010 04:46 PM
  [ # 908 ]

Of gewoon allerlei onzin erover. Ik vind het wel wat hebben! Mr. Green

Maar goed, de dame is voorlopig gered en rijdbaar. Gezien je reacties twijfel ik er niet aan dat het helemaal goed gaat komen, al is het dan niet zo snel als je misschien zou willen.

Profiel  

Ree
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5165

- HY H78 1600
- Dyane Akadyane
- Traction Avant 15
Gepost: 23 november 2010 04:56 PM
  [ # 909 ]

Monsieur, heb je de kleursverandering trouwens als bij het RDW gemeld? Je papieren kloppen nu niet meer…

Forget safety.
Live where you fear to live.
Destroy your reputation.
Be notorious.

― Rumi

Profiel  

Mulder
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6508

- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Gepost: 23 november 2010 05:11 PM
  [ # 910 ]

Oeps…

maar goed, ze rijdt…

Dat deed ze toch al?

Lente, lente lente… dat houd ik mezelf voorlopig maar voor, dan kunnen we de flanken de kap en het dak bijwerken, betere dekking bewerkstelligen, of hopelijk, als de heren van de belanstingdienst meewerken, even flink meer investeren, voordeel bij dat laatste, dan komen er kale nieuwe deuren in, dus dan hoeven we in ieder geval die niet te strippen

Volgens mij gaat dit dan al met al alsnog op een vrij prijzige klus uitdraaien. En ga je die nieuwe deuren dan ook weer matzwart spuiten? Of wordt dat fase 1 van een professionele klus?

“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)

Profiel  

jaco
> 6000 berichten
Totaal aantal Berichten: 6152

Gepost: 23 november 2010 05:19 PM
  [ # 911 ]
daan schreef:

hoe zal je klantenkring erover denken over jouw zwarte schim?

Als je klanten zich laten afschrikken door de auto waarin je rijdt, tja… ze moeten zich laten leiden door het werk dat je voor ze maakt. Wat maakt het nu uit in wat voor auto je voorrijd? En je kan ‘m altijd nog om de hoek parkeren. Very Happy

Profiel  

daan
> 1000 berichten

Gepost: 23 november 2010 05:43 PM
  [ # 912 ]
Ree schreef:

Monsieur, heb je de kleursverandering trouwens als bij het RDW gemeld? Je papieren kloppen nu niet meer…

Gewoon lekker rijden en gewoon laten voor wat het is,de witte kleur komt toch vroeg of laat weer terug

Profiel  

daan
> 1000 berichten

Gepost: 23 november 2010 05:47 PM
  [ # 913 ]
jaco schreef:
daan schreef:

hoe zal je klantenkring erover denken over jouw zwarte schim?

Als je klanten zich laten afschrikken door de auto waarin je rijdt, tja… ze moeten zich laten leiden door het werk dat je voor ze maakt. Wat maakt het nu uit in wat voor auto je voorrijd? En je kan ‘m altijd nog om de hoek parkeren. Very Happy

Vaak is de auto een aardige afspiegeling van het werk wat wordt afgeleverd door leveranciers.Niet dat Alban slecht werk aflevert,maar dat weten zijn eventuele nieuwe klanten natuurlijk niet.

Profiel  

cxfanatic
> 1400 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1412

- CX Prestige
- GS/GSA Club
- CX 2200 Pallas
Gepost: 23 november 2010 05:49 PM
  [ # 914 ]

Als je zo redeneert, kun je als bankdirecteur ook wel in vodden en lompen op zakelijke afspraken verschijnen. We hoeven niet in schijnheiligheid te vervallen: in deze maatschappij word je beoordeeld op uiterlijk, verschijning en representatie. Daar doen we allemaal aan mee. Maar goed, ieder kan voor zichzelf wel bepalen waarin hij rondrijdt. Dat dit project geen schoonheidsprijs verdient, is een volstrekt open deur, die eigenlijk niemand had hoeven intrappen. Het maakt echter geen mallemoer uit. Die CX krijgt ooit wel weer eerherstel en zelfs als dat nooit gebeurt, zal de wereld niet instorten. Wanneer het nou om een uniek prototype ging, kon ik me de opwinding bij sommigen voorstellen, maar er rijden nog duizenden CX’en in Nederland rond.

Napoleon liet wegen aanleggen.
André liet ze gladstrijken.

Profiel  

jaco
> 6000 berichten
Totaal aantal Berichten: 6152

Gepost: 23 november 2010 05:54 PM
  [ # 915 ]

Ik kan uit ervaring vertellen dat de meeste klanten geen idee hebben in wat voor auto je komt voorrijden, omdat ze daar vaak helemaal niet op letten.

Maar goed, we gaan offtopic.

Profiel  

61 van de 79
« Eerste  < Vorige 59 60 61 62 63 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook